• Detta ämne är tomt.
Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #195012
    Adam K
    Deltagare

      Grattis i efterskott!

      Du måste ju ha Innovate expanderboxen och ha ytterligare 32 mätare inkopplade! 😉

      #195000
      b20mannen
      Deltagare

        Grattis i efterskott!Du måste ju ha Innovate expanderboxen och ha ytterligare 32 mätare inkopplade! 😉

        Måste ju fylla ut alla ingångarna på Autronic SM4 först. 😉

        #195020
        .zip
        Deltagare

          Det tar sig sa mordbrännar´n 🙂
          Pallra dig upp på storträffen så man får provåka bilen :*

          //.zip

          #195001
          b20mannen
          Deltagare

            Nu vankas det ju snart konbana och lite annat svänga, så Kim på Däckbjörn i Täby får kränga på R-däcken på OZ-fälgarna i morgon.

            Sen börjar det bli hög tid att byta till större spridare än original. Men samtidigt så ligger kopplingen på gränsen av vad den kan hålla i moment. Lite väl mycket utgifter i rad så här på våren, så helst letar man efter nåt begagnat i gott skick.

            Sen dröjer det inte på förrän det behövs bättre bromsar, en fet oljekylare, och när som helst en MT6-låda. Stackars plånbok… 🙁

            En liten teaser inför sommarens svängåka då. Kunde inte hålla mig, så här är ännu en “nattfilm”. Launch på 3600 rpm med laddtryck, bara så lagom för att inte knäcka lådan, och växling med flatshifter på alla växlarna vid 7200 rpm och sen en bit in på femman. Bilden är mörk. Eller mörkad kanske? 🙂 Men skruva upp volymen på max och hör hur fint det växlar med flatshiftern. 😀

            http://wroom.dreamhosters.com/ej22/Impreza4.mpg

            Kommentarer från moralkärringar undanbedes. 😉

            #194980
            bowser
            Deltagare

              Nu vankas det ju snart konbana och lite annat svänga, så Kim på Däckbjörn i Täby får kränga på R-däcken på OZ-fälgarna i morgon.Sen börjar det bli hög tid att byta till större spridare än original. Men samtidigt så ligger kopplingen på gränsen av vad den kan hålla i moment. Lite väl mycket utgifter i rad så här på våren, så helst letar man efter nåt begagnat i gott skick.Sen dröjer det inte på förrän det behövs bättre bromsar, en fet oljekylare, och när som helst en MT6-låda. Stackars plånbok… 🙁

              stackars plånbok ? grrrrr det ser ut som nån skjutit på min =)

              vet att du är sugen på min låda 😉 men den ger du fan i hahaha

              å du inga dregelfläckar på mitt tråg =)

              #195002
              b20mannen
              Deltagare

                …Sen dröjer det inte på förrän det behövs bättre bromsar, en fet oljekylare, och när som helst en MT6-låda. Stackars plånbok… 🙁

                stackars plånbok ? grrrrr det ser ut som nån skjutit på min =)
                vet att du är sugen på min låda 😉 men den ger du fan i hahaha å du inga dregelfläckar på mitt tråg =)

                Hm? Du ger mig idéer… 😛 Jag fyllde ju år, så alla paket som dykt upp bara måste väl vara presenter? Eller man kan väl få låna lådan en liten stund? Bara lite? 😀

                Dregelfläckar? En annan går omkring här med haklapp och gummistövlar. Tack för presenterna! :7

              Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.