Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #42955
    vskogh
    Deltagare

      Här finns en som redan är färdig med bur plus att den är 22b breddad, vilket gör att du slipper åka med smala däck 🙂http://www.pistonheads.com/sales/115872.htm/U

      Jo jag har sett den. Fixar du reggningen åt mig så varför inte 😉

      #42956
      vskogh
      Deltagare

        Om du vill ha 2 dörrar och DCCD så är det Type R eller 22B som gäller.Type R finns från Ver 3 till Ver 6. 22B byggdes endast 98 och baserades på en Type R Ver 4.Mer nyttig info finns på denna sida: http://www.northursalia.com/techdocs/history/history.htmlMats GBGRegionsansvarig Göteborg

        Jo 22B hade varit något, otroligt fina. Dock är det lite för mycket pengar för mig just nu.

        Ytterligare frågor.
        Ni skrev att man med avgas och ommappning plockar ut ca 315 hk ur en STi. Om man sedan vill gå vidare hur ser då stegen ut?
        Förmodligen kommer det aldrig bli aktuellt men det kan iaf vara kul att veta.

        #42944
        simo
        Deltagare

          Finns redan en reggad STI med bur i Götet, lr rättare sagt Lindome.
          Skicka ett PM till Storm här på forumet så kan han säkert berätta mer.

          /U

          #42940
          ExOrdis
          Deltagare

            Bild på Fylking i Rosa “ÄNTLIGEN!”

            Finns redan en reggad STI med bur i Götet, lr rättare sagt Lindome.Skicka ett PM till Storm här på forumet så kan han säkert berätta mer./U

            #42945
            simo
            Deltagare

              Bild på Fylking i Rosa “ÄNTLIGEN

              Håller med dig Kjell, även om detta är en importkärra 🙂

              /U

              #42967
              Mats
              Deltagare

                Samt att buren är en “bult-in” historia orginal från STI…

                Gruppköp bland R-kokar-ägarna?? Borde va ganska lätt att be en “rör-böjar-affär” o kopiera den.

                Mats GBG
                Regionsansvarig Göteborg

              Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.