Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 165 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #251936
    fjar
    Deltagare

      tack tack 🙂 va tror ni om matt rosa plastidip på fälgarna :)? eller lime/neon grön :)?

      #251974
      Igge
      Deltagare

        Då tror jag mer på den gröna. Även om rosa kan vara lite fräckt så tycker jag (betoning på jag) att det inte gör sig så bra med blått.

        Då lirar “varselgrönt” bättre 🙂

        #251992
        Joakimgabrielsson
        Deltagare

          Varför inte ha det som det är? Det jag gillade bäst med bilen förutom skärmarna va hur bra lacken och fälgfärgen funkade ihop. Lackar du dem rosa kommer alla tro att det är ett 17-årigt justin bieberfan som kör. 😮

          #251835
          roadtip85
          Keymaster

            tack tack 🙂 va tror ni om matt rosa plastidip på fälgarna :)? eller lime/neon grön :)?

            Jag tycker färgen du har på fälgarna nu passar perfekt! Ser riktigt bra ut!

            #251937
            fjar
            Deltagare

              jo jag håller med att färgen på fälgaran e nice jag hade tänkt att plastidippa går ju o ta bort men kanske jag ska skita i det då 🙂 bilen ser mycket bättre ut i verkligheten får se om man kommer på nån subaruträff 🙂

              #251973
              TypeR
              Deltagare

                Looks like you’ve had some fun, I’ve seen quite a few arch jobs and am seriously thinking about doing mine this winter, but for some reason your back wheel doesn’t look central with your arch and the front looks off as well maybe it’s just the angle of the picture but it just doesn’t look right.

                #251938
                fjar
                Deltagare

                  Looks like you’ve had some fun, I’ve seen quite a few arch jobs and am seriously thinking about doing mine this winter, but for some reason your back wheel doesn’t look central with your arch and the front looks off as well maybe it’s just the angle of the picture but it just doesn’t look right.

                  yeeah i know i need specers its only 8×75 im thinking about 25/30mm spacers and litle camber

                  #251939
                  fjar
                  Deltagare

                    fick en rätt så bra bild från en grym fotograf 🙂

                    funderar på att köra på plåtbreddning till nästa år om man behåller den blir också motorbygge men får se hur det blir 🙂

                    #251996
                    zacke
                    Deltagare

                      Fet bil 🙂
                      Ett tips eller notering från mig är att du lackar om bromsoken, du har röda fram o guldiga bak 🙂

                      Annars mycket bra jobbat! o på med spacers så ser den mycket snyggare ut d—0.o—b

                      Zacke

                      #251844
                      Christian S
                      Deltagare

                        Fet bil 🙂
                        Ett tips eller notering från mig är att du lackar om bromsoken, du har röda fram o guldiga bak 🙂

                        Annars mycket bra jobbat! o på med spacers så ser den mycket snyggare ut d—0.o—b

                        Zacke

                        att det är olika färger fram och bak beror på det sitter StopTech ok fram och STI Brembo bak 😉

                        sen är den nog inte så fin längre då jag hört att den är skrot och det är väll därför han inte varit aktiv här på sistånde, Senaste aktivitet: 2013-07-28 16:31

                        här är hans nya projekt http://www.garaget.org/?car=344873

                        #251940
                        fjar
                        Deltagare

                          att det är olika färger fram och bak beror på det sitter StopTech ok fram och STI Brembo bak 😉

                          sen är den nog inte så fin längre då jag hört att den är skrot och det är väll därför han inte varit aktiv här på sistånde, Senaste aktivitet: 2013-07-28 16:31

                          här är hans nya projekt http://www.garaget.org/?car=344873

                          va snackaru om vadå skrot och vadå därför jag inte är aktiv jag är inte aktiv på den här skit forum för det är bara massa skitsnack hit o skitsnack dit och jag är trött på det tycker inte det är kul o va här äns nu ser du väl själv du skriver att den e skrot ? är en bil skrot om man råkar få sladd o få en buklad dörr ? jag använder grejerna och det händer att man råkar ut för lite skit ibland men bilen ska lämnas in eller så fixar ja det jag har bara inte haft tiden som sagt är lackerare så inte så svårt o fixa men skrot är det fan inte

                          #251845
                          Christian S
                          Deltagare

                            jag skrev inte vad som hänt med den utan jag skrev att jag hört att den är skrot;)

                            #251941
                            fjar
                            Deltagare

                              jag skrev inte vad som hänt med den utan jag skrev att jag hört att den är skrot;)

                              ja klagar inte på dig utan på den “som sa ” verkar va en idiot som säger att en bil är skrot om man har en intryckt dörr 🙂 kommer bilder på bägge bilarna tilsammans när båda är klara som bevis till den idioten att imprezan lever men jag har köpt s14 för ja vill ha lite bakhjulsdrift med 🙂

                              #251942
                              fjar
                              Deltagare

                                det har varit dåligt med subaru update den har bara stått i garaget i 4 månader sen “lilla olyckan” har hunnit köpa en till projekt blev en nissan 200sx så har lagt lite extra tid på den. men nu är subarun inlämnad blir dörrbyte o lite sånt. ska ev köpa nya fälgar till bilen blir xxr 527 fast med 9,75 et20 så man får ut dom rejält

                                #251995
                                adrenalin
                                Deltagare

                                  Grymt! d—0.o—b

                                Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 165 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.