- Detta ämne har 394 svar, 30,388 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 10 månader sedan av STIred.
-
FörfattareInlägg
-
21 september, 2008 kl. 08:50 #193997STIredDeltagare
Då har det blivit en del körning på ss framförallt i fredags. Vi var bara 6 bilar då så jag fick testa bilen ordentligt hela fredagen.
På lördagen blev det bara två varv med Grimlock, och Chistian (Impreza112) som kartläsare :D. Sen var det mest mingel och biltjat med massa folk resten av dan. Var riktigt trevligt iaf 🙂
Bilen gick grymt bra, fast det tar tid vänja sig vid effekten och framförallt lådan. Hade rätt stora problem med växlingarna, och då framförallt vid nerväxlingar.
Bästan tiden för mig på fredagen blev en 1.27 tid vilket är hyfsat tycker jag. Finns potential till grymt mycket lägre tider än så i bilen, men det krävs lite mer körtillfällen och tid för att vänja sig vid den.
/r
24 september, 2008 kl. 11:51 #193830pannanDeltagareThis thread suck without movies 😉
Grattis till hårdaste imprezan i Sverige 🙂 Hur mår lådan av allt vrid? Var ju fasen AMG siffror på bilen nu 😀
25 september, 2008 kl. 06:17 #193998STIredDeltagareThis thread suck without movies ;)Grattis till hårdaste imprezan i Sverige 🙂 Hur mår lådan av allt vrid? Var ju fasen AMG siffror på bilen nu 😀
Tack Johan :).
Har ju dogbox i bilen nu, så borde ju vara lugnt. Ska se om jag kan ordna nån liten film inom kort 😉/r
25 september, 2008 kl. 10:55 #194026specializedDeltagareTjena snygging 😉
Kom du hem i går ?
Fick du filmen när jag och Klas spinner ringar i din trädgård förresten ? 😉
Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg8 december, 2008 kl. 15:06 #193691SecretAgentManDeltagareGött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… 😀
/J
9 december, 2008 kl. 20:25 #193999STIredDeltagareGött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… :D/J
Jepp och den funkar fint fortfarande 😀 Grymt nice ihop med sellholm växelspaken. Eventuellt har jag kanske lite nya planer på gång med 😉 He he vi får se hur det blir
Hoppas hojen funkar fint, kanske inte så mycket åkande med den iofs nu på vintern.
/r
10 december, 2008 kl. 11:56 #194062JoakimNDeltagareGrymt snygg i röd och med lagom mycket styling!
Får jag fråga vart du har köpt läppen?
Mvh
Jocke10 december, 2008 kl. 19:10 #194000STIredDeltagareGrymt snygg i röd och med lagom mycket styling!Får jag fråga vart du har köpt läppen?MvhJocke
Tack, håller med 😉 Köpte läppen från http://www.ravspeconline.com
/r
11 december, 2008 kl. 10:09 #193692SecretAgentManDeltagareGött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… :D/J
Jepp och den funkar fint fortfarande 😀 Grymt nice ihop med sellholm växelspaken. Eventuellt har jag kanske lite nya planer på gång med 😉 He he vi får se hur det blirHoppas hojen funkar fint, kanske inte så mycket åkande med den iofs nu på vintern. /r
Sekventiellt ååå grejer, Sellholm har ju sådant med att komplettera till växelspaken? 😉
/J – som kör båge av bara fan, endurodubbat…(same-#### som isdäcken till kokarna)
11 december, 2008 kl. 14:55 #194001STIredDeltagareSekventiellt ååå grejer, Sellholm har ju sådant med att komplettera till växelspaken? ;)/J – som kör båge av bara fan, endurodubbat…(same-#### som isdäcken till kokarna)
He he, det har de nog 😀 Fast mina planer går lite åt annat håll, lite bakåt i tiden. Var det nån som sa old age och lättare kaross 😉 ? Hmmm….
Låter grymt skoj med dubb på enduron. Kör så det ryker 😉
/r – funderar
18 december, 2008 kl. 20:11 #193832Impreza112DeltagareHmm Gammalt? Gammla kossor är snabbast i farmen Raul;-)
Mvh/Christian
(arbetsnarkoman)18 december, 2008 kl. 20:58 #194002STIredDeltagareHmm Gammalt? Gammla kossor är snabbast i farmen Raul;-) Mvh/Christian(arbetsnarkoman)
Ha ha de e sant de, kanske inte snabbast än men mest välpolerad på min farm iaf ;). Snabbast kommer den nog o bli med förr eller senare 😉
/r-snart dags för projekt crazy kossan goes cdb 😀
18 december, 2008 kl. 21:12 #194003STIredDeltagarePassar på slänger upp en bild på gamla fina kossan så länge, som den ser ut idag.
“>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/galna_kossan/GT_001.thumb.jpg]
/r
18 december, 2008 kl. 22:27 #193792GrusdraparnDeltagareHmmm…det är ju populärt att byta bilar med varandra i klubben…kan det ha hänt igen? 🙂
/Klas
19 december, 2008 kl. 11:36 #194004STIredDeltagareHmmm…det är ju populärt att byta bilar med varandra i klubben…kan det ha hänt igen? 🙂 /Klas
He he vi(läs jag) är lite halvveliga ändå. Finns dock vissa fördelar bygga på en GT kaross, då tänker jag såklart på vikten 🙂
Får se hur detta slutar./r
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Projekt röda STIn goes CDB” är stängt för nya svar.