Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 127 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #206742
    Sternborn
    Deltagare

      collectors edition beställt 🙂

      #206713
      Ångan
      Deltagare

        Har också beställt ett c.e, 745kr via pc city, helt klart prisvärt.

        #206714
        Ångan
        Deltagare

          Jaha….
          Försenat *suck*
          Verkar iaf få det innan julen.

          http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-delay-confirmed-coming-this-holiday-season/

          Gran Turismo 5 Release Update

          Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

          We are sorry to say that Gran Turismo 5 will not be available on the previously announced release date of November 3rd, but the game will be released before Christmas. We sincerely apologise to GT fans for the delay, however creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating a racing experience of the highest quality.

          We are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches later this year.

          We’ll have more information for you in the near future.

          #206743
          Sternborn
          Deltagare

            Men va fan hur många jävla gånger ska du flytta fram datumet för release 🙁
            Och nu när det var så nära så det börjat klia i fingrarna och man nästan ansökt om ledighet på releasedagen 😛

            #206715
            Ångan
            Deltagare

              Detta är ju första gången releasedatumet flyttas för europa.
              Japan fick sitt flyttat en gång tidigare dock.

              #206744
              Sternborn
              Deltagare

                ok det är sant för det här var första gången man fick ett datum men dom har ju tidigare sagt att det ska komma typ hösten 2008 sen vart det våren 2009 osv.

                #206782
                Jonas.L
                Deltagare

                  Nej nej nej !!!!

                  aja då kan man iaf spara ihop till en G27 ratt, men tråkigt ändå.

                  #206787
                  Snofi
                  Deltagare

                    Info från pc city

                    Förväntas i lager:
                    2011-01-15

                    Sen om man kan tro på det vet jag inte.

                    #206716
                    Ångan
                    Deltagare
                      #206745
                      Sternborn
                      Deltagare

                        J*vla skit!! :@
                        Lagom till att det snart är dax för release så har jag fått YLOD (yellow light of death)
                        på min ps3..
                        Någon som har erfarenhet av detta och vet om det går att fixa det själv som dom påstår sig göra på alla filmer på youtube..

                        Garantin och reklamationsrätten har gått ut (1+2 år)
                        Visst kan man ju alltid köpa en ny ps3 men då försvinner alla mina sparade spel och så har jag ju 60gb versionen som man kan spela ps1 och ps2 spel på så vill ju helst fixa min
                        Ska åka upp till elgiganten där jag köpte det och be om ett kostnadsförslag för att fixa den.

                        Lär ju vara billigare att köpa en ny slim version än att lämna in denna på lagning 🙁

                        :'(

                        #206711
                        Ångan
                        Deltagare

                          Tur för dig att spelet är försenat då hehe.
                          Dina trophys och allt du spelat online vet jag att det sparas. Polarns ps3 blev nämligen stulet
                          Det du behöver komma ihåg är typ ditt psn och lösen.

                          #206740
                          Sternborn
                          Deltagare

                            Jag var förbi elgiganten igår för att kolla vad det kostade att laga den och han sa att det skulle säkert gå på mer än vad en ny slim version kostade 🙁
                            Så det vart en ny 320GB slim version för mig 😀

                            Mitt gamla är nu isärplockat i bitar och jag har tagit ut moderkortet för att försöka laga skiten enligt beskrivning på en film på youtube, får se om jag får igång det. Vore ju skönt att kunna få ur mitt NHL 2011 som sitter i bluerayläsaren och även alla mina sparade spel.

                            #206746
                            Sternborn
                            Deltagare

                              Nu har jag lagat mitt gamla 60gb ps3 enligt intruktioner på en youtubefilm 😀
                              Så nu har jag 2 st ps3 så nu kan inget hindra mig till releasedagen eftersom jag har en reservkonsoll 😉

                              #206813
                              parvus
                              Deltagare

                                Nu har jag lagat mitt gamla 60gb ps3 enligt intruktioner på en youtubefilm 😀
                                Så nu har jag 2 st ps3 så nu kan inget hindra mig till releasedagen eftersom jag har en reservkonsoll 😉

                                haha lite väl impulsivt att köpa en ny ps3

                                #206747
                                Sternborn
                                Deltagare

                                  haha lite väl impulsivt att köpa en ny ps3

                                  haha ja det vart ju lite tokigt 😛
                                  Men jag trodde att det bara var att skrota skiten som det står på en massa hemsidor men sen så hitta jag en skitbra film på youtube om hur man skulle kunna fixa det själv så jag tänkte att det är väl värt ett försök iallafall 😀
                                  Här är youtubevideon ifall någon mer här skulle få samma problem med sin ps3a
                                  http://www.youtube.com/watch?v=4_Ic1_TY-GU

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 127 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.