• Detta ämne har 356 svar, 34,234 deltagare, och uppdaterades senast för 5 år sedan av Fladric.
Visar 15 inlägg - 316 till 330 (av 357 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #284591
    LegacyLarsa
    Keymaster

      härligt att det är på gång!

      #284834
      Fladric
      Deltagare

        härligt att det är på gång!

        Jo, är bara några dagar kvar nu till tävling så det är bara att jobba på 🙂

        Igår fick jag hjulinställningen gjord, var skönt att se att framvagnen knappt rört sig alls!
        Justerade lite toe men annars rörde vi inte framvagnen 🙂

        Samma inställningar som förra gången, neutral toe fram och bak och kring 1-1.5 grad camber!

        Efter det monterade jag mina nybyggda grusskrapor som ska rädda mina bakre bromsok från att knäckas av stenar som hamnar i fälgarna 🙂 Byggde grunden i söndags och gjorde det sista igår, de blev rätt bra 🙂

        Fick även hjälp av min far att börja sätta plast under bilen, tar en stund men kommer skydda bilen bra!
        Blir vit plast under stora delar av bilen, ska ta bilder när det är klart 🙂

        Ikväll ska jag försöka rikta dörren så den kan hängas tillbaka och om jag hinner så ska jag fortsätta med plasten 🙂 På återseende!

        #284629
        Kvarnis
        Deltagare

          Nice 🙂

          #284835
          Fladric
          Deltagare

            Nice 🙂

            Tack! Det tar sig 🙂

            Har under två dagar haft hjälp av två kompisar, Nicklas och Marcus, som turats om att skruva! Detta utöver min far som hjälper mig i princip varje kväll!
            Oerhört tacksam, har gått riktigt bra 🙂

            I förrgår riktade jag och Nicklas dörrarna på högersidan samt hängde tillbaka dem och justerade till så allt öppnar och stänger som det ska!
            Rätt tidskrävande men blev bra med tanke på hur dörrarna såg ut innan 🙂

            Igår fick jag hjälp av Marcus att fortsätta montera plast under bilen.
            Han fick äran att ligga och svära under bilen så att jag kunde efterdra bultar, kolla loggar i styrsystemet (såg förövrigt bra ut det lilla jag kollade på), hänga fast front och justera till framskärmen lite till o.s.v 🙂
            Hjälpa självklart honom det som gick, bra med 4 händer ibland för att övertala plasten att sitta där den ska 😀

            Nu är stora delar av bilens undersida skyddad mot stensprut, känns bra!
            Måste förr eller senare rensa hela karossen så man kan blästra den och lacka om hela men än så länge är det inte så farligt så vill skydda den så gott det går så jag får fokusera på att köra istället 🙂

            Ikväll blir det mest förberedelser inför tävlingen på lördag, ska lasta ikväll så bilen är redo! Kommer åka till stugan som är några mil närmare Åsele och åka därifrån på lördag morgon. Då hinner jag också eventuellt testa bilen lite imorgon eftermiddag 😀
            Kommer blir spännande, på återseende!

            #284641
            Koffe
            Keymaster

              Snyggt jobbat!
              Kommer det in luft mellan golv och plast på några ställen så du får kylning av lådan / evakuerar varmluft från motorn osv? Avgaset ligger fritt gissar jag?
              Vore trist med värmeproblem för att man skyddat för bra, tänker jag.
              Smarta bromsskrapor!

              Lycka till i helgen och kör inte sönder nåt. Vill se bilen på storträffen 😀
              (Kanske kan man tigga till sig en medåkning om du ska ut på banan? 😉 )

              /Koffe

              #284836
              Fladric
              Deltagare

                Snyggt jobbat!
                Kommer det in luft mellan golv och plast på några ställen så du får kylning av lådan / evakuerar varmluft från motorn osv? Avgaset ligger fritt gissar jag?
                Vore trist med värmeproblem för att man skyddat för bra, tänker jag.
                Smarta bromsskrapor!

                Lycka till i helgen och kör inte sönder nåt. Vill se bilen på storträffen 😀
                (Kanske kan man tigga till sig en medåkning om du ska ut på banan? 😉 )

                /Koffe

                Plasten är bara 600 mm bred så den slutar innan kardantunneln 🙂
                Ska inte vara nått problem med värme tycker jag!

