Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 112 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #279443
    karlzzon.
    Deltagare

      Måste ju fråga

      #279463
      Vince
      Keymaster

        Några som skall till ss1 på travbana på torsdag och som kan tänka sig att lyxa till det med att kolla det från vip platser framför en 3 rätters? Är lite sugen själv :).

        #279477
        FiddeFuling
        Keymaster

          Några som skall till ss1 på travbana på torsdag och som kan tänka sig att lyxa till det med att kolla det från vip platser framför en 3 rätters? Är lite sugen själv :).

          Oh.. det late ju inte helt tokigt :rolleyes:

          dock..
          Price:
          SEK 1 490 😮

          •Daypass
          •VIP Seats
          •Three-course menu
          •Official rally hat of 2016
          •Rally Magazine

          Hmm… lite sugen e man endå

          #279462
          Vince
          Keymaster

            Oh.. det late ju inte helt tokigt :rolleyes:

            dock..
            Price:
            SEK 1 490 😮

            •Daypass
            •VIP Seats
            •Three-course menu
            •Official rally hat of 2016
            •Rally Magazine

            Hmm… lite sugen e man endå

            Visst är det dyrt men man lever ju bara en gång. Hade vart kul om några vill göra det 🙂 för jag äter inte 3 rätters själv där uppe. Det är förresten 1490 + moms ;).

            #279478
            FiddeFuling
            Keymaster

              Visst är det dyrt men man lever ju bara en gång. Hade vart kul om några vill göra det 🙂 för jag äter inte 3 rätters själv där uppe. Det är förresten 1490 + moms ;).

              är du säker på att det är +moms?

              Kan inte läsa mig till det på hemsidan..

              Sen skall man ju köra där ifrån, så inget vin till maten heller…om man inte samåker ifrån stugan :rolleyes:

              #279464
              Vince
              Keymaster

                är du säker på att det är +moms?

                Kan inte läsa mig till det på hemsidan..

                Sen skall man ju köra där ifrån, så inget vin till maten heller…om man inte samåker ifrån stugan :rolleyes:

                Framgår rätt tydligt här tycker jag 😉

                http://www.rallysweden.com/sv/upplevelsepaket/vip-karlstad-sss-1/

                Klart vi ska till huset först. Jag kan köra nån bil om det skulle vara så inga problem. Vi får höras av och planera lite resan upp med :).

                #279479
                FiddeFuling
                Keymaster

                  Hmm knasigt… det stod inte när jag kollade förut.. ah sant 🙂

                  Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

                  #279446
                  xevz

                    Låter som en kul grej. 🙂

                    #279429
                    Andersson
                    Deltagare

                      Ska vi inte ha ett VIP rum på Collins oxå 😉 jag o Jennie kan väl ställa upp Vince men tycker som sagt det är lite mycket pengar men det kan ju vara sista rallyt oxå.

                      #279465
                      Vince
                      Keymaster

                        Låter som en kul grej. 🙂

                        Det tycker jag d—0.o—b.

                        Ska vi inte ha ett VIP rum på Collins oxå 😉 jag o Jennie kan väl ställa upp Vince men tycker som sagt det är lite mycket pengar men det kan ju vara sista rallyt oxå.

                        Collins hoppar jag över…..ingen bra rally där.
                        Det är lite det jag har i åtanken med….man vet aldrig hur det blir nästa år.
                        Sen visst är det mkt pengar. Ni kan fundera på saken men bokning bör man isf göra snart kan jag tänka mig.

                        #279488
                        MatteGT
                        Deltagare

                          Hej! Jag vet inte vem som bestämmer eller om ni alla bestämmer så jag frågar iaf här.
                          Jo jag är medlem i klubben och har varit på Svenska tidigare men inte med klubben men i år tänkte jag åka med klubben men sen är det så att en kompis till mig vill gärna se rallyt. Frågan är ju då får man ta med sig en kompis som inte är medlem i klubben? Såg att det är ca 10 st anmälda och det stod någonstans att det finns 20 platser. Förstår att det inte är poppis om det är fullbokat att någon som inte är med i klubben tar upp en plats men nu verkar det ju finnas plats men det kanske brukar fyllas upp? Vi kan vänta med att anmäla oss sista dagen dvs den 17:e om det finns 2 platser över då vill säga om det nu är okey att han får såklart.
                          Mvh Matte

                          #279452
                          Christian S
                          Deltagare

                            det är inga problem att ta med en kompis, som det verkar just nu kommer jag också att göra det så just nu väntar jag på besked om han får ledigt innan jag skriver upp mig/oss.

                            #279489
                            MatteGT
                            Deltagare

                              Ok, ja jag har redan kollat med min polare och han kan ta ledigt för precis som du säger så vill man ju ha allt klart innan man skriver upp sig. Väntar med att skriva upp mig och polaren så alla hinner se min fråga och ev vill tillägga något.

                              #279430
                              Andersson
                              Deltagare

                                Det är bara att anmäla dig och kompisen ni är välkomna.

                                #279466
                                Vince
                                Keymaster

                                  Ok, ja jag har redan kollat med min polare och han kan ta ledigt för precis som du säger så vill man ju ha allt klart innan man skriver upp sig. Väntar med att skriva upp mig och polaren så alla hinner se min fråga och ev vill tillägga något.

                                  Det är bara att skriva upp dig o din kompis :). Alla är välkomna d—0.o—b

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.