Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1309
    Turbolag
    Deltagare

      Hej

      Jag har planer på att köpa en Impreza Gt-00, men jag är tyvärr helt insnöad på volvo och deras turbo5:er.

      Jag skulle vilja veta lite kända brister och liknande i den modellen, sånt man skall kolla efter vid köp, samt vad jag skall akta mej för.

      Tacksam om ni tar er tid!

      mvh/Joakim

      #44213
      simo
      Deltagare

        Vad det verkar så är det största bristen/felet med GT bilarna…unga grabbar med kepps! 😉

        /U

        #44211
        Strat
        Deltagare

          Sök. Frågan kommer upp titt som tätt.

          /Claes

          #44222
          hermelinen
          Deltagare

            Jag kör gt, jag är ung, men jag har ingen keps, inga stora baggiejeans, och inga stora munktröjor där det är tribals märke, och ingen volvo keps;P

            Är jag ett fel? ;p

            Vad det verkar så är det största bristen/felet med GT bilarna…unga grabbar med kepps! ;)/U

            #44219
            sti_erik
            Deltagare

              Är inte impreza lite en ungdomsbil trotts allt? rätta mig om jag har fel?

              #44216
              specialized
              Deltagare

                Är inte impreza lite en ungdomsbil trotts allt? rätta mig om jag har fel?

                För de med vett och hjärna , vilket de flesta av ungdomarna verkar sakna.

                Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                ———————————-
                SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

                #44220
                volvosnubbe
                Deltagare

                  HejJag har planer på att köpa en Impreza Gt-00, men jag är tyvärr helt insnöad på volvo och deras turbo5:er. Jag skulle vilja veta lite kända brister och liknande i den modellen, sånt man skall kolla efter vid köp, samt vad jag skall akta mej för.Tacksam om ni tar er tid!mvh/Joakim

                  Tyvärr får du inte svar som du vill ha direkt här. folk skojjar bort sånt. antar att du vart med i turboperformanceclub som ja en gång varit. Där man får ärliga o raka svar där ingen skojjar bort frågor man har.
                  Vill du veta får du adda mig ist på msn.

                  MVH Dennis

                  #44221
                  Hasse83
                  Deltagare

                    Rätt tråkigt se usla replies som inte har ett sk*t med hans fråga göra. samt killen var även artig i sitt uplägg .

                    Skam

                    #44214
                    Mats
                    Deltagare

                      Hur skulle det vara om man använde sig av sökfunktionen istället för att bli grining att folk inte svarar på 3 sekunder.
                      Det hade också varit intressant med en liten presentation av den nya medlemmen. Om han varit och tittat på något ex osv.

                      Testa denna: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=search&search_type=advanced&select_forum=0

                      Och behöver du mer hjälp så finns det i denna sticky: http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=8&topic_id=21762&mesg_id=21762&page=

                      Happy hunting och välkommen i klubben när du handlat kokare!

                      Mats GBG
                      Type R ’99

                      #44218
                      .zip
                      Deltagare

                        Tyvärr får du inte svar som du vill ha direkt här.

                        Kan det bero på att samma fråga dyker upp med jäman mellanrum? Man bli lite less att svara samma sak varje vecka.
                        Men jag håller med simo. Unga förare eller klåpare som mekat i något som dom inte ska röra i.

                        //.zip

                        #44223
                        Turbolag
                        Deltagare

                          TPC är raka snabba svar med innehåll.

                          Har testat sök funktionen och ja hittar inte riktigt det jag är ute efter.

                          Kan även säga att jag inte surnat till för att jag inte fått svar på 3 dar så jag inte ens kollat till tråden sen jag la upp den.

                          Jag söker vidare…

                          mvh/Joakim

                          #44212
                          Practos
                          Deltagare

                            -finns inte så mycket att hitta, det är inte stora brister med gt. Första svaret du fick är bra rätt svarat, skicket beror på hur man tagit hand om bilen.
                            Se upp bilar som är tex chippade utan att ägaren vet hur det är gjort.

                            #44224
                            Turbolag
                            Deltagare

                              -finns inte så mycket att hitta, det är inte stora brister med gt. Första svaret du fick är bra rätt svarat, skicket beror på hur man tagit hand om bilen. Se upp bilar som är tex chippade utan att ägaren vet hur det är gjort.

                              Har hittat någon med rasad drivlina och någon som haft problem med spjällhuset, men inget som man direkt kan koppla till innbyggda fel i bilen.

                              Verkar mer och mer som att subaru impreza GT är ett bra val av vuxenleksak!

                              mvh/Joakim

                              #44225
                              Vio
                              Deltagare

                                Som de sa ovan.. Se upp för chippade och trimmade bilar, om inte ägaren varit smart nog att byta lådan också..
                                Öppna luftfilter är inte heller så bra, brukar ta sönder LMM, ju mer som är original på bilen, desto bättre..
                                Är iaf vad jag blivit informerad om när jag ställt “samma” fråga..;-)

                                /Vio

                                *nybliven ägare till en Subaru Impreza GT -99*

                                #44215
                                subban
                                Deltagare

                                  Brister är att lådan är för svag om man ska trimma lite ordentligare och att gt;n har en okänd “hrm” anledning till att skära för vissa

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.