Visar 15 inlägg - 376 till 390 (av 395 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #193997
    STIred
    Deltagare

      Då har det blivit en del körning på ss framförallt i fredags. Vi var bara 6 bilar då så jag fick testa bilen ordentligt hela fredagen.

      På lördagen blev det bara två varv med Grimlock, och Chistian (Impreza112) som kartläsare :D. Sen var det mest mingel och biltjat med massa folk resten av dan. Var riktigt trevligt iaf 🙂

      Bilen gick grymt bra, fast det tar tid vänja sig vid effekten och framförallt lådan. Hade rätt stora problem med växlingarna, och då framförallt vid nerväxlingar.

      Bästan tiden för mig på fredagen blev en 1.27 tid vilket är hyfsat tycker jag. Finns potential till grymt mycket lägre tider än så i bilen, men det krävs lite mer körtillfällen och tid för att vänja sig vid den.

      /r

      #193830
      pannan
      Deltagare

        This thread suck without movies 😉

        Grattis till hårdaste imprezan i Sverige 🙂 Hur mår lådan av allt vrid? Var ju fasen AMG siffror på bilen nu 😀

        #193998
        STIred
        Deltagare

          This thread suck without movies ;)Grattis till hårdaste imprezan i Sverige 🙂 Hur mår lådan av allt vrid? Var ju fasen AMG siffror på bilen nu 😀

          Tack Johan :).
          Har ju dogbox i bilen nu, så borde ju vara lugnt. Ska se om jag kan ordna nån liten film inom kort 😉

          /r

          #194026
          specialized
          Deltagare

            Tjena snygging 😉

            Kom du hem i går ?

            Fick du filmen när jag och Klas spinner ringar i din trädgård förresten ? 😉

            Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
            ———————————-
            Google gör mig smart, Photoshop gör mig snygg

            #193691
            SecretAgentMan
            Deltagare

              Gött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… 😀

              /J

              #193999
              STIred
              Deltagare

                Gött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… :D/J

                Jepp och den funkar fint fortfarande 😀 Grymt nice ihop med sellholm växelspaken. Eventuellt har jag kanske lite nya planer på gång med 😉 He he vi får se hur det blir

                Hoppas hojen funkar fint, kanske inte så mycket åkande med den iofs nu på vintern.

                /r

                #194062
                JoakimN
                Deltagare

                  Grymt snygg i röd och med lagom mycket styling!

                  Får jag fråga vart du har köpt läppen?

                  Mvh
                  Jocke

                  #194000
                  STIred
                  Deltagare

                    Grymt snygg i röd och med lagom mycket styling!Får jag fråga vart du har köpt läppen?MvhJocke

                    Tack, håller med 😉 Köpte läppen från http://www.ravspeconline.com

                    /r

                    #193692
                    SecretAgentMan
                    Deltagare

                      Gött att det används du Raulkokarn! 🙂 Lådan kräver fast, resolut och raskt handlag… :D/J

                      Jepp och den funkar fint fortfarande 😀 Grymt nice ihop med sellholm växelspaken. Eventuellt har jag kanske lite nya planer på gång med 😉 He he vi får se hur det blirHoppas hojen funkar fint, kanske inte så mycket åkande med den iofs nu på vintern. /r

                      Sekventiellt ååå grejer, Sellholm har ju sådant med att komplettera till växelspaken? 😉

                      /J – som kör båge av bara fan, endurodubbat…(same-#### som isdäcken till kokarna)

                      #194001
                      STIred
                      Deltagare

                        Sekventiellt ååå grejer, Sellholm har ju sådant med att komplettera till växelspaken? ;)/J – som kör båge av bara fan, endurodubbat…(same-#### som isdäcken till kokarna)

                        He he, det har de nog 😀 Fast mina planer går lite åt annat håll, lite bakåt i tiden. Var det nån som sa old age och lättare kaross 😉 ? Hmmm….

                        Låter grymt skoj med dubb på enduron. Kör så det ryker 😉

                        /r – funderar

                        #193832
                        Impreza112
                        Deltagare

                          Hmm Gammalt? Gammla kossor är snabbast i farmen Raul;-)

                          Mvh/Christian
                          (arbetsnarkoman)

                          #194002
                          STIred
                          Deltagare

                            Hmm Gammalt? Gammla kossor är snabbast i farmen Raul;-) Mvh/Christian(arbetsnarkoman)

                            Ha ha de e sant de, kanske inte snabbast än men mest välpolerad på min farm iaf ;). Snabbast kommer den nog o bli med förr eller senare 😉

                            /r-snart dags för projekt crazy kossan goes cdb 😀

                            #194003
                            STIred
                            Deltagare

                              Passar på slänger upp en bild på gamla fina kossan så länge, som den ser ut idag.

                              “>http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/galna_kossan/GT_001.thumb.jpg]

                              /r

                              #193792
                              Grusdraparn
                              Deltagare

                                Hmmm…det är ju populärt att byta bilar med varandra i klubben…kan det ha hänt igen? 🙂

                                /Klas

                                #194004
                                STIred
                                Deltagare

                                  Hmmm…det är ju populärt att byta bilar med varandra i klubben…kan det ha hänt igen? 🙂 /Klas

                                  He he vi(läs jag) är lite halvveliga ändå. Finns dock vissa fördelar bygga på en GT kaross, då tänker jag såklart på vikten 🙂
                                  Får se hur detta slutar.

                                  /r

                                Visar 15 inlägg - 376 till 390 (av 395 totalt)
                                • Ämnet ”Projekt röda STIn goes CDB” är stängt för nya svar.