Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #21869
    Yonaz
    Deltagare

      http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album111/centrerad.sized.jpg

      Till Elmia skall de vara klara!

      Designen har Nicklas “AilenDice” hjälpt oss med, stort tack!
      Pris är inte fastställt än, återkommer med det senare.

      Missa inte Elmia!

      /Jonas

      #187003
      minid
      Deltagare

        Hej!

        Som jag skrev i den andra tråden…

        Tror inte att folk med 01-06 bilar skulle köpa den tröjan pga GT/22B på framsidan.

        Det e vad jag tror..

        #186994
        lunkan
        Deltagare

          Ryggtavlan är riktigt snygg 😛

          #186997
          Mats
          Deltagare

            Riktigt snyggt!!
            Bra jobbat grabbar.
            Jag skriver upp mig på en L tröja. Hoppas ni har tillräckligt många med er till elmia. Vi ses där.

            Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

            #186988
            OzO
            Deltagare

              Man kanske kan tänka sig att ersätta 22B (det är inte en GT!) med regionsdekal som är mindre och sätts på vänstra bröstet?

              Då har man samma ryggtavla som ovan och sen på vänstra bröstet har man en regionsbild (visar Sthlm ;)):

              http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/reg_stockholm.jpg

              Men kan ta bort regionsnamnet och färgläggningen på kartan så har man en ren SSI tröja.

              /G – spånar
              ___________________________________________________________
              ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

              #186986
              SecretAgentMan
              Deltagare

                Trams, 22b är ju det hårdaste Subaru levererat….jisses.

                Det är som att en A4-ägare skulle gnälla om en S1:a på audiklubbens tröja (påhittat, men i alla fall).

                :+

                /J – gillar ursprungsförslaget – GO Alien! 😀

                #187007
                Niklas
                Deltagare

                  Klubbloggan uppe till vänster på http://www.impreza.nu är en bild på en GT med liten vinge, trots det finns det folk som går med i klubben fastän de bytt vinge eller har en nyare årsmodell.

                  Låt oss göra ett exempel. Klubben kommer låta tryckeriet göra 50st tröjor i S, M, L och XL. Det blir 200 tröjor som skall köpas in.
                  Om vi istället tänker oss att vi skall ha S, M, L och XL för varje region (Skåne, Gotland, Göteborg, Västerås, Stockholm, Dalarna, Norrland) så blir 50*4*7 tröjor, dvs skall ha olika tryck för olika regioner innebär det att 1400 tröjor för att få samma antal tröjor i varje storlek. Sen måste ju inte Gotland köpa in 50st tröjor av varje storlek då det finns <10 medlemmar där men det blir ändå en betydligt större order...

                  Jaja, ni gör som ni vill. Jag vill ha en 22B-tröja så jag slipper köpa en ny tröja när jag flyttar till ny region...

                  /N - trött

                  #186987
                  SecretAgentMan
                  Deltagare

                    Fasen, den loggan hade jag missat, jag får ta och gå ur på en gång… 😉

                    /J

                    #187005
                    Chewie
                    Deltagare

                      Regionsdekalen utan anknytning på bröstet tycker jag låter bra, då blir den neutral för alla. Jag har ju iof inte gått med för intet men man vill ju inte flasha med fel bil på bröstet om det nu skulle bli den med stort tryck fram.
                      Då föredrar jag ssi loggan, visar ändå vilka jag tycker regerar 😀 😀

                      #187001
                      Pasi_k
                      Deltagare

                        Klubbloggan uppe till vänster på http://www.impreza.nu är en bild på en GT med liten vinge, trots det finns det folk som går med i klubben fastän de bytt vinge eller har en nyare årsmodell.Låt oss göra ett exempel. Klubben kommer låta tryckeriet göra 50st tröjor i S, M, L och XL. Det blir 200 tröjor som skall köpas in.Om vi istället tänker oss att vi skall ha S, M, L och XL för varje region (Skåne, Gotland, Göteborg, Västerås, Stockholm, Dalarna, Norrland) så blir 50*4*7 tröjor, dvs skall ha olika tryck för olika regioner innebär det att 1400 tröjor för att få samma antal tröjor i varje storlek. Sen måste ju inte Gotland köpa in 50st tröjor av varje storlek då det finns <10 medlemmar där men det blir ändå en betydligt större order...Jaja, ni gör som ni vill. Jag vill ha en 22B-tröja så jag slipper köpa en ny tröja när jag flyttar till ny region.../N - trött

                        Tack för att ni Tänkt på oss lite större grabbar med..
                        På er Poll på hemsidan fick S och XXL nästan samma % sats?
                        Hur många flyttar runt såå mycket att det måste köpas in tröjor ett par gånger om året.?

                        Bara lite tankar spontant..

                        Mvh Pasi

                        #186998
                        Mats
                        Deltagare

                          Trams, 22b är ju det hårdaste Subaru levererat….jisses.Det är som att en A4-ägare skulle gnälla om en S1:a på audiklubbens tröja (påhittat, men i alla fall).:+/J – gillar ursprungsförslaget – GO Alien! 😀

                          Word!

                          Dessutom har jag ju nästan en sån bil… bara vingen som skiljer sig…:+

                          Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

                          #186989
                          Strat
                          Deltagare

                            Jag skulle gärna lägga några extra kronor om den såg ut så här:

                            http://www.claeswikdahl.com/temp/ssiTroja2.jpg

                            /Claes – modelejon 😉

                            #187008
                            Niklas
                            Deltagare

                              Håller med Straten där…

                              #187002
                              Pasi_k
                              Deltagare

                                Ett par förslag till tröjjor.
                                Bara förslag alltsåå 😛

                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/centrerad_sizedtest4.jpg

                                http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album467/centrerad_sizedtest.jpg

                                Som du skrev om mina tröjor igår..
                                “Om det skall vara en klubbtröja så tycker jag att klubbens logotyp och namn skall vara på framsidan, inte loggan för bilmärket.”

                                Följer du det själv?
                                Vilken är Klubbens LOGGA??

                                Tror inte det finns en lösning på det.
                                Alla kommer alltid ha olika smak 😀

                                Mvh Pasi.

                                #187004
                                minid
                                Deltagare

                                  Nehe inga XXL tröjor? ;(

                                  Men hellre “Regionsdekalen” utan regions indelning på bröstet istället för 22B..

                                  Så blir det lite roligare kanske för de som har 01-06 modellerna..

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.