Visar 15 inlägg - 676 till 690 (av 1,187 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Har inte skrivit någon race rapport från final helgen som var för några helger sen.
      Haft fullt upp och nu även opererat foten, så nu är det rygg läge i 6 veckor framöver…….

Finalen på Mittsverigebanan.
      Det var en riktigt kul bana dock lite väl guppig i nya chikanen.
      På final helgen kördes det både lör och sön vilket var kul då man verkligen kunde köra in sig på banan.
      Lördagen bjöd på hyggligt väder men på söndagen så öste regnet ner.

Var väldigt många avåkningar samt några låd-ras. Men för mig så höll bilen och fungerade bra. Har inte direkt ändrat på någonting så det var inga överraskningar. Har samma problem som tidigare då det understyr väldigt mycket.

Blev ingen vidare placering på lördagen, men på söndagen så slutade jag på en 6:e plats.

Nu är hela säsongen avklarad!
      Känns grymt skönt att allt har fungerat så bra som det har gjort.
      Nu vet man vad som behöver göras till nästa år så man kan börja jaga lite 🙂

Mitt totala resultat är en 8:e plats i hela PRO/PRO MOD klassen!
      Det är jag mycket nöjd med med tanke på förutsättningarna.

Har även en film snutt med lite fly by klipp med gött motorljud!
      http://www.youtube.com/watch?v=cOlELcT9MIw&feature=youtu.be

Nu är bilen parkerad i garaget inför vintern.
      Så fort man kan gå ordentligt igen så är det bara att börja riva 😀

Mumin
      Deltagare

Kul att se att bilen levererade, 8nde är inte illa om jag får säga mitt 🙂 tummen upp för en grymt snygg sti!!!

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

TomK
        Deltagare

Kul att se att bilen levererade, 8nde är inte illa om jag får säga mitt 🙂 tummen upp för en grymt snygg sti!!!

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2

Tackar!
          Är riktigt nöjd med resultatet, helt klart över förväntan! 🙂

TomK
          Deltagare

Här händer det inte så jätte mycket direkt.
            Shoppat lite små grejer, men mer blir det! 🙂
            Blir till att börja plocka ner bilen snart så fort tid finnes.

Nu är bilen i alla fall officiellt titulerad som “pallbocks räcer” 😀

Beaver
            Deltagare

Här händer det inte så jätte mycket direkt.
              Shoppat lite små grejer, men mer blir det! 🙂
              Blir till att börja plocka ner bilen snart så fort tid finnes.

Nu är bilen i alla fall officiellt titulerad som “pallbocks räcer” 😀

Grymt ball bil, följt detta länge och kommer fortsätta så! d—0.o—b

TomK
              Deltagare

Tack för tipset.

Inspiration har jag redan därför den står på pallbockar! 😉

Beaver
                Deltagare

Den behöver bli lite mer rough inför nästa säsong tycker jag, lite för mycket julgran just nu 😉

Lite inspiration:

du får även tänka på att det är onödiga pengar att lacka och köpa massa delar, men tycker han kan ha en wakaba i rutan 🙂

TomK
                  Deltagare

du får även tänka på att det är onödiga pengar att lacka och köpa massa delar, men tycker han kan ha en wakaba i rutan 🙂

Haha, vad är en wakaba???

Beaver
                    Deltagare

Haha, vad är en wakaba???

detta är wakaba
                      http://blogdecals.blogspot.se/2011/04/shoshinsha-mark-wakaba-trivia.html?m=1

det betyder att du är nybörjare i japan, tror alla som precis tagit körkort i japan måste ha sådana dekaler, men det är ju typ mer en jdm grej nuförtiden, sen när du är pro kan du skaffa en anna dekal som betyder att du är “gammal”

TomK
                      Deltagare

detta är wakaba
                        http://blogdecals.blogspot.se/2011/04/shoshinsha-mark-wakaba-trivia.html?m=1

det betyder att du är nybörjare i japan, tror alla som precis tagit körkort i japan måste ha sådana dekaler, men det är ju typ mer en jdm grej nuförtiden, sen när du är pro kan du skaffa en anna dekal som betyder att du är “gammal”

Hehe, ja jag är rookie. 🙂

Beaver
                        Deltagare

Hehe, ja jag är rookie. 🙂

då mäste du skaffa en sådan! 😉 i bakrutan i ett hörn!

TomK
                          Deltagare

Då jag hela sommaren körde med tok överlastat släp så var det läge att göra något åt det.
                            Tycker också det är ganska krångligt att hålla på med släp, ha drag bil tillgänglig och liknande.
                            Så jag köpte mig en gammal, riktigt gammal biltransport!
                            Men den går som en klocka och är riktigt fin i kaross och chassi och är skattebefriad d—0.o—b

Men det måste garanterat vara DEN ABSOLUT FULASTE BILEN SOM NÅGONSIN BYGGTS!!!

Igge
                            Deltagare

Grattis! Du har inte sett en Fiat multipla antar jag… 😛

TomK
                              Deltagare

Grattis! Du har inte sett en Fiat multipla antar jag… 😛

Haha, jodå det har jag men denna är helt i klass med den i mina ögon! 🙂

Igge
                                Deltagare

Close but no cigar eller vad säger man 🙂

Visar 15 inlägg - 676 till 690 (av 1,187 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.