- Detta ämne har 31 svar, 10,255 deltagare, och uppdaterades senast för 9 år, 8 månader sedan av Marcus_petersson.
-
FörfattareInlägg
-
12 januari, 2015 kl. 21:43 #271161Marcus_peterssonDeltagare
ska bli intressant o se hur denna blir.
Rätt kul att du köpte tillbaka denJo var bara tvungen att köpa tillbaka den när jag fick chansen 🙂
13 januari, 2015 kl. 16:48 #271181GloremirDeltagareJo var bara tvungen att köpa tillbaka den när jag fick chansen 🙂
bara synd att den är i så mkt sämre skick än när du sålde den.
Men den jag köpte utav dig får en total makeover. så den ska jag inte behöva skämmas för iaf.14 januari, 2015 kl. 22:33 #271162Marcus_peterssonDeltagarebara synd att den är i så mkt sämre skick än när du sålde den.
Men den jag köpte utav dig får en total makeover. så den ska jag inte behöva skämmas för iaf.Ja det var väldigt synd :/
Kul att du lägger ner det jobbet på den bilen 🙂
// Marcus Petersson
15 januari, 2015 kl. 19:40 #271163Marcus_peterssonDeltagareNu är breddnings kitet beställt 🙂
Enligt fraktbolaget ska det komma till mig redan på måndag 🙂 Beställdes från England.
Ska bli intressant 🙂
MVH // Marcus Petersson
19 januari, 2015 kl. 17:33 #271164Marcus_peterssonDeltagareNu kom breddnings kittet hem, men självklart fraktskadat….
Vänster framskärm och höger bakskärm var skadade. Jag var dock inte hemma när dom lämnade sakerna men fraktbolaget hade registrerat att det levererades skadat så hoppas det löser sig smidigt 🙂
Finishen på grejerna var helt ok.
Så nu väntar jag på svar om hur alla parter vill gå vidare sen ska det kapas och provmonteras 🙂
Coilovers kommer beställas i veckan så jag kan se hur fälgar osv blir 🙂
MVH // Marcus Petersson
19 januari, 2015 kl. 17:50 #271174IggeDeltagareSynd med skadat men gött att du kämpar på! 🙂
Vad blir det för coils?
19 januari, 2015 kl. 19:37 #271165Marcus_peterssonDeltagareSynd med skadat men gött att du kämpar på! 🙂
Vad blir det för coils?
Ja det var väldigt synd :/
Det blir troligtvis BC coilovers.
MVH // Marcus Petersson
23 januari, 2015 kl. 19:41 #271166Marcus_peterssonDeltagareSå nu är nya skärmar påväg hem från HT Autos i England. Fraktbolaget strulade självklart och vägrade stå för skadan. Men HT Autos skickade nya iaf utan att tveka 🙂
Så nästa helg om vädret tillåter så kommer jag kapa ur dom befintliga bakskärmarna 🙂 Får inte svetsa eller liknande i mitt garage då det befinner sig i en stor lada så försäkringsbolaget säger nej :/
Sen hade jag tänkt att lägga en beställning på BC coilovers från j-spec i veckan, men när dom inte ens bekymrar sig att svara på ett mail med frågor känner jag inte riktigt för att handla av dom. Någon här som har erfarenheter av dom?
Bilder kommer i nästa uppdatering, ev imorgon kväll om jag får lov av sambon att vara i garaget 😛
MVH // Marcus Petersson
23 januari, 2015 kl. 19:47 #271175IggeDeltagareSå nu är nya skärmar påväg hem från HT Autos i England. Fraktbolaget strulade självklart och vägrade stå för skadan. Men HT Autos skickade nya iaf utan att tveka 🙂
Så nästa helg om vädret tillåter så kommer jag kapa ur dom befintliga bakskärmarna 🙂 Får inte svetsa eller liknande i mitt garage då det befinner sig i en stor lada så försäkringsbolaget säger nej :/
Sen hade jag tänkt att lägga en beställning på BC coilovers från j-spec i veckan, men när dom inte ens bekymrar sig att svara på ett mail med frågor känner jag inte riktigt för att handla av dom. Någon här som har erfarenheter av dom?
Bilder kommer i nästa uppdatering, ev imorgon kväll om jag får lov av sambon att vara i garaget 😛
MVH // Marcus Petersson
Gött att HT autos sköter sig 🙂
Polaren som byggde driftingbil vill jag minnas möttes av liknande service och blev erbjuden överpris.
Streetperformance skötte sig bra, men då är det ju d2 isf.BC är väl j-spec vad jag vet ensamma om i sverige, men scoobyworld.co.uk finns ju annars (dock ogynnsam pund i dagsläget)
23 januari, 2015 kl. 20:25 #271167Marcus_peterssonDeltagareJo det var skönt 🙂
J-spec har likvärdiga priser som Engelsmännen just nu. Men importcarparts och scoobyworld svarar på mail inom ett par timmar och kunde göra lite på priserna 🙂 Sen har scoobyworld det hemma på hyllan 🙂 Orka vänta en månad 🙂
Får se men BC känns mer kvalitet än d2
MVH // Marcus Petersson
Gött att HT autos sköter sig 🙂
Polaren som byggde driftingbil vill jag minnas möttes av liknande service och blev erbjuden överpris.
Streetperformance skötte sig bra, men då är det ju d2 isf.BC är väl j-spec vad jag vet ensamma om i sverige, men scoobyworld.co.uk finns ju annars (dock ogynnsam pund i dagsläget)
24 januari, 2015 kl. 14:57 #271168Marcus_peterssonDeltagareIdag har jag fått lite garage tid 🙂 Var tvungen att hänga dit en skärm för att få lite verklighetsuppfattning 😉
Brett blir det iaf 🙂
Nu blir ägnar jag resten av dagen åt städning och ev lyfta ur motor 🙂
Mvh // Marcus Petersson
24 januari, 2015 kl. 21:14 #271183FredssonDeltagareSnyggt!
24 januari, 2015 kl. 21:36 #271182GloremirDeltagareInte alls avundsjuk 😛
Kommer bli fin fint =)25 januari, 2015 kl. 07:59 #271169Marcus_peterssonDeltagareDet blir nog bra 🙂 Christians projekt har varit väldigt inspirerande 🙂
Riktigt fett! Då får vi en widebody impreza till på forumet 🙂
Hehe inget att vara avundsjuk över 🙂
Inte alls avundsjuk 😛
Kommer bli fin fint =)26 januari, 2015 kl. 16:05 #271170Marcus_peterssonDeltagareIdag fick jag nya skärmar som var hela 🙂
Paketet var självklart skadat men HT Autos hade packat det bra så det var inga skador på skärmarna 🙂
Skönt att det gick snabbt och smidigt tillslut 🙂
Blir nog inget fixande denna vecka dock :/
Mvh Marcus Petersson
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.