Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 658 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #187379
    Yonaz
    Deltagare

      Jag försökte precis maila styrelsen från mitt hotmail-konto, men fick informationen:”This is the Postfix program at host sti.impreza.nu.I’m sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients.”Jag är iaf en gammal medlem, betalade 2006-avgiften runt februari någonting, men har inte fått årsmärket.Jerry Honkala#820Impreza GT sedan 1999

      Det gick utmärkt, jag svarade på mailet nyss 🙂

      /J

      #187440
      mackan79
      Deltagare

        Marcus Andersson
        991

        #187361
        jraberg
        Deltagare

          johan råberg,#73

          #187671
          Niklas
          Deltagare

            #### vad söt du är Desen! :* Ser ju ut som min son när han sitter och leker med något i soffan. Full koncentration och tungan rätt i mun! 😀

            #187452
            Desen
            Deltagare

              Klart jag e söt, det e jag ju alltid 😉 😛

              Lite pilligt det där med årsmärkena. De sitter klistrade på en remsa, man måste dra bort dem försiktigt annar sitter färgen kvar på remsan. Sedan ska man ha bort skyddspappret på baksidan av klistermärket. x( x(
              Mina händer är mer gjorda för grovsmide som arbete och “kast med liten subarumotor” som sport.

              Men skam den som ger sig
              😀 :+

              /Andreas, Skåne, Kristianstad

              http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

              #187672
              Niklas
              Deltagare

                Hahahaha, ja jävlar. Nävar som laugårrsdörrah! 😀 😉

                #187453
                Desen
                Deltagare

                  Med hjälp av min sambo (som har bättre handstil än mig), är nu 10st kuvert ihop pysslade.

                  Så i början av nästa vecka kommer 2st att få melemskort och 8st årsmärke för 2006.

                  /Andreas, som ska ansöka registrerat partnerskap med lamineringsmaskinen. :+ :7

                  http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

                  #187389
                  Lefty
                  Deltagare

                    Fick hem det i brevlådan idag 🙂

                    Stort tack skall Desen ha som sköter detta!!!

                    #187441
                    mackan79
                    Deltagare

                      Fick årsmärket idag, har dock inte fått något medlemskort att sätta fast det på ännu.

                      #187155
                      Janne248
                      Deltagare

                        Fick årsmärket idag, har dock inte fått något medlemskort att sätta fast det på ännu.

                        Men hallo Macka! :+ I den här tråden skulle alla skriva som inte fått årsmärke!

                        Kan inte ALLA som betalat 2006 och INTE fått sitt röda 2006 märke skriva namn och medlemsnummer i tråden fixar vi det?!

                        Saknar du kort också så skriv det så vi vet!! Men oki…vi fixar ett kort också så klart!!

                        #187454
                        Desen
                        Deltagare

                          Ledfty – Kul att mit arbete uppskattas 😉

                          Mackan – Enligt de uppgifter jag fått så hade du redan fått kort. Tydligen blivit någon miss. Jag ska pyssla ihop ett kort till dig.

                          /Andreas, Skåne, Kristianstad

                          http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

                          #187442
                          mackan79
                          Deltagare

                            Tackar på förhand;-)

                            #187108
                            syke
                            Deltagare

                              Jag saknar årsmärke för 2006 .. något att bry sig om nu när det snart är 2007?

                              Edit: Stefan Falk #660

                              När är det dags att pröjsa in årsavgiften för 2007? (samma fråga varje år, om vi fick betala varje månad istället skulle vi komma ihåg bättre) 🙂

                              #187542
                              IMPREZA FOREVER
                              Deltagare

                                Nu har även jag 27/10 pyntat in kulor för medlemskap för år2007
                                Väntar med spänning
                                :+ :+ :+ :+ :+ :7
                                ____________________________
                                BROOOOOOOOOOMTCHH
                                GT-00

                                #187156
                                Janne248
                                Deltagare

                                  Jag saknar årsmärke för 2006 .. något att bry sig om nu när det snart är 2007?Edit: Stefan Falk #660När är det dags att pröjsa in årsavgiften för 2007? (samma fråga varje år, om vi fick betala varje månad istället skulle vi komma ihåg bättre) 🙂

                                  Japp Syke, du har pyntat för 2006. Årsmärke kan skickas!

                                  För 2007 går det bra att betala från och med 27/10 dvs NU!! Pynta på bara!

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 658 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.