Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #24202
    Andersson
    Deltagare

      Kunde bara inte låta bli, något att se fram emot 2011 😉
      http://www.rallysweden.com/wrc/?p=1154

      #210936
      Nikke McRae
      Deltagare

        Ja, det närmar sig. 😉

        Nu finns den första rallyguiden, så nu får man lite hintar vilka sträckor som kommer köras:

        http://www.rallysweden.com/WordPress/wrc/wp-content/uploads/2010/09/rally-sweden-rally-guide-1-2011.pdf

        Det blir de vanliga med en ny sträcka vid Norska gränsen och Torntorp och Malta tillbaka i rallyt.
        Ska bli nice och se hur de nya WRC-bilarna går. Hoppas på ett fint startfält och vinterväder.

        #210918
        andreaswrx
        Deltagare

          wrc är ju inget kul! GT klassen är släppt i vm:) så kan bli nissan 350z, astonmartin, Porsche 911 GT3 rally och ferrari 360 moderna i svenska:) ska dom åka vm blir dom ju tvunga att åka svenska:)

          #210937
          Nikke McRae
          Deltagare

            Hittade klipp på youtube när M-sport testar i Kall:
            http://www.youtube.com/watch?v=qkwjZ5NhoEA

            Ska bli kul o se de nya bilarna in action. Riktiga getingar! De lär få satsa lite mer nu.

            #210953
            Zetterlund
            Deltagare

              Japp .. snart är det dags !!
              Hur går det med vårat boende i vinter? Någon som har koll på det ?

              Själv så kommer jag vara där hela veckan från måndag till måndag 😀 blir eventuellt arbete i vinter igen :p

              #210933
              Davve
              Deltagare

                Japp .. snart är det dags !!
                Hur går det med vårat boende i vinter? Någon som har koll på det ?

                Själv så kommer jag vara där hela veckan från måndag till måndag 😀 blir eventuellt arbete i vinter igen :p

                det kommer mer info & anmälan inom kort:)

                #210919
                andreaswrx
                Deltagare

                  jag ska upp! hoppas på något nice skrota ställe som i finlands i sommras så är jag nöjd!:)
                  ju dyrare bil desto roligare när det går av vägen hehe

                  #210954
                  Fricke.w
                  Deltagare

                    o fan jag som sutit och dräglat länge nu över ljudet i rally porschar gt3 bilar, låter ju så förbanat härligt, hittade ett litet klip från tyskland så man får en svg hint om hur de kommer att låta i rally skogen 😉 som bonus är de en och annan subba med också 🙂

                    http://www.vimeo.com/11182028

                    #210905
                    Ångan
                    Deltagare

                      Någon i Sthlms trakten som lyckats hitta en OK/Q8 med rally Magazine än?
                      Har inte tänkt köpa ett rallypass, utan är endast ute efter tidningen med karta, info osv.
                      Har kollat igenom listan som finns där det står vilka stationer osv, men inget utav ställena har haft när jag frågat.

                      #210962
                      Erok
                      Deltagare

                        Någon i Sthlms trakten som lyckats hitta en OK/Q8 med rally Magazine än?
                        Har inte tänkt köpa ett rallypass, utan är endast ute efter tidningen med karta, info osv.
                        Har kollat igenom listan som finns där det står vilka stationer osv, men inget utav ställena har haft när jag frågat.

                        kollat globen? ska dit imorn då kan jag kolla 😉

                        #210920
                        andreaswrx
                        Deltagare

                          Någon i Sthlms trakten som lyckats hitta en OK/Q8 med rally Magazine än?
                          Har inte tänkt köpa ett rallypass, utan är endast ute efter tidningen med karta, info osv.
                          Har kollat igenom listan som finns där det står vilka stationer osv, men inget utav ställena har haft när jag frågat.

                          ja eftersom inte anmälningstiden gått ut ännu så lär den ju inte finnas ute än…….

                          #210906
                          Ångan
                          Deltagare

                            kollat globen? ska dit imorn då kan jag kolla 😉

                            Självklart har jag det 🙂
                            Är nog som Andreas skriver att dom inte börjar sälja den förrän anmälningstiden gått ut. Svårt att skicka med en startlista annars :-p Tänkte inte så långt.
                            Kände bara att allt började närma sig och ville börja planera och njuta lite 🙂

                            Ska det vara med GT bilar i svenska rallyt?

                            #210921
                            andreaswrx
                            Deltagare

                              Självklart har jag det 🙂
                              Är nog som Andreas skriver att dom inte börjar sälja den förrän anmälningstiden gått ut. Svårt att skicka med en startlista annars :-p Tänkte inte så långt.
                              Kände bara att allt började närma sig och ville börja planera och njuta lite 🙂

                              Ska det vara med GT bilar i svenska rallyt?

                              dom har fia homologeringen gått ut för länge sen på så nej! ev kan det vara någon i sm delen av grupp a/nationel special bilarna!

                              #210907
                              Ångan
                              Deltagare

                                dom har fia homologeringen gått ut för länge sen på så nej! ev kan det vara någon i sm delen av grupp a/nationel special bilarna!

                                Okej, hade vart skoj att se annars.
                                Men man får njuta av den nya wrc klassen istället.
                                Tror den här klassen kan vara roligare än den gamla.
                                Tråkigt att inte subaru har nåt att komma med i nya klassen bara.

                                #210922
                                andreaswrx
                                Deltagare

                                  Okej, hade vart skoj att se annars.
                                  Men man får njuta av den nya wrc klassen istället.
                                  Tror den här klassen kan vara roligare än den gamla.
                                  Tråkigt att inte subaru har nåt att komma med i nya klassen bara.

                                  nya wrc roligt nej 12 bilar till start ev 13 så om du tycker det är skoj så skulle du varit med 02 på svenska
                                  då det var 21 fabriks wrc med samalagt var det 31 wrc
                                  och 03 var det 33 wrc med!
                                  nu är ju citroen riktiga fittor som inte vill sälja bilar till vilka som helst bara för att groddätaren inte ska få att tuft! var så dom gjorde mot petter förra året den sista generationsen växellåda skulle kosta 1 miljon € bara för att petter inte skulle kunna åka med dom värsta grejerna!

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.