Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #33862
    Janne248
    Deltagare

      Jajamen då är det snart dags för årsmöte och i samband med det kommer det att väljas nya poster i klubben för ett år framåt. Nu behövs det en till person i WEBBGRUPPEN.
      Om du känner att det verkar kul och spännande att ta rollen så tveka inte att skriva här i tråden, det går även lika bra att nominera personer som du tycker kan datorer och programmering.
      Skriv då i tråden vem det är så blir det ev röstning på årsmötet eller at gruppen utökas till fler än 3 st.

      #277481
      tobiasr
      Deltagare

        Vad förväntas att man gör i webbgruppen? Jag jobbar som programmerare med fokus på e-tjänster till vardags, så kan nog bidra med något här.

        #277479
        kamikaze
        Deltagare

          Kul att du vill va med och utveckla/underhålla forumet och klubben
          Så här står det i arbetsbeskrivningen

          Webbgruppsmedlemmar 3~4 st
          Inom webbgruppen fördelas ansvar för underhåll och nyutveckling av forum, mail administration och hemsidahantering.

          #277482
          tobiasr
          Deltagare

            Okej, men räkna med mig 🙂

            #277480
            Markus
            Deltagare

              Låter toppen! Bland annat har det funderats på en ny webbshop för kläder och dekaler men ingen har haft kunskap eller tid att göra något åt det. Låter definitivt som att du kan bidra på den punkten 🙂 Även betalning av medlemskort har det pratats om att göra smidigare via internetbank eller liknande men det får ni diskutera senare 🙂

              Efter årsmötet har vi nämligen en ny webbsamordnare som kommer att ta över stafettpinnen från mig.

              #277478
              Janne248
              Deltagare

                tobiasr, suveränt! Kul tack!
                PM’ar dig!

              Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.