Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
  • Författare
    tendency
    Deltagare

Snygg den där ratten. 🙂 Vad kör du med för hub? Funkar blinkersretur och tuta?

Lindbloom
      Deltagare

Riktigt nöjd me den! Skön med 🙂
        Har ingen tuta till den och har inte heller testat blinkers men känns inte som en jätteförlust om den inte skulle funka faktiskt.

Skickat från min SM-G900F via Tapatalk

Lindbloom
        Deltagare

Här har de vart tyst ett tag då ja till större delen fixat i nya huset och faktiskt inte vart ute i garaget nått. Men igår hände de, ja kom äntligen ut!

Lindbloom
          Deltagare

Såå, nu har spacers kommit hem och blivit monterade idag, de sista gjordes med skärmarna för att passas in med däcken som kommer bli tajt, men gå rätt bra hoppas ja 🙂 front å lampa monterades och allt i motorrum sattes ihop igen 🙂 så nu nästa hels e tanken att bilen ska köras till en kompis verkstad som ska ha den å hjälpa mig me de sista, så blir nog borta 5v men kommer åka dit och hjälpa till 🙂 sen samma helg går flyttlasset från knivsta till mitt garage hemma, äntligen!

Lindbloom
            Deltagare

Superawesome as always 🙂 Newage gör sig riktigt bra med breddare d—0.o—b

Tack så mycke

Dammer
              Deltagare

vad körde du med för däck spec här? 🙂

Lindbloom
                Deltagare

vad körde du med för däck spec här? 🙂

245/40-18 på 9″ fälg 🙂

Lindbloom
                  Deltagare

Hur går det här då? Du får slänga upp lite bilder på nya garaget 🙂

Njaa, står rätt still just nu..elr kanske fel ord. Lämnade in bilen till en kompis verkstad som skulle få fixa storservice me kamrem, tändstift å alla oljor/vätskor, men framförallt svetsa skärmkanterna, dra loss alla stag under bilen ja inte fått loss på pallbockar å byta lite bussningar, hjulinställning å så. Första felet va ju att sulorna vart för höga..tog i trösklar å i bakkant på hjulhus fram..så best nya.. men han som skulle fixa 4-pelaren me hjulinställning på polarens verkstad dök inte upp när han skulle så bilen fick kastas iväg till en extern gummiverkstad, å när han kommer hem därifrån så precis utanför verkstaden säger de poff om bilen..kylaren small, å va bara några timmar innan vi skulle åka mot kinnekulle :/ så glad de hände där å inte på vägen ner elr på banan. Så kylaren ligger på posten, fick inte hämta ut den förän imorn eftermiddag så blir lämna den, å sen ere jour så typ 2 v till..-.-
                    Garaget e en stor oordning än, ska försöka fixa idag så ja kan byta bromsar på vardagsbilen 🙂

Lindbloom
                    Deltagare

Vilken jävla otur, aja då kan det bara bli bättre d—0.o—b
                      Ska bli spännande att se den med breddarna på. Har du funderat på gummilister mellan breddarna och karossen? Jag har tänkt köra på det, tycker det ser rått ut plus att man borde undvika sprickor osv bättre.

Haha jupp, inte mycke mer som kan strula..hoppas ja

Lindbloom
                      Deltagare

Här har de vart tyst ett tag då en kompis haft bilen på sin verkstad och hjälpt mig med lite saker som ja inte haft tid med eller kunskap för att fixa nu. Men nu e den hemma! Iaf ett tag, ska tillbaka efter semestern för småjusteringar 🙂 utseendemäsdigt e ja sjukt nöjd, vart riktigt jävla rå! Ska bli kul att få testa den ordentligt och pressa å känna skillnaden på allt som byts och vad som behöver förbättras mer 🙂

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

tendency
                        Deltagare

RÅ, Henrik! Äntligen lite bilder. Blev det inte STi till Polen? 🙂

Lindbloom
                          Deltagare

Tack så mycke grabbar

tendency
                            Deltagare

Nää vart inte så, kände att de va lite för mycke gjort för att kasta sig in å köra 200 mil som provtur på sisådär vägar så fick bli ådi a6 3.0 tdi ist

Lindbloom
                              Deltagare

Hehe, jag förstår. Maybe next year! Då kommer min kännas mer redo för träffen också, förhoppningsvis. 🙂

De låter bra de 🙂

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

Lindbloom
                                Deltagare

Va ute å provkörde bilen i tisdags kväll på en lokal slingerikrokväg å jävlar va den går bra, e som att köra en helt ny bil, väghållningen e som natt å dag mot förra året, kändes verkligen som att man kunde använda effekten nu

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 60 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.