                Ja, hoppas de ska skydda oken från stenar så jag slipper byta ok!

                Haha ja, det hade varit skönt med en hel bil, ska göra det jag kan 😀

                #284837
                Fladric
                Deltagare

                  Hej!

                  Helgens tävling avklarad, bilen är hel och den känns riktigt bra nu! 🙂

                  Tävlingen var alltså en backtävling i Åsele, samma som jag körde förra året.
                  1570 meter lång dragning längs en grusväg upp mot några vindkraftsverk, 3 körningar där den bästa tiden räknas!
                  Väldigt trevligt upplägg, serviceplatsen var som förra året på toppen under kraftverken så en trevlig inramning. 37 anmälda, 3 i min klass! Väldigt blandat med rallycross, isracingbilar samt folkrace!

                  Bilen lastades på torsdag kväll för att var redo för helgen.
                  På fredag efter jobbet åkte vi till stugan för att var några mil närmare Åsele och för att kunna testa bilen lite snabbt.
                  Körde lite på en av våra egna skogsbilvägar och kände direkt att bilen äntligen gjorde som jag ville!
                  Blev grym skillnad med bakfjädringen, går inte att jämföra 🙂 var en bra boost för självförtroendet så bilen lastades igen med en bra magkänsla.

                  På lördag morgon lämnade vi stugan kl 05:45, trötta men taggade!

                  Väl framme ställde vi upp servicen och jag anmälde mig.
                  Återigen visade vädret sig från en bra sida, likt förra året 🙂

                  Efter anmälan gick jag och min far sträckningen för att få en känsla för hur den såg ut detta år.
                  Rätt lika, en del däckstravar i innerkurvor för att undvika att alla genar men inga större överraskningar 🙂
                  Underlaget kändes löst så förberedde mig på att första varvet skulle bli halt!

                  Gjorde mig klar för att köra första rundan, tog några bilder innan start:

                  Körde första rundan, kändes halt som jag trodde men wow vad bilen var följsam!
                  Behövde inte alls ratta lika mycket och bakvagnen höll sig där jag ville, underbart 😀
                  Tiden blev 1:02:47, vilket räckte till en 4:e plats totalt och 2:a i klassen 🙂 Bra start!

                  Laddade snabbt om för omgång två, tyckte jag körde bättre och allt flöt på men tiden sa annat! 1:02:57, en tiondel saktare! Nu på en 7:e plats totalt… Var lite förvånad så tog fram gopro-filmen från den körningen och tittade hur jag körde.
                  Såg ganska direkt att jag kunde åka en växel högre i de flesta kurvor samt våga bromsa senare i framförallt två kurvor där jag förlorade mycket tid!

                  Sista rundan försökte jag åka en högre växel, åkte 4:an och 5:an hela backen, växlade bara ner en gång. Var fortfarande alldeles för feg i en av kurvorna men helheten var bättre 🙂 Detta visade även tiden på 1:00:67, 1.8 sekunder snabbare 😀
                  Räckte till en 4:e plats totalt och 2:a i klassen, skönt avslut 🙂

                  Ska lägga ut filmer så fort som möjligt, har lite strul med importen för tillfället!

                  Underbart skönt att jag äntligen kan lita på att bilen gör som jag vill!
                  Fjädringen gjorde underverk, är väldigt följsam och lugn nu.
                  När jag lagt upp filmerna får ni se att jag rattar betydligt mindre jämfört med förut!

                  Nu är bilen som jag vill ha den mekaniskt, enda jag kommer uppgradera är med en snabbare styrväxel, sen kommer jag vara nöjd en stund framöver 🙂

                  Skönt att känna att det nu är föraren som behöver utvecklas och köra mer och att det inte längre är bilen som är begränsningen 🙂 En 4:e plats av 37 är jag grymt nöjd med utifrån hur lite jag har kört bilen, var en Mitsubishi Evo som kom 1:a, sen två Volvo S40 rallycrossbilar så är definitivt nöjd med det 🙂
                  Nästa tävling blir nog en racingspecial den 12 juni på Pengforsbanan utanför Vännäs!
                  På återseende 🙂

                  #284935
                  TommyToad
                  Deltagare

                    Tack för uppdateringen! Spännande. Skönt att höra att bilen beter sig mera som du förväntar dig nu.

