Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #271161
    Marcus_petersson
    Deltagare

      ska bli intressant o se hur denna blir.
      Rätt kul att du köpte tillbaka den

      Jo var bara tvungen att köpa tillbaka den när jag fick chansen 🙂

      #271181
      Gloremir
      Deltagare

        Jo var bara tvungen att köpa tillbaka den när jag fick chansen 🙂

        bara synd att den är i så mkt sämre skick än när du sålde den.
        Men den jag köpte utav dig får en total makeover. så den ska jag inte behöva skämmas för iaf.

        #271162
        Marcus_petersson
        Deltagare

          bara synd att den är i så mkt sämre skick än när du sålde den.
          Men den jag köpte utav dig får en total makeover. så den ska jag inte behöva skämmas för iaf.

          Ja det var väldigt synd :/

          Kul att du lägger ner det jobbet på den bilen 🙂

          // Marcus Petersson

          #271163
          Marcus_petersson
          Deltagare

            Nu är breddnings kitet beställt 🙂

            Enligt fraktbolaget ska det komma till mig redan på måndag 🙂 Beställdes från England.

            Ska bli intressant 🙂

            MVH // Marcus Petersson

            #271164
            Marcus_petersson
            Deltagare

              Nu kom breddnings kittet hem, men självklart fraktskadat….

              Vänster framskärm och höger bakskärm var skadade. Jag var dock inte hemma när dom lämnade sakerna men fraktbolaget hade registrerat att det levererades skadat så hoppas det löser sig smidigt 🙂

              Finishen på grejerna var helt ok.

              Så nu väntar jag på svar om hur alla parter vill gå vidare sen ska det kapas och provmonteras 🙂

              Coilovers kommer beställas i veckan så jag kan se hur fälgar osv blir 🙂

              MVH // Marcus Petersson

              #271174
              Igge
              Deltagare

                Synd med skadat men gött att du kämpar på! 🙂

                Vad blir det för coils?

                #271165
                Marcus_petersson
                Deltagare

                  Synd med skadat men gött att du kämpar på! 🙂

                  Vad blir det för coils?

                  Ja det var väldigt synd :/

                  Det blir troligtvis BC coilovers.

                  MVH // Marcus Petersson

                  #271166
                  Marcus_petersson
                  Deltagare

                    Så nu är nya skärmar påväg hem från HT Autos i England. Fraktbolaget strulade självklart och vägrade stå för skadan. Men HT Autos skickade nya iaf utan att tveka 🙂

                    Så nästa helg om vädret tillåter så kommer jag kapa ur dom befintliga bakskärmarna 🙂 Får inte svetsa eller liknande i mitt garage då det befinner sig i en stor lada så försäkringsbolaget säger nej :/

                    Sen hade jag tänkt att lägga en beställning på BC coilovers från j-spec i veckan, men när dom inte ens bekymrar sig att svara på ett mail med frågor känner jag inte riktigt för att handla av dom. Någon här som har erfarenheter av dom?

                    Bilder kommer i nästa uppdatering, ev imorgon kväll om jag får lov av sambon att vara i garaget 😛

                    MVH // Marcus Petersson

                    #271175
                    Igge
                    Deltagare

                      Så nu är nya skärmar påväg hem från HT Autos i England. Fraktbolaget strulade självklart och vägrade stå för skadan. Men HT Autos skickade nya iaf utan att tveka 🙂

                      Så nästa helg om vädret tillåter så kommer jag kapa ur dom befintliga bakskärmarna 🙂 Får inte svetsa eller liknande i mitt garage då det befinner sig i en stor lada så försäkringsbolaget säger nej :/

                      Sen hade jag tänkt att lägga en beställning på BC coilovers från j-spec i veckan, men när dom inte ens bekymrar sig att svara på ett mail med frågor känner jag inte riktigt för att handla av dom. Någon här som har erfarenheter av dom?

                      Bilder kommer i nästa uppdatering, ev imorgon kväll om jag får lov av sambon att vara i garaget 😛

                      MVH // Marcus Petersson

                      Gött att HT autos sköter sig 🙂

                      Polaren som byggde driftingbil vill jag minnas möttes av liknande service och blev erbjuden överpris.
                      Streetperformance skötte sig bra, men då är det ju d2 isf.

                      BC är väl j-spec vad jag vet ensamma om i sverige, men scoobyworld.co.uk finns ju annars (dock ogynnsam pund i dagsläget)

                      #271167
                      Marcus_petersson
                      Deltagare

                        Jo det var skönt 🙂

                        J-spec har likvärdiga priser som Engelsmännen just nu. Men importcarparts och scoobyworld svarar på mail inom ett par timmar och kunde göra lite på priserna 🙂 Sen har scoobyworld det hemma på hyllan 🙂 Orka vänta en månad 🙂

                        Får se men BC känns mer kvalitet än d2

                        MVH // Marcus Petersson

                        Gött att HT autos sköter sig 🙂

                        Polaren som byggde driftingbil vill jag minnas möttes av liknande service och blev erbjuden överpris.
                        Streetperformance skötte sig bra, men då är det ju d2 isf.

                        BC är väl j-spec vad jag vet ensamma om i sverige, men scoobyworld.co.uk finns ju annars (dock ogynnsam pund i dagsläget)

                        #271168
                        Marcus_petersson
                        Deltagare

                          Idag har jag fått lite garage tid 🙂 Var tvungen att hänga dit en skärm för att få lite verklighetsuppfattning 😉

                          Brett blir det iaf 🙂

                          Nu blir ägnar jag resten av dagen åt städning och ev lyfta ur motor 🙂

                          Mvh // Marcus Petersson

                          #271183
                          Fredsson
                          Deltagare

                            Snyggt!

                            #271182
                            Gloremir
                            Deltagare

                              Inte alls avundsjuk 😛
                              Kommer bli fin fint =)

                              #271169
                              Marcus_petersson
                              Deltagare

                                Det blir nog bra 🙂 Christians projekt har varit väldigt inspirerande 🙂

                                Riktigt fett! Då får vi en widebody impreza till på forumet 🙂

                                Hehe inget att vara avundsjuk över 🙂

                                Inte alls avundsjuk 😛
                                Kommer bli fin fint =)

                                #271170
                                Marcus_petersson
                                Deltagare

                                  Idag fick jag nya skärmar som var hela 🙂

                                  Paketet var självklart skadat men HT Autos hade packat det bra så det var inga skador på skärmarna 🙂

                                  Skönt att det gick snabbt och smidigt tillslut 🙂

                                  Blir nog inget fixande denna vecka dock :/

                                  Mvh Marcus Petersson

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 32 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.