Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 112 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #279437
    Andersson
    Deltagare

      Över 40 korvar snart klara, de sista ligger i grytan nu. Tar väl med hälften av dem iaf

      #279495
      Bubu
      Deltagare

        #279402
        roadtip85
        Keymaster

          Det ser ju inte så lovande ut det där… 🙁

          #279481
          FiddeFuling
          Keymaster

            http://teknikensvarld.se/rally-sweden-ar-i-farozonen-259212/

            “Frågan är om det blir ett svenskt WRC-rally i år. Det milda vädret ställer till med problem och vägarna riskeras att köras sönder redan under rekognoseringen i mitten av veckan.”

            AJ AJ AJ AJ :mad::mad:

            #279496
            Bubu
            Deltagare

              http://teknikensvarld.se/rally-sweden-ar-i-farozonen-259212/

              “Frågan är om det blir ett svenskt WRC-rally i år. Det milda vädret ställer till med problem och vägarna riskeras att köras sönder redan under rekognoseringen i mitten av veckan.”

              AJ AJ AJ AJ :mad::mad:

              Det som är mest oroväckande är att kanske Japan eller Kanada tar över det hela. Mycket tråkigt. 🙁 🙁 🙁

              R.I.P. Rally Sweden???

              #279497
              Bubu
              Deltagare

                http://www.dt.se/sport/motor/beskedet-svenska-rallyt-kors-men-i-forkortad-form

                Beskedet: Svenska Rallyt körs, men i förkortad form!

                #279438
                Andersson
                Deltagare

                  Ja det ser inte lovande ut, tråkigt oxå för er som inte varit med tidigare. Men maten och drickat ska väl funka ändå 😉
                  För er som inte vet så finns det en rallylåt för varje år, googla på rallylåten 2016 så hittar ni både årets och föregående.

                  #279471
                  Vince
                  Keymaster

                    Här är de sträckorna som kommer att köras. Som jag förstår så blir invigning i Karlstad bara själva show (skoter o cross MC + invigning). Dvs att SS1 inte körs och mao inga wrc bilar om jag förstår det hela rätt.

                    http://www.rallysweden.com/sv/tavlingen/maps-itinerary/

                    Frågan är: ska vi åka till travbanan på torsdag kväll ändå?
                    Känns som att vi får välja sträckor med omsorg i år då det inte blir så många att välja bland (historic körs inte heller 🙁 synd! )

                    #279403
                    roadtip85
                    Keymaster

                      Här är de sträckorna som kommer att köras. Som jag förstår så blir invigning i Karlstad bara själva show (skoter o cross MC + invigning). Dvs att SS1 inte körs och mao inga wrc bilar om jag förstår det hela rätt.

                      http://www.rallysweden.com/sv/tavlingen/maps-itinerary/

                      Frågan är: ska vi åka till travbanan på torsdag kväll ändå?
                      Känns som att vi får välja sträckor med omsorg i år då det inte blir så många att välja bland (historic körs inte heller 🙁 synd! )

                      Blir det ingen körning på travbanan så kan jag hoppa över det om det är vad ni andra tycker också?

                      #279439
                      Andersson
                      Deltagare

                        Jag håller med föregående talare, hoppar travet eftersom det inte är någon körning. Sitter därför utanför gröna skylten och ska in o handla för torsdagskvällen blir ju lite längre än väntat 😉

                        #279472
                        Vince
                        Keymaster

                          Jag håller med föregående talare, hoppar travet eftersom det inte är någon körning. Sitter därför utanför gröna skylten och ska in o handla för torsdagskvällen blir ju lite längre än väntat 😉

                          Jag tycker att vi hoppar över travbanan med.
                          För enkelhetens skull tycker jag att vi tar och åker och hämtar pizza i Hagfors på torsdag kväll och käkar i huset samt planerar vilka sträckor vi skall kolla istället.

                          #279404
                          roadtip85
                          Keymaster

                            Jag tycker att vi hoppar över travbanan med.
                            För enkelhetens skull tycker jag att vi tar och åker och hämtar pizza i Hagfors på torsdag kväll och käkar i huset samt planerar vilka sträckor vi skall kolla istället.

                            Låter dom en bra plan!

                            #279457
                            Christian S
                            Deltagare

                              låter som en mycket bra ided—0.o—b

                              #279485
                              Grovsnus
                              Deltagare

                                Pizza, pilsner och planering låter fint d—0.o—b

                                SSC #1596
                                Oyp_Oyp

                                #279416
                                Surbarbro
                                Deltagare

                                  Mina fönster kom ju inte förra veckan, som var planerat.
                                  Nu säger de att de kommer imorgon. Tumme.
                                  De ska vara klara till torsdag, men det får vi väl se.
                                  Pratat med Christian(Andersson) Så han vet det.
                                  Jag hoppas att jag kan lämna katastrofen.
                                  Ingen hemma sen.

                                Visar 15 inlägg - 76 till 90 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.