                    #284838
                    Fladric
                    Deltagare

                      Tack för uppdateringen! Spännande. Skönt att höra att bilen beter sig mera som du förväntar dig nu.

                      Kul att det uppskattas 🙂
                      Ja det känns riktigt kul, ska försöka få till lite mer körning nu innan semestern så jag får komma in i körningen nu när den går bra!

                      #284839
                      Fladric
                      Deltagare

                        Här kommer filmerna från de tre omgångarna!
                        Hoppas hitta igen några filmer eller bilder utifrån också 🙂

                        Omgång 1:
                        https://youtu.be/Sy1XmLHjdrU

                        Omgång 2:
                        https://youtu.be/4WN3piOU8AU

                        Omgång 3:
                        https://youtu.be/Fiy-zeUHEdk

                        Finns tid att ta då jag fortfarande är för feg i vissa kurvor! 🙂

                        #284592
                        LegacyLarsa
                        Keymaster

                          Härlig körning, blir inte alls sugen..

                          #284840
                          Fladric
                          Deltagare

                            Hej igen!

                            Nu var det länge sedan, har inte ens uppdaterat förra tävlingen! Skäms 🙂

                            Tävlingen gick bra, bilen fungerade klockrent och jag hade förtroende för den 🙂
                            Tävlingen var en racingspecial på en rallycrossbana, stillastående start på sidan av bana, ner på banan och sen i mål. Massa olika klasser på bilar var med och körde, allt från rallycross, rallybilar till folkrace 🙂

                            Första omgången gick sådär, körde för fegt då det var grus på asfalt i vissa kurvor.

                            Andra omgången tog jag i lite mer och fick till en bra tid, 2:a totalt av 21 startande!

                            Inför tredje omgången så började det regna så alla försämrade sina tider, jag försämrade dock generellt mindre än de andra så kändes bra 🙂

                            Nedan en lite halvtaskig film från sista omgången när det börjat regna, snorhalt!

                            https://youtu.be/as4VMmRJL3M

                            Även en bild från tävlingen, här syns det att jag har mer utfjädring bak än tidigare (bilden luras, bakhulen är inte så sneda som de ser ut!)

                            Foto: Björn Hollen

                            Slutade som totaltvå, nöjd med min insats 🙂 Bilen funkade klockrent och vi hann lasta blien innan det värsta regnet kom 😀

                            Utöver det har jag inte kört några tävlingar, var ner på Mittsvergiebanan och körde me dklubben under årsmötet! Hade lite strul med dragbilen så vi blev försenade och hann inte köra så mycket men var ändå kul att ta sig ner 🙂
                            Har dock konstaterat att bilen inte är så rolig på asfalt, fjädringen är för mjuk och den känns rätt slö 😀

                            Inför nästa tävling (som är nu på lördag, 18 augusti i Sävar) så har jag fått tag i en snabbare styrväxel som jag hunnit byta!

                            Fick inviga maskinhallen som byggs hos mina föräldrar:

                            Bytet gick smidigt, har bytt styrväxel på bilen en gång tidigare 🙂

                            Tog en liten testrunda, grym skillnad! Väldigt mycket mer responsiv på styrningen!
                            Denna styrväxel har ca 2.1-2.2 varv från ändläge till ändläge 🙂
                            Får bara lära mig att göra mindre rörelser på ratten, ska blir grymt spännande att köra med attack till helgen! 🙂

                            Återkommer med uppdatering efter tävlingen, på återseende!

                            #284841
                            Fladric
                            Deltagare

                              Hej!

                              Tävlingshelgen är avklarad, bilen är i mål (och är hel!) och jag är grymt nöjd med hur den beter sig! 🙂

                              Tävlingen heter Umenatten och går i ett samhälle som heter Sävar beläget en bit utanför Umeå.
                              14,5 mil totalt varav 4,4 mil sträckor där SS1, den längsta, var 1,7 mil lång!

                              Totalt bara 18 anmälda tyvärr men hade som vanligt en Mitsubishi Evo att tävla mot i min klass.

                              Bilen lastades på fredag kväll så det skulle gå smidigare på lördag morgon.
                              Vi tog oss från stan i god tid och tur var det för väl på plats så rev jag lös stänkskyddet vänster fram när jag backade av släpvagnen!

