› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Intresse för regionsdekaler? (först och främst GBG)
- Detta ämne har 58 svar, 2,650 deltagare, och uppdaterades senast för 22 år sedan av
Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
13 januari, 2004 kl. 20:13 #86351
Mats
DeltagareOckså intresserad.:7
Skulle dock vilja ha den i antracit grå.
Vem skall skära ut dom? Nån i GBG eller?Mats
Svart GT13 januari, 2004 kl. 20:45 #86356Niklas
DeltagareJag kommer anlita Dekaltrim om ingen annan vill ta på sig att fixa det och anlita någon annan. Det är den bästa firman jag vet som ger bäst priser.
De kommer finnas i några få färger, inte möjligt att få unika färger alltså. Det handlar om massproduktion.
Om många vill ha gråa kan vi ju överväga den färgen, men som det ser ut nu är det vita och svarta dekaler. Själv skall jag ha en gul men det är bara för att jag är dekalkungen. 😉
14 januari, 2004 kl. 09:50 #86348STI_Subba
DeltagareDu kan räkna med en till som vill ha det grå.
/Kyle
14 januari, 2004 kl. 11:53 #86357Niklas
Deltagare14 januari, 2004 kl. 12:04 #86313SecretAgentMan
DeltagareTjusigt grabbar! 🙂
/J
14 januari, 2004 kl. 12:11 #86330modulated
Deltagare>Vad säger ni om denna designen?
>
>// Alien & OzOGött som tusan.. snyggt och stilrent…
// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
14 januari, 2004 kl. 12:11 #86340Rogga
DeltagareSe väldigt bra ut alien och ozo 🙂
Skulle gärna kunna klista på en på min bil, fast inte skåne då :+Rogga ”Kombimaffian”
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556
14 januari, 2004 kl. 13:51 #86321Janne248
DeltagareSer väldigt bra ut, men varför SNÅLA och göra den i en del med transparant bakgrund?????????? x( ;(
Kosta istället på och gör den utskuren så man bara får det som ”syns” på bilen. Gärna också spegelvänd för inside montering på rutor.
Går att köpa tex från http://www.scoobyparts.com
längst ned på denna sida
Borde inte gå på mer än c:a 50~60:- / dekal där.14 januari, 2004 kl. 14:29 #86315OzO
Deltagare(Edit: stavn)
>Ser väldigt bra ut, men varför SNÅLA och göra den i en del
>med transparant bakgrund?????????? x( ;(
>
>Kosta istället på och gör den utskuren så man bara får det
>som ”syns” på bilen.
—Jag är lite trög och förstår inte vad du menar. Förklara så en dummie som jag förstår. 🙂
Transparant till skillnad från vit bakgrund t.ex. tycker jag är självklart. Är fult med vitt och snyggt med transparant så man får bilens färg som bakgrund (mo man sätter den på bilen).
>Gärna också spegelvänd för inside
>montering på rutor.
—Sure. Tror Alien kikar på möjlighterna. Eventuellt trycker vi upp en del och vill folk ha andra färgkombinationer kan man ha en fil som ni själva får använda får att skicka iväg till ett företag som fixar dekalen som ni vill ha det. Men alien återkommer sikkert…
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::14 januari, 2004 kl. 15:29 #86345Groover
DeltagareHär kommer ännu ett förslag på variant:
En avlång dekal som man kan sätta på nummerskylt-hållaren
där det normalt står reklam för bilfirman som man köpt bilen hos.
Diskret och snyggt.Den som ingen turbo har…
han får åka utan bar….14 januari, 2004 kl. 16:12 #86322Janne248
Deltagare>
>Jag är lite trög och förstår inte vad du menar. Förklara så
>en dummie som jag förstår. 🙂
>
>Transparant till skillnad från vit bakgrund t.ex. tycker jag
>är självklart. Är fult med vitt och snyggt med transparant så
>man får bilens färg som bakgrund (mo man sätter den på
>bilen).Men lilla snälla Ozo…hänger du inte med????????? 😀
En utskuren dekal, åhhhhhhhh, hur f*n förklarar man det??!En bild kanske säger mer än 1000 ord??? :+
http://www.solace.mh.se/~el302/subaru/bilder/dim2.jpg
Det här är utskurna dekaler, inte transparent tjafs som det är nått svatr, vitt, grått eller Alien-gult tryckt på. 😉
14 januari, 2004 kl. 18:15 #86358Niklas
DeltagareJanne: Det är så det kommer bli. Dvs det som är svart kommer bli plastfilm, det andra kommer inte bli något alls. Dvs inte genomskinlig plastfilm. Alltså det är ingen fyrkantig ”solid” dekal utan allt som är vitt på bilden kommer bli hål i dekalen.
Ursäkta att jag var otydlig innan.
Skoj att ni gillar designen.
14 januari, 2004 kl. 19:02 #86318Blocken
DeltagareKanonfräckt Äljen & OzO! Jag är klar på en klibba.
/Black
14 januari, 2004 kl. 21:07 #86344Vectorm12
DeltagareJag vill ha en svart:7 :7 :7 :7
15 januari, 2004 kl. 06:42 #86323Janne248
DeltagareAlien: Aha! Då¨är jag med och tycker dekalen är SUPER 😀 😀 😀 :* :7 Se till och tryck upp då!
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Intresse för regionsdekaler? (först och främst GBG)” är stängt för nya svar.