Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 112 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #279445
    xevz

      Om någon missat (men har en prenumeration på denna tråd), anmälan är nu öppen.

      http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=98332

      #279460
      Vince
      Keymaster

        Om någon missat (men har en prenumeration på denna tråd), anmälan är nu öppen.

        http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=98332

        Bra Xevs att du påminner folk d—0.o—b.

        Tyst…inte så högt så någon hör 😉

        Hur tänkte du nu Andersson? Vem ska jag sova sked med nu när Jennie kommer? :confused: 🙁

        #279425
        Andersson
        Deltagare

          Bra Xevs att du påminner folk d—0.o—b.

          Hur tänkte du nu Andersson? Vem ska jag sova sked med nu när Jennie kommer? :confused: 🙁

          Hon får givetvis ta överslafen, men det berättar vi inte förrän vi kommer upp 😉

          #279461
          Vince
          Keymaster

            Hon får givetvis ta överslafen, men det berättar vi inte förrän vi kommer upp 😉

            d—0.o—b

            #279500
            Turbosubban
            Deltagare

              Hej!
              Jag skulle väldigt gärna vilja följa med. För mig blir det absolut första gången på Svenska Rallyt och jag känner ingen i denna klubb än 🙂
              Får jag följa med?

              #279401
              roadtip85
              Keymaster

                Hej!
                Jag skulle väldigt gärna vilja följa med. För mig blir det absolut första gången på Svenska Rallyt och jag känner ingen i denna klubb än 🙂
                Får jag följa med?

                Självklart ska du följa med! Vi tycker det är jättekul när det kommer nytt folk! 🙂

                #279501
                Turbosubban
                Deltagare

                  Självklart ska du följa med! Vi tycker det är jättekul när det kommer nytt folk! 🙂

                  Spännande! Då anmäler jag mig i den andra tråden d—0.o—b

                  #279426
                  Andersson
                  Deltagare

                    Du är så välkommen Malin, alltid kul att det blir lite nya i gänget d—0.o—b

                    Bra att veta för alla som är nya är varma kängor UTAN stålhätta, ullstrumpor, gärna en stol/jaktryggsäck och något som värmer innombords typ päronkonjak 😉 så klarar man sig långt 🙂

                    #279451
                    Christian S
                    Deltagare

                      ja även om det är trevligt att träffa alla gamla rävar som brukar vara med så är det trevligt med lite nya ansikten:)

                      skriver upp mig i boende trådan snart, ska bara få besked av chefen att jag fått ledigt först.

                      #279502
                      Turbosubban
                      Deltagare

                        Du är så välkommen Malin, alltid kul att det blir lite nya i gänget d—0.o—b

                        Bra att veta för alla som är nya är varma kängor UTAN stålhätta, ullstrumpor, gärna en stol/jaktryggsäck och något som värmer innombords typ päronkonjak 😉 så klarar man sig långt 🙂

                        Jag tänkte ta med mig Strohrom så kan vi göra Jägerte. Värmer gott i kroppen d—0.o—b

                        #279427
                        Andersson
                        Deltagare

                          Jag tänkte ta med mig Strohrom så kan vi göra Jägerte. Värmer gott i kroppen d—0.o—b

                          Härligt, du låter redan som en i gänget 😉

                          #279508
                          Lindholmaren
                          Deltagare

                            Hon får givetvis ta överslafen, men det berättar vi inte förrän vi kommer upp 😉

                            Hahaha jasså där ser man. Men du gubben lilla vi får säkert plats alla i sängen ska du se :p. Vi får bygga lite på höjden istället ;):p. För ni kan räcka med att jag kommer med upp.

                            #279483
                            Grovsnus
                            Deltagare

                              Sådär ja, då har jag berättat för resten av skiftet att de inte får ledigt under den helgen.
                              De får helt enkelt se det som semester att jag inte är där 🙂
                              Så jag hänger på i år med 🙂

                              SSC #1596
                              Oyp_Oyp

                              #279442
                              karlzzon.
                              Deltagare

                                Har barn under 15 år gratis sovplats ? Om vi har med oss luftmadrass

                                #279428
                                Andersson
                                Deltagare

                                  Har barn under 15 år gratis sovplats ? Om vi har med oss luftmadrass

                                  Tyvärr inte, under 5år kanske det gick att lösa.

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.