Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #25447
    Pedersen
    Deltagare

      Det har ju varit en del (befogade) klagomål på att vi är dåliga att presentera vad som diskuteras på banträffssamarbetets möten.

      Så, här är protokollet från senaste mötet:

      http://stefanpedersen.se/documents/BT20110307.pdf

      Frågor och/eller förslag? Ös på!

      #220665
      Kvarnis
      Deltagare

        Snyggt tummen upp 🙂

        #220664
        Subarumicke
        Deltagare

          Hmm då får alla i fordklubben ha kryss på bakrutan då 🙂

          #220666
          Pedersen
          Deltagare

            Hmm då får alla i fordklubben ha kryss på bakrutan då 🙂

            Jag föreslog långsamtgående fordon triangel för Fordarna samt såna vimpel på pinne grejjor som ungarna har på cyklarna för att synas men det tyckte de andra var lite onödigt.
            Man ser ju trots allt på oljeröken var de är så jag la ner förslaget.

            😉

            #220668
            roadtip85
            Keymaster

              Konbanecup låter ju grymt kul!

              #220669
              Koffe
              Keymaster

                Vad innebär de 5 fria platserna som arrangerande klubb har till förfogande?

                /Koffe

                #220667
                Pedersen
                Deltagare

                  Det är platser som arrangerande klubb får nyttja till vad som helst.
                  Det vanligaste har varit att de har används av medlemmar som kört andra bilar än klubbmärket eller att de har sålts till utomstående. Man skulle även kunna tänka sig att upplåta platserna till klubbsponsorer och liknande.

                  Vi har sålt våra platser (för 800sek/st) för att dryga ut kassan lite grann och då främst till medlemmar i gamla Nissanklubben (som ju var med i kartellen förut).
                  Tyvärr är det rätt mycket jobb med hela hanteringen så personligen hade jag gärna sluppit den biten.

                Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.