- Detta ämne har 1,186 svar, 172,810 deltagare, och uppdaterades senast för 5 år, 8 månader sedan av TomK.
-
FörfattareInlägg
-
22 januari, 2013 kl. 11:58 #217239TomKDeltagare
Har smygläst denna tråden hela tiden men aldrig skrivit. Är ett grymt projekt du gör. Och kul att följa.
Fina siffror också:)
Så det blev breddare iaf. Universala som du anpassar dit antar jag?
Ett jäkla jobb å bredda. Men lär bli fin fint som resten av din pärla:)
Lycka till!Nej det är anpassade breddare från UK.
Dom är inte lika extrema som dom som jag egentligen ville ha men är billigare än bara frakten för dom från US. Så det fick bli en kompromiss helt enkelt då det finns många hål att stoppa pengarna i innan säsongen startar. 🙂22 januari, 2013 kl. 12:06 #217766ZlasherDeltagareNej det är anpassade breddare från UK.
Dom är inte lika extrema som dom som jag egentligen ville ha men är billigare än bara frakten för dom från US. Så det fick bli en kompromiss helt enkelt då det finns många hål att stoppa pengarna i innan säsongen startar. 🙂ah jag förstår. Skönt med annpassade saker.
Haha ja pengar har en tendens att brännas snabbt när man väl börjar med något:D26 januari, 2013 kl. 23:46 #217240TomKDeltagareIdag så började jag att passa in breddarna från abw.
Lite slipande och fixande tills dom blev som jag ville ha dem, men nu passar de fint.I morgon åker kapen fram och skärmkanterna åker all världens väg! 😀
27 januari, 2013 kl. 10:01 #217804SpooowiiieDeltagareIdag så började jag att passa in breddarna från abw.
Lite slipande och fixande tills dom blev som jag ville ha dem, men nu passar de fint.I morgon åker kapen fram och skärmkanterna åker all världens väg! 😀
Fy fan de ser riktigt brutalt ut 🙂 var det mycket slipande eller passformen var något sådär?
27 januari, 2013 kl. 10:12 #217660HjelmDeltagareriktigt ballt!! =)! nej nej, hiva inte iväg plåten! precis vad jag behöver och söker för att laga min vänstra bakskärm 🙂
27 januari, 2013 kl. 10:15 #217241TomKDeltagareFy fan de ser riktigt brutalt ut 🙂 var det mycket slipande eller passformen var något sådär?
Passformen var riktigt bra.
Man fick små justera lite max 5 min per breddare.27 januari, 2013 kl. 10:16 #217242TomKDeltagareriktigt ballt!! =)! nej nej, hiva inte iväg plåten! precis vad jag behöver och söker för att laga min vänstra bakskärm 🙂
Nej du vill nog inte ha mina skärmar.
Visserligen helt friska men kraftigt upprullade. 😀27 januari, 2013 kl. 10:33 #217661HjelmDeltagareHaha, det gör inget, plåt nissen ville helst ha en “ny gammal” skärm att bygga på.. hur mycket åker av ? om du vill så får du gärna ta kort och skicka , så jag ser vad som blir övers och om du kan tänka dig att dela med dig av lite TA plåt ;)!
27 januari, 2013 kl. 10:58 #217243TomKDeltagareHaha, det gör inget, plåt nissen ville helst ha en “ny gammal” skärm att bygga på.. hur mycket åker av ? om du vill så får du gärna ta kort och skicka , så jag ser vad som blir övers och om du kan tänka dig att dela med dig av lite TA plåt ;)!
Hehe, självklart kan du få det.
27 januari, 2013 kl. 20:45 #217706kimpa83DeltagareGrattis till mycket fina siffror 😀
27 januari, 2013 kl. 20:55 #217244TomKDeltagareGrattis till mycket fina siffror 😀
Tack så mycket 🙂
Blev riktigt nöjd!27 januari, 2013 kl. 21:49 #217245TomKDeltagareIdag blev det en sväng med kapen!
Skärmarna var riktigt fina så kändes bra att man inte stod och kapade i kex.Här är dagens skörd av skärm plåt! 🙂
Kommer bli riktigt bra när det är lackat och klart.
28 januari, 2013 kl. 01:09 #216973fjarDeltagareIdag blev det en sväng med kapen!
Skärmarna var riktigt fina så kändes bra att man inte stod och kapade i kex.Här är dagens skörd av skärm plåt! 🙂
Kommer bli riktigt bra när det är lackat och klart.
gött ska det bli håller också på med det lite jobb är det hur ska du göra vika innre och limma eller blir det svetsa :)?
28 januari, 2013 kl. 05:44 #217662HjelmDeltagarehur stor bit blev det av vänster bak :)!! hur känndes det att sätta kapen?:)
28 januari, 2013 kl. 06:17 #217246TomKDeltagaregött ska det bli håller också på med det lite jobb är det hur ska du göra vika innre och limma eller blir det svetsa :)?
Blir och vika upp innre.
Snittade upp den i mindre bitar som först bockades till ett L sedan kan man vika upp över sen yttre.
Lör kommer att limmas både ut och insidan. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.