Visar 15 inlägg - 421 till 435 (av 1,187 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Snyggt 🙂
      Har den där själv i skåp i garaget 😀

TomK
      Deltagare

Snyggt 🙂
        Har den där själv i skåp i garaget 😀

Får vi se din RA på banan till sommarn?

Kvarnis
        Deltagare

Ja, bara jag får plats i garaget(bland flyttkartonger och möbler) så har jag ju inget bättre för mig fram till våren.
          Så det är ju bara att bult i hop allt, fått mina schims i 1.2 och 1.3mm tjock lek i silver stål 😀

Sommarn/hösten går ju ått bygga&riva, ska bygga nytt hus nästa år.

TomK
          Deltagare

DÖD åt den som kom på att man ska klistra in asfaltsmatta!!!

" />

sladden
            Deltagare

Byt taktik!!

jag knackade/slog med en stål spackel. känns i handen efter ett tag, men gick ganska smidigt. lossnade i ganska stora bitar.

sen sprayade ja på 3M limbortagning på det dom små resterna som va kvar. gick kanon bra.

http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=10028&image=1241132

Å nej ja vet inte hur man får upp bilden här direkt 🙁 morr

TomK
              Deltagare

Byt taktik!!

jag knackade/slog med en stål spackel. känns i handen efter ett tag, men gick ganska smidigt. lossnade i ganska stora bitar.

sen sprayade ja på 3M limbortagning på det dom små resterna som va kvar. gick kanon bra.

http://www.garaget.org/mypage/gallery_image.php?user=10028&image=1241132

Å nej ja vet inte hur man får upp bilden här direkt 🙁 morr

Jo körde sista biten med en bredare spackel med det sitter rätt bra på en del ställen.

Lackade du insidan på din eller vad målade du med?

fjar
                Deltagare

Jo körde sista biten med en bredare spackel med det sitter rätt bra på en del ställen.

fan ser jobbigt ut ska göra samma på min tänkte jag men borde det inte gå o värma me värmepistol ?

goffemannen
                  Deltagare

Nej. Verkar som de som gjort det föreslår att kyla och slå bort det. Värmer man så blir det bara kletigt

/ David J – Superior Media

sladden
                    Deltagare

Min bil va ganska kall, så kyla kanske hjälper. om du nu har något kvar..

japp jag lackade 🙂

Vad är tanken med din bil nu då eftersom du river asfaltsmattorna? 🙂

Christian S
                      Deltagare

fan ser jobbigt ut ska göra samma på min tänkte jag men borde det inte gå o värma me värmepistol ?

blir bara värre, bli kletigt och jävligt då.
                        vi tog bort det på magnus & stefans bil i våras och det va inga större problem, slog bara med en hammare så lossade det stora bitar och det som inte lossade slog vi bort med en typ av mejsel som va böjd så man kom åt bra och kom in imellan karossen och asfaltsmattan.
                        tog bara någon timma att få bort allt i hela bilen.

TomK
                        Deltagare

Min bil va ganska kall, så kyla kanske hjälper. om du nu har något kvar..

japp jag lackade 🙂

Vad är tanken med din bil nu då eftersom du river asfaltsmattorna? 🙂

Rensar ur den på mindre viktiga saker. 😀

sladden
                          Deltagare

Rensar ur den på mindre viktiga saker. 😀

tok lättning på g lr? 🙂

TomK
                            Deltagare

tok lättning på g lr? 🙂

Inte just nu, plockar ur matta och lite lätt brännbara grejer.
                              Ska köra säsongen som kommer och få allt att lira ordentligt sen till nästa så blir det att tok lätta! 🙂

sladden
                              Deltagare

Inte just nu, plockar ur matta och lite lätt brännbara grejer.
                                Ska köra säsongen som kommer och få allt att lira ordentligt sen till nästa så blir det att tok lätta! 🙂

a ha okej. kul 🙂 vill se mycket bilder då :p

TomK
                                Deltagare

a ha okej. kul 🙂 vill se mycket bilder då :p

Det kommer många bilder! 🙂

Visar 15 inlägg - 421 till 435 (av 1,187 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.