                              Vi lyckades få dit det hyfsat i god tid så inför start hann jag sitta i bilen i lugn och ro en stund, bra för att kunna börja fokusera 🙂

                              Första sträckan var som sagt den längsta, tog det rätt lugnt men kunde konstatera att bilen nu går som en dröm! Väldigt följsam och inga överraskningar 🙂

                              Eller ja, nu ska vi väl inte överdriva, blev oerhört överraskad efter några kilometer när det började damma inne i bilen! Blev bara värre och värre, mot slutet satt både jag och Mats och hostade 😀

                              Efter SS1 så stannade vi och försökte kolla om det fanns något synligt hål i golv eller liknande (dammet verkade komma från baksätet) men hittade inget uppenbart.

                              Vi körde vidare till SS2 som var kortare men rätt snabb, dammade lika mycket där!
                              Är den längsta raksträcka jag kört med bilen kändes det som, gick ca 180 på mätaren, ungefär så fort som bilen orkar 🙂 Ska kolla loggarna sen i veckan och se hur mycket de varvar och hur länge det var.

                              Tillbaka på servicen så började vi leta hål och annat, tejpade för brinnande livet och hoppades att det skulle göra skillnad!

                              Efter de två första sträckorna låg jag kring 4:e-5:e plats, inte helt nöjd med körningen (kanske framförallt på grund av dammet :D) men bestämde mig för att försöka strunta i det och fokusera på körningen.

                              SS3 var en kortare version av SS1. Trots dammet så kändes körningen riktigt bra, äntligen hade jag fullt förtroende för bilen och kunde lyssna på noterna! Bromspunkterna är fortfarande alldeles för tidiga men utöver det så kändes det bra, äntligen! Fan vad kul det var 😀

                              Blev ingen skillnad på mängden damm så körde SS4 lite lugnare, hade dessutom kommit upp mycket sten så ville inte köra sönder 🙂 Släppte även på rakan för att slippa ligga och tokvarva så länge.

                              Körningen räckte till en total 3:e plats och 2:a i klassen (med två startande säger det inte så mycket :P) så är ändå nöjd, en Mitsubishi Evo och en Volvo 940 EVO före 🙂 Var 12 sekunder från 2:a platsen så var ändå rätt nära!
                              Var rätt långt från 1:a platsen men avståndet blir mindre och mindre!

                              Nedan kommer två bilder på hur bilen såg ut innuti efter sista sträckan, då hade vi ändå dammat ur det värsta på servicen mellan sträckorna!

                              Jag hostade resten av kvällen kan jag säga 🙂

                              Har även incar-filmer från SS2-SS4 att bjuda på:

                              SS2:

                              https://youtu.be/mMFItUKU8m8

                              SS3:

                              https://youtu.be/KJSt-RwXIpY

                              SS4:

                              https://youtu.be/j_tdOC6oVFs

                              Förutom dammet så måste jag bara säga igen att bilen äntligen funkar riktigt bra! Nu är det bara föraren som behöver mer tid bakom ratten för att vänja sig med farten så jag slutar bromsa i onödan 🙂

                              Nästa tävling blir en racingspecial (likt den förra) på en rallycrossbana, vill försöka köra så mycket som jag hinner innan vintern för att hålla uppe tempot i kroppen 🙂

                              Lägger förhoppningsvis upp några bilder från sträckorna om jag får tag i några, på återseende 🙂

                              #284842
                              Fladric
                              Deltagare

                                Hej, long time no see!

                                Har varit dålig på att uppdatera här efter förra tävlingen så försöker mig på en snabb sammanfattning av vad som hänt sedan sist!

                                Efter tävlingen i Sävar körde jag en racingspecial i Vännäs på Pengforsbanan som jag nämnde tidigare, gick rätt bra måste jag säga!

                                Slutade totalt på 4:e plats med 1.8 sekunder upp till första plats! Var rätt nöjd, bilen kändes bra och fungerade klockrent 🙂

                                Bild från depån

                                Här nedan kommer några filmer från dagen också, både inne i bilen och utifrån bilen!

                                Innifrån:

                                https://youtu.be/rU7rTRImHsY

                                Utifrån:

                                https://youtu.be/_NdSyGDWuTk

                                https://youtu.be/6jPwb71aWBg

                                Efter tävlingen tvättade jag av bilen lite lätt inför nån månads uppehåll!

