- Detta ämne har 304 svar, 47,864 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 11 månader sedan av Gloremir.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2014 kl. 18:35 #265027GloremirDeltagare
Snyggt jobbat! 🙂
Tackar =) tog sin lilla tid. Och är helt klart nöjd med resultatet.
6 april, 2014 kl. 19:33 #265028GloremirDeltagare7 april, 2014 kl. 05:36 #265029GloremirDeltagareBBS split?
Vet faktiskt inte vad det är för fälgar. Dom låg och skräpade längst in i däckförådet hos farsan.
Är egentligen till golf enligt honom.7 april, 2014 kl. 06:47 #264993csjovoldDeltagareÄr varken split eller bbs iallafall
7 april, 2014 kl. 10:42 #265030GloremirDeltagareVet som sagt intr vad det är för fälgar. Men byter nog inte. Kanske lackar mina befintliga vita
7 april, 2014 kl. 22:15 #264999emilboylarssonDeltagareVet som sagt intr vad det är för fälgar. Men byter nog inte. Kanske lackar mina befintliga vita
Jag tycker fälgarna du har sitter på bilen just nu gör sig ganska bra i den färgen som ärd—0.o—b
8 april, 2014 kl. 00:02 #265001BeaverDeltagarehaha hände nästan samma sak för mig häromdagen, fast vi skulle palla upp min polares 740 och tömma på vatten på hans uppfart, bara att vi inte tänker på att det är lutning så när domkraften är i maxhöjning, så ger den vika och smäller ner utav bara fan och jag som ska köra in en balja under medans han stoppar in pallbockar lyckas knäa lyktan och slå igenom glaset och skära knät.
lyckades skära av en sena på köpet så får gå på kryckor i totalt 6 veckor, dessa stygn i 2 veckor
en skena i 4 veckor
lite onödigt inlägg enligt vissa kanske, men tänk på att ha pallbockar under INNAN ni håller på med något, kan sluta illa. värre än mig dessutom! d—0.o—b (kompisen hände det inget med!)
Ont. fälgarna var riktigt feta, dom borde lackas vita (blankvita eller mattvita) och sen go profil på fälgarna och köra ett fett stuk som ändå går att bruka med! 😉
8 april, 2014 kl. 05:52 #265031GloremirDeltagarehaha hände nästan samma sak för mig häromdagen, fast vi skulle palla upp min polares 740 och tömma på vatten på hans uppfart, bara att vi inte tänker på att det är lutning så när domkraften är i maxhöjning, så ger den vika och smäller ner utav bara fan och jag som ska köra in en balja under medans han stoppar in pallbockar lyckas knäa lyktan och slå igenom glaset och skära knät.
lyckades skära av en sena på köpet så får gå på kryckor i totalt 6 veckor, dessa stygn i 2 veckor
en skena i 4 veckor
lite onödigt inlägg enligt vissa kanske, men tänk på att ha pallbockar under INNAN ni håller på med något, kan sluta illa. värre än mig dessutom! d—0.o—b (kompisen hände det inget med!)
Ont. fälgarna var riktigt feta, dom borde lackas vita (blankvita eller mattvita) och sen go profil på fälgarna och köra ett fett stuk som ändå går att bruka med! 😉
Det där ser fan inte kul ut. Mjo får se vad det blir med fälgarna. Kanske plasti dippar dom
8 april, 2014 kl. 12:01 #265002BeaverDeltagareDet där ser fan inte kul ut. Mjo får se vad det blir med fälgarna. Kanske plasti dippar dom
Nae det är riktigt Pissigt, sista praktiken i skolan = chans för jobb och
Jag får ligga hemma istället och missa chansen. Men jag är glad att mitt sår inte har infekterats å sånt, det var tydligen jättefint enligt doktorn så!Jag jag tycker absolut du ska plastidippa dom i mattvit, sen lite stretch och sånt så att dom blir feta!
8 april, 2014 kl. 12:26 #265032GloremirDeltagareNae det är riktigt Pissigt, sista praktiken i skolan = chans för jobb och
Jag får ligga hemma istället och missa chansen. Men jag är glad att mitt sår inte har infekterats å sånt, det var tydligen jättefint enligt doktorn så!Jag jag tycker absolut du ska plastidippa dom i mattvit, sen lite stretch och sånt så att dom blir feta!
Hatar stretch… högst att det blir lite camber. Och då menar jag lite
9 april, 2014 kl. 12:14 #265003BeaverDeltagareHatar stretch… högst att det blir lite camber. Och då menar jag lite
Inte så mycket stretch
9 april, 2014 kl. 12:41 #264967IggeDeltagareHatar stretch… högst att det blir lite camber. Och då menar jag lite
Yay måste jag bara säga 😛
Däck ska vara så breda som fälgen tillåter, det ska andas grepp! 😀
Tycker jag iaf 🙂9 april, 2014 kl. 12:56 #265004BeaverDeltagareYay måste jag bara säga 😛
Däck ska vara så breda som fälgen tillåter, det ska andas grepp! 😀
Tycker jag iaf 🙂Lite stretch tycker jag, men inte stance stretch! 😉 gör sig inte bra på en subaru!
9 april, 2014 kl. 17:27 #265033GloremirDeltagareNä som sagt det blir ingen stretch.
Kollade även hur mkt camber jag måste ha för att få dit fälgarna jag postade. Vart alldeles för mkt. Såg löjligt ut.
Så behåller dom jag har istället, iaf för tillfället.Kan väll även säga att nästa del blir att bygga om avgassystemet.
Undrar om någon moderator kan döpa om min tråd. För jag hittade inte det alternativet.
Till typ sti type r eller något sådant9 april, 2014 kl. 17:45 #264968IggeDeltagarePMa en moderator så löser det sig nog.
Vad var det för mått på fälgarna?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.