Visar 7 inlägg - 121 till 127 (av 127 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #206821
    PatrikRX
    Deltagare

      Någon som brukar spela online? 🙂

      Heter FMX87

      #206818
      AxelS
      Deltagare

        Har precis inhandlat ett PS3 med Gran turismo, lägg gärna till mig på psn om ni vill. Festis-Yao är mitt kontonamn

        #206817
        Barry
        Deltagare

          LVL 40 på både aspec och bspec har över 1000bilar, behöver ni låna en?
          BarryTheBlade på psn

          #206819
          timpO
          Deltagare

            Har väldigt svårt för GT5 måste jag säga. Låter inte verklighetstroget. Hela känslan på spelet känns segt, menyer etc. Jag har försökt gett det en chans nu igen och se om man kan komma in i det och fastna, men som sagt mycket är fel. 🙂

            #206814
            FiddeFuling
            Keymaster

              Har väldigt svårt för GT5 måste jag säga. Låter inte verklighetstroget. Hela känslan på spelet känns segt, menyer etc. Jag har försökt gett det en chans nu igen och se om man kan komma in i det och fastna, men som sagt mycket är fel. 🙂

              Jag håller tyvärr med dig där.. har haft det i snart ett år och blir lika besviken varje gång jag försöker att tycka om detta spel.. Blir att man petar i Colin Mcrae Dirt 1 skivan o spelar istället.

              Tycker att Forza 4 på Xbox slår GT5 på fingrarna, både gällande känsla och motor ljud (Impreza ljudet speciellt)

              \\ Mathias

              #206820
              timpO
              Deltagare

                Jag håller tyvärr med dig där.. har haft det i snart ett år och blir lika besviken varje gång jag försöker att tycka om detta spel.. Blir att man petar i Colin Mcrae Dirt 1 skivan o spelar istället.

                Tycker att Forza 4 på Xbox slår GT5 på fingrarna, både gällande känsla och motor ljud (Impreza ljudet speciellt)

                \\ Mathias

                Forza spelen verkar grymt mycket bättre än gt5! Det blir väl att inhandla en krysslåda någon gång i framtiden för det endamålet 🙂

                #206815
                FiddeFuling
                Keymaster

                  Forza spelen verkar grymt mycket bättre än gt5! Det blir väl att inhandla en krysslåda någon gång i framtiden för det endamålet 🙂

                  Stal brossan X-låda och köpte mig Forza 4 i förr går.. Helt sjukt kul.. det är så som GT5 borde varit. Nu skall jag inte prata Forza GT5 tråden mer 😉

                Visar 7 inlägg - 121 till 127 (av 127 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.