Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 65 totalt)
  • Författare
    Hightone
    Deltagare

No pictures of the shredded tire?

Fladric
      Deltagare

Främre bärarmens bakre bussning (och kanske främre, minns inte!) är olika storlekar mellan GD och GC 🙂 annars bör det vara rätt lika!

FiddeFuling
        Keymaster

Främre bärarmens bakre bussning (och kanske främre, minns inte!) är olika storlekar mellan GD och GC 🙂 annars bör det vara rätt lika!

Aha tack.

De som jag reagerade på var diff bak samt subframe (vad nu det heter på svenska).. men alltså de 4 som håller diffen bak på plats.

Dock så visade det sig att dessa inte ingick i deras “Full suspension kit”… när jag frågade varför det var så fick jag svaret: därför..?! :rolleyes:

jag har två powerflex till subframe hemma, så blir att beställa två powerflex till diffen bak. lutar åt black series bara för att 😀

FiddeFuling
          Keymaster

Som Hightone skriver så har jag ju inte lagt upp något ifrån Gröndal.. där jag testade denna lilla bil. Det är ju ett tag sedan nu (3 sept) men “here it goes anyway”

Bild bombar lite:

Här är en snabb bil! 🙂

Många extra “manpowers” blev det… 😀 :p

Nej mitt vänstra framdäck gillade INTE Hightone’s behandling.. det tackar vi för :p :rolleyes:

Jag gissar att dessa däck är ganska gamla o torra…

FiddeFuling
            Keymaster

Vi kör två updateringar på raken 😀

I helgen som var så testade jag att slänga på mina 18″ ROTA ifrån min legacy, mest för att se hur de passar samt om jag skall satsa på 18″ eller 17″ till WRX’en..

ROTA GRID 18X8 ET30

Bildbomb:

Någon har kört denna bil i 27 000mil och hållt stolarna (och allt annat) i stort sett ny skick… så inte skall det bli jag som förstör dem :rolleyes:

Så här blir den me de sexiga vinter tassarna på 😀

FiddeFuling
              Keymaster

fan funkar inte bilderna nu heller…!!??

FiddeFuling
                Keymaster

fan funkar inte bilderna nu heller…!!??

eller så fungerar det bara inte… jobbar vidare på det

Koffe
                  Keymaster

Bilderna funkar för mig men är lite sega att ladda…
                    18″ och lite sänkning ftw! Ska du köra originalhöjd kan nog 17″ vara bättre. Eller 16(?)” plåt förstås, är ju grymt! 😀

FiddeFuling
                    Keymaster

Bilderna funkar för mig men är lite sega att ladda…
                      18″ och lite sänkning ftw! Ska du köra originalhöjd kan nog 17″ vara bättre. Eller 16(?)” plåt förstås, är ju grymt! 😀

Woho.. coolt.. Så du ser alla bildrna? Ink mina fina plåtisar? 😀

satans Synology låda som skall vara så jobbig att arbeta med.. att de är sega beror på min uppkoppling hemma, bor ju i skogen.
                      Får nog bli till att använda Dropbox tills att vi får fiber.

Igge
                      Deltagare

Imgur.com funkar bra annars, enligt mig 🙂

FiddeFuling
                        Keymaster

Test

tendency
                          Deltagare

Bilderna funkar inte för mig. 🙁

FiddeFuling
                            Keymaster

Bilderna funkar inte för mig. 🙁

Skall vara åtgärdat nu 🙂

Hightone
                              Deltagare

I thought those Rota were around ET40-42. Telling you man some bronze spraypaint will make wonders on steelies!

Vince
                                Keymaster

Får klura på detta tror jag.. D2 street (eller vad de heter, de billigaste) är något för hårda.

D2 sport modofied tror jag de heter. De är inte alls så hårda. Street performance brukar ju ha grymma vintererbjudande då de tar inte många med båtfrakt. Tar lite tid men blir billigare d—0.o—b

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 65 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.