Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 305 totalt)
  • Författare
    Gloremir
    Deltagare

Snyggt jobbat! 🙂

Tackar =) tog sin lilla tid. Och är helt klart nöjd med resultatet.

Gloremir
      Deltagare

Tror folket om att byta till dessa fälgar? provade förra sommaren, tog i skärmkanten.
        Men nu när jag har coilovers så kan jag ju ställa lite camber så dom får kanske plats.

Gloremir
        Deltagare

BBS split?

Vet faktiskt inte vad det är för fälgar. Dom låg och skräpade längst in i däckförådet hos farsan.
          Är egentligen till golf enligt honom.

csjovold
          Deltagare

Är varken split eller bbs iallafall

Gloremir
            Deltagare

Vet som sagt intr vad det är för fälgar. Men byter nog inte. Kanske lackar mina befintliga vita

emilboylarsson
              Deltagare

Vet som sagt intr vad det är för fälgar. Men byter nog inte. Kanske lackar mina befintliga vita

Jag tycker fälgarna du har sitter på bilen just nu gör sig ganska bra i den färgen som ärd—0.o—b

Beaver
                Deltagare

haha hände nästan samma sak för mig häromdagen, fast vi skulle palla upp min polares 740 och tömma på vatten på hans uppfart, bara att vi inte tänker på att det är lutning så när domkraften är i maxhöjning, så ger den vika och smäller ner utav bara fan och jag som ska köra in en balja under medans han stoppar in pallbockar lyckas knäa lyktan och slå igenom glaset och skära knät.

lyckades skära av en sena på köpet så får gå på kryckor i totalt 6 veckor, dessa stygn i 2 veckor

en skena i 4 veckor

lite onödigt inlägg enligt vissa kanske, men tänk på att ha pallbockar under INNAN ni håller på med något, kan sluta illa. värre än mig dessutom! d—0.o—b (kompisen hände det inget med!)

Ont. fälgarna var riktigt feta, dom borde lackas vita (blankvita eller mattvita) och sen go profil på fälgarna och köra ett fett stuk som ändå går att bruka med! 😉

Gloremir
                  Deltagare

haha hände nästan samma sak för mig häromdagen, fast vi skulle palla upp min polares 740 och tömma på vatten på hans uppfart, bara att vi inte tänker på att det är lutning så när domkraften är i maxhöjning, så ger den vika och smäller ner utav bara fan och jag som ska köra in en balja under medans han stoppar in pallbockar lyckas knäa lyktan och slå igenom glaset och skära knät.

lyckades skära av en sena på köpet så får gå på kryckor i totalt 6 veckor, dessa stygn i 2 veckor

en skena i 4 veckor

lite onödigt inlägg enligt vissa kanske, men tänk på att ha pallbockar under INNAN ni håller på med något, kan sluta illa. värre än mig dessutom! d—0.o—b (kompisen hände det inget med!)

Ont. fälgarna var riktigt feta, dom borde lackas vita (blankvita eller mattvita) och sen go profil på fälgarna och köra ett fett stuk som ändå går att bruka med! 😉

Det där ser fan inte kul ut. Mjo får se vad det blir med fälgarna. Kanske plasti dippar dom

Beaver
                    Deltagare

Det där ser fan inte kul ut. Mjo får se vad det blir med fälgarna. Kanske plasti dippar dom

Nae det är riktigt Pissigt, sista praktiken i skolan = chans för jobb och
                      Jag får ligga hemma istället och missa chansen. Men jag är glad att mitt sår inte har infekterats å sånt, det var tydligen jättefint enligt doktorn så!

Jag jag tycker absolut du ska plastidippa dom i mattvit, sen lite stretch och sånt så att dom blir feta!

Gloremir
                      Deltagare

Nae det är riktigt Pissigt, sista praktiken i skolan = chans för jobb och
                        Jag får ligga hemma istället och missa chansen. Men jag är glad att mitt sår inte har infekterats å sånt, det var tydligen jättefint enligt doktorn så!

Jag jag tycker absolut du ska plastidippa dom i mattvit, sen lite stretch och sånt så att dom blir feta!

Hatar stretch… högst att det blir lite camber. Och då menar jag lite

Beaver
                        Deltagare

Inte så mycket stretch

Igge
                          Deltagare

Yay måste jag bara säga 😛

Däck ska vara så breda som fälgen tillåter, det ska andas grepp! 😀
                            Tycker jag iaf 🙂

Beaver
                            Deltagare

Yay måste jag bara säga 😛

Däck ska vara så breda som fälgen tillåter, det ska andas grepp! 😀
                              Tycker jag iaf 🙂

Lite stretch tycker jag, men inte stance stretch! 😉 gör sig inte bra på en subaru!

Gloremir
                              Deltagare

Nä som sagt det blir ingen stretch.
                                Kollade även hur mkt camber jag måste ha för att få dit fälgarna jag postade. Vart alldeles för mkt. Såg löjligt ut.
                                Så behåller dom jag har istället, iaf för tillfället.

Kan väll även säga att nästa del blir att bygga om avgassystemet.

Undrar om någon moderator kan döpa om min tråd. För jag hittade inte det alternativet.
                                Till typ sti type r eller något sådant

Igge
                                Deltagare

PMa en moderator så löser det sig nog.

Vad var det för mått på fälgarna?

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 305 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.