• Detta ämne har 657 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad sedan av aaviden_sti.
Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 658 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #187417
    Pasi_k
    Deltagare

      Edit:
      KOllade min mail och där fanns svaret. 😛

      Sorry 😀 😀 😀

      #187109
      syke
      Deltagare

        Nu har jag pyntat för 2007 också, så jag tar gärna båda årsmärkena i samma brev! 😀

        #187443
        FlyingFin
        Deltagare

          Så där då rå… då har jag också pröisat för resterande 2006 och självklart 2007!

          Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas… skicka på ba… 😉

          Ser fram emot att äntligen bli en äkta SSI:are :7 medlem i sveriges bästa bli klubb. WOHO!

          Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
          Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

          #187135
          Blocken
          Deltagare

            Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas… skicka på ba…

            Va?

            /AB

            …………………..
            Thai-Perr

            #187110
            syke
            Deltagare

              Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas… skicka på ba…

              Va?/AB…………………..Thai-Perr

              Menar ordföranden att han inte vet att varje medlem numer får med sig:

              1) En full life-size dekal föreställandes ordföranden att sätta på garageporten för att skrämma bort kokartjuvar.
              2) Ett papper där det står att man säljer sin själ till kokardjävulen, ska skrivas under med blod och helst hålas med ett bett från en fladdermus som sugit blod från en oskuld.
              3) Annat = Stripogrammet som medföljer varje medlemsskap.

              Tycker att självaste ordis borde veta om sånt .. men aja.

              #187136
              Blocken
              Deltagare

                Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas… skicka på ba…

                Va?/AB…………………..Thai-Perr

                Menar ordföranden att han inte vet att varje medlem numer får med sig:1) En full life-size dekal föreställandes ordföranden att sätta på garageporten för att skrämma bort kokartjuvar.2) Ett papper där det står att man säljer sin själ till kokardjävulen, ska skrivas under med blod och helst hålas med ett bett från en fladdermus som sugit blod från en oskuld.3) Annat = Stripogrammet som medföljer varje medlemsskap.Tycker att självaste ordis borde veta om sånt .. men aja.

                ASGARV! 😀

                /Bläck

                …………………..
                Thai-Perr

                #187444
                FlyingFin
                Deltagare

                  Skicka dekaler, papper och övriga uppgifter och annat + det som ska skickas… skicka på ba…

                  Va?/AB…………………..Thai-Perr

                  Menar ordföranden att han inte vet att varje medlem numer får med sig:1) En full life-size dekal föreställandes ordföranden att sätta på garageporten för att skrämma bort kokartjuvar.2) Ett papper där det står att man säljer sin själ till kokardjävulen, ska skrivas under med blod och helst hålas med ett bett från en fladdermus som sugit blod från en oskuld.3) Annat = Stripogrammet som medföljer varje medlemsskap.Tycker att självaste ordis borde veta om sånt .. men aja.

                  ASGARV! :D/Bläck…………………..Thai-Perr

                  *ASG* 😀 Ser verkligen fram emot det där “stripogrammet” + allt annat godis som kommer att dyka upp snart.

                  Mvh Pekka “When we came in to the woods, we went really FLAT OUT”-Tommi Mäkinen 😀
                  Älskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7

                  #187455
                  Desen
                  Deltagare

                    Så alla som läser detta och inte får dessa saker i sina brev från SSI, kommer tro att medlemsansvarige har tapserat sitt sovrum med posters av Block, sitter och flåsar till en massa stripprogram och dricker pilsner ihop med satan själv.

                    Jag e bekymrad.

                    /Andreas, Skåne, Kristianstad

                    http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

                    #187365
                    Grusdraparn
                    Deltagare

                      Så alla som läser detta och inte får dessa saker i sina brev från SSI, kommer tro att medlemsansvarige har tapserat sitt sovrum med posters av Block, sitter och flåsar till en massa stripprogram och dricker pilsner ihop med satan själv.Jag e bekymrad./Andreas, Skåne, Kristianstad http://hildinggren.se/Bilder/hshlm.JPG

                      Nä så kan vi inte ha det! Då skulle ju den o-invigda lätt kunna misstolka situationen och få för sig att klubben även har vissa mindre seriösa inslag.

                      För att åtgärda detta problem har jag nu loggat in på vår avdelning http://www.ssi-medlemshantering.nu och länkat en webkamera on-line från Desens sovrum. På så sätt kan vi bevisa att där inte förekommer några som helst konstigheter.

                      Så ta gärna en titt på vad Desen håller på med just nu 🙂

                      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album453/BlockDesenSatan.sized.jpg

                      /K

                      #187368
                      Tallen
                      Deltagare

                        Hahahahahaaaa! Vilken mästare du är Klas! Proffs licens i Paint! 😀 😀 Är det ett par lexuslampor jag ser på kokarn? Hon som står brevid tar jag hand om!! (om hon inte heter Håkan förståss)(internt).

                        /Tallwall

                        #187366
                        Grusdraparn
                        Deltagare

                          Hahahahahaaaa! Vilken mästare du är Klas! Proffs licens i Paint! 😀 😀 Är det ett par lexuslampor jag ser på kokarn? Hon som står brevid tar jag hand om!! (om hon inte heter Håkan förståss)(internt)./Tallwall

                          Visst e det lexuslampor, det finns väl inte en enda film/bild med lättklädda damer och bilar där bilen i fråga inte är utrustad med sånna 😉
                          Hade det inte varit för den saken så skulle ju det självklara valet varit en gammkokare Grp.A edition…

                          /K – hade lite tid över i väntan på kokarbanekörningen i morgon

                          #187358
                          simo
                          Deltagare

                            *ASG*

                            KungKlas har gjort det igen :7

                            Är det dig pyttmjuk vänder sig till när de ska ha kurser i Paint?

                            /U

                            Densen, har du klätt ut henne inför helloween? 😉

                            #187137
                            Blocken
                            Deltagare

                              ROCK’N ROLL, DRÄPARN!! 😀 :+

                              Gött Desen – torka inte av’n på tapeten bara… 😉

                              /Block

                              …………………..
                              Thai-Perr

                              #187359
                              simo
                              Deltagare

                                Desen – torka inte av’n på tapeten bara… ;)/Block…………………..Thai-Perr

                                Våga olla Blocken! 😉 😀

                                /U

                                #187111
                                syke
                                Deltagare

                                  HAHAHAHAHAAAAA 😀

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 658 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.