Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 169 totalt)
  • Författare
    edbe
    Deltagare

Grymt fin! Älskar bugeye.

Ja håller med. Fattar inte att då många ogillar den! Gör sig iofs bättre i verkligheten än på bild.

Sent from my iPhone using Tapatalk

andreaswrx
      Deltagare

Jasså? Är der du som kört sönder dom? 🙂 Vad hade du för grill till?

nej det gjorde jag inte,

den grillen som är gjord för den hade jag, är väl enda som passar tro jag med,

edbe
        Deltagare

nej det gjorde jag inte,

den grillen som är gjord för den hade jag, är väl enda som passar tro jag med,

Ok, dessa är i allafall skadade och behöver repareras.

Vet du vart man kan få tag på en sån grill? Funkar det med replika variant som denna:
          http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=40_43&products_id=560

edbe
          Deltagare

Tycker sånt med nät ser rätt tattigt ut, har det själv så jag vet vad jag snackar om, ska byta till oem. Köp en oemgrill på ebay istället. Här är en sida för inspiration om du inte redan hittat dit: http://bugeyegarage.wordpress.com/

Håller med om gallret. Wrc har ju ingenting där iom fmic.

Edit: tack för tipset om bloggen. Alltid kul med lite inspiration!

andreaswrx
            Deltagare

Ok, dessa är i allafall skadade och behöver repareras.

Vet du vart man kan få tag på en sån grill? Funkar det med replika variant som denna:
              http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=40_43&products_id=560

Är väl rallytech somd et måste vara, jag kan ta hem från dom men det är långt ifrån billigt

så här såg det ut när det var helt http://www1.garaget.org/gallery/archive/42063/169021_2wl1c2.jpg

edbe
              Deltagare

Är väl rallytech somd et måste vara, jag kan ta hem från dom men det är långt ifrån billigt

så här såg det ut när det var helt http://www1.garaget.org/gallery/archive/42063/169021_2wl1c2.jpg

Ser fint ut! Jag skulle helst vilja ha med emblemet i grillen också men jag får väl se om jag hittat något som passar…

Va det raceequip stänkisar du hade?

andreaswrx
                Deltagare

Ser fint ut! Jag skulle helst vilja ha med emblemet i grillen också men jag får väl se om jag hittat något som passar…

Va det raceequip stänkisar du hade?

Nej för fan, här tillverkar vi stänkskydd själva 🙂

Puggen
                  Deltagare

Får man fråga vart du fått tag på WRC front/vinge? Är det begagnade original delar, eller är det något eftermarknads tjofräs? 🙂

edbe
                    Deltagare

Får man fråga vart du fått tag på WRC front/vinge? Är det begagnade original delar, eller är det något eftermarknads tjofräs? 🙂

Det ska vara äkta WRC grejer och med tanke på hur lätt vingen är känns det troligt Ägaren innan mig köpte dom av nån kille som har rallykontakter. Enl uppgift ska det vara från en grupp A bil men Andreas WRX kanske vet mer om det nu är hans gamla grejer 🙂

edbe
                      Deltagare

Nej för fan, här tillverkar vi stänkskydd själva 🙂

“Här”? 🙂

Vad använder ni för klipps och skruv för att montera “där”? Har en uppsättning begagnade raceequip som saknar monteringssats.

andreaswrx
                        Deltagare

Blindnitar och skruv är det bästa och montera att med!

andreaswrx
                          Deltagare

Vingen är en riktig wrc och fronten är en wrc kopia, för skulle det vara en äkta (har en liggande hemma) så skulle man fått bytta skärmarna med!

edbe
                            Deltagare

Vingen är en riktig wrc och fronten är en wrc kopia, för skulle det vara en äkta (har en liggande hemma) så skulle man fått bytta skärmarna med!

Enl han jag köpte sakerna av är även fronten äkta men från grupp a bil som då har de smalare skärmarna…men som sagt är ju detta hand ord som säkerligen kommer från den han köpte grejerna av.

Hur kan du vara så säker på att det är dina gamla grejer förresten?

Det finns ju mer än en wrc vinge där ute tex…

andreaswrx
                              Deltagare

Enl han jag köpte sakerna av är även fronten äkta men från grupp a bil som då har de smalare skärmarna…men som sagt är ju detta hand ord som säkerligen kommer från den han köpte grejerna av.

Hur kan du vara så säker på att det är dina gamla grejer förresten?

Det finns ju mer än en wrc vinge där ute tex…

jag såg dessa grejer på min gamla bil när den var ute så såg vad det var trasigt då nämligen 🙂

här är bilder på grejerna av dom som tillverkar att

edbe
                                Deltagare

jag såg dessa grejer på min gamla bil när den var ute så såg vad det var trasigt då nämligen 🙂

här är bilder på grejerna av dom som tillverkar att

Ok

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 169 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.