Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #210913
    Ångan
    Deltagare

      Någon som lyckats få tag på Rallymagazine än?

      #210928
      andreaswrx
      Deltagare

        Någon som lyckats få tag på Rallymagazine än?

        27 ska det släppas

        #210914
        Ångan
        Deltagare

          Nu är rally magazine införskaffat 🙂
          Nu kom verkligen rallysuget. Snart är det dags, 2v kvar idag.

          #210943
          Andersson
          Deltagare

            Ångan, vill du skriva in en valfri kordinat här om det finns med i magasinet? Har 3 olika alternativ på format i GPSen så kan jag ställa in det innan jag åker om jag hittar inställningen i menyn igen 😉

            #210915
            Ångan
            Deltagare

              Eftersom jag ska till slutet av SS9/13 Sågen, så får du kordinaterna dit.
              Hoppas du blir nå smartare av detta 😀

              GPS: N 60° 0? 18? E 13° 17? 32?

              Nå mer speciellt ställe du vill ha så får du hojta till.

              #210944
              Andersson
              Deltagare

                Tack, ska kolla GPSen imorgon

                #210929
                andreaswrx
                Deltagare

                  Rätt enkelt var man ska åka iår. Ska åka kolla ett nytt ställe som finns iår:)

                  #210916
                  Ångan
                  Deltagare

                    Rätt enkelt var man ska åka iår. Ska åka kolla ett nytt ställe som finns iår:)

                    Vart ska du i år då?
                    Har du nå annat bra tips förrutom Sågen och eventuellt Colins Crest (som jag inte tänker åka till igen :-))

                    #210930
                    andreaswrx
                    Deltagare

                      Vart ska du i år då?
                      Har du nå annat bra tips förrutom Sågen och eventuellt Colins Crest (som jag inte tänker åka till igen :-))

                      du vill väl se bilar åka fort?jag vill se plast och bortslagna hjul, så jag har mina egna ställe

                      #210917
                      Ångan
                      Deltagare

                        du vill väl se bilar åka fort?jag vill se plast och bortslagna hjul, så jag har mina egna ställe

                        Jag vill se dom åka brett och kanske dra i diket :-p
                        Fick bara se Kimi gå av vid sågen förra året. Det jag gillar på det stället är att man får se dom förhållandevis länge och att dom iaf kör brett där. Avåkningar var det inte ens nära med, förrutom Kimi där jag inte fattar ett skit av vad han höll på med.

                        #210945
                        Andersson
                        Deltagare

                          Som vanligt kommer jag ha med lite att grilla.
                          Det blir rådjurssadel i bitar (nystyckat för dagen) och lite vildsvin givetvis. Är väldigt många intresserade kan jag ta med mer än 2kg.
                          Ni tar med de tillbehör ni vill ha till köttet även tallrikar o bestick.

                          #210952
                          bobban
                          Deltagare

                            Du är ju underbar Andersson.Det finnes inge bättre än grillat vildsvin vattnas i munnen redan 🙂 🙂
                            Lite nyfiken när hade ni alla tänkt att komma upp de som är från torsdagen till söndag är det som så att vi ska träffas innan vi närmar oss slut målet för boendet för det är nämligen första gången jag är med på detta trevliga evenemang så jag har ingen aning om vart jag ska och så heheh vi ses och höres på onsd-torsd

                            mvh bobban

                            #210949
                            challe
                            Deltagare

                              Jag och tobias kommer åka ihop med magnus och stefan, kommer nog vara uppe vid 6-7 tiden på kvällen. Kan ju inte vara så svårt att hitta nån plats som vi kan samlas på och sedan åka ihop den sista biten. 😉

                              #210956
                              Christian S
                              Deltagare

                                Jag och tobias kommer åka ihop med magnus och stefan, kommer nog vara uppe vid 6-7 tiden på kvällen. Kan ju inte vara så svårt att hitta nån plats som vi kan samlas på och sedan åka ihop den sista biten. 😉

                                jasså? jag trodde att dom skulle åka med mig, anna och linda i min V70:p

                                #210950
                                challe
                                Deltagare

                                  Haha där trodde du fel ;);)

                                Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.