                                Kring november tog jag bilen till garaget igen, ville gå igenom den och byta kopplingen då den inte byttes när jag monterade lådan. Ville byta så jag inte stod med trasig koppling mitt i vintern!

                                Motorn kom ut ur bilen rätt smärtfritt:

                                Visade sig att det var hög tid att byta kopplingen, var i riktigt dåligt skick!

                                Sprickbildningen i svänghjulet gjorde att jag letade reda på ett annat svänghjul, eller närmare bestämt 7 st olika 😀
                                Vägde dem och tittatde på skicket och hittade ett som var i bra skick som dessutom var ca 1.5 kg lättare än det som satt i bilen sen tidigare 🙂

                                Ny koppling beställdes från England (lagom till jul/nyår så väntetiden blev väldigt lång) och under tiden så rengjordes det lite under huven samt att kablar och kabeldragningar under huven snyggades till, var välbehövligt då vissa gamla kabelhöljen var lite skadade!

                                Kopplingen kom den 22:a januari, tävling den 2:A februari! Insåg att jag behövde få ihop bilen innan lördag den 26:e för att hinna provköra bilen 🙂 Fick hjälp av min kompis Mattias som jobbat på Subaru som mekaniker tidigare så det gick som en dans att montera ihop allt igen!

                                Kopplingen på plats med det bearbetade svänghjulet samt nya bultar. Det ser så trevligt ut när saker är nya!

                                Motorn på plats i bilen igen.

                                Provkörde lite snabbt på fredag kväll och allt fungerade så bilen lastades och på lördag hann jag testa lite, bilen kändes som den skulle och kopplingen fungerade bra! Mycket lättare att smygköra med denna som inte är helt uppnött 😀

                                Konstaterade dock att bilen var lite väl hal i bakvagnen så söndagen tänkte ägnas åt att försöka justera till bakvagnen för mer grepp.
                                Dock var det svinkallt på söndagen (mellan 20-27 minus) så kylaren frös lite lagom så bilen började gå varm! Hade inte glykol nog i garaget för att blanda 50% men tänkte att så kallt blir det väl ändå inte… Tji fick jag 🙂

                                Lyckades tina kylaren efter några timmar så hann testa lite grann i alla fall. Slutade med att jag tog bort bakre krängningshämmaren, gjorde förhållandevis stor skillnad tycker jag! Kastar inte ut lika mycket utan drar in sig bättre i kurvan 🙂

                                Tog hem bilen igen och har under denna vecka förberett bilen inför A-besiktningen som sker i kväll.
                                Uppdateringar i reglementet gjorde att jag behövde ny burstoppning som monterades i måndags.
                                Reglementet gjorde även att jag behövde göra om batterihållaren med M10 gängstång vilket gjordes i tisdags.


                                Blev rätt bra till slut!

                                Tävling på lördag alltså, Vännäs Plåtrally!
                                12 mil totalt och drygt 4 mil SS, 66 startade i dagsläget.

                                Nytt för denna tävling är att min kartläsare Mats har fått problem med ögonen och kan således inte åka med mig, tyvärr!
                                Har fått tag i en annan kartläsare som heter Bengt så ska bli spännande med första tävlingen 🙂

                                Det var nog allt för nu, på återseende!

                                #284843
                                Fladric
                                Deltagare

                                  Hej!

                                  En tävlingshelg avklarad och nu börjar det likna nått 😀

                                  Börjar med A-besiktningen som gick bra, var lite små kommentarer så kompletterade med lite burstoppning på torsdag kväll 🙂

                                  Fredag lastade vi bussen med verktyg och annat så vi skulle slippa göra det på lördag morgon.

                                  På lördag morgon bar det av till Vännäs för B-besiktning inför tävlingen, skedde på Vännäs Plåt!
                                  Tävlingen heter Vännäs Plåt-rallyt och var i år 120 km varav 41 km var specialsträckor. Totalt 4 st sträckor.
                                  63 startande i år och 4 st 4wd-bilar, jag gick ut som sista bil!

                                  Bild inför besiktningen.

                                  Efter besiktningen så körde vi till serviceplatsen och väntan började!
                                  Däcken byttes och när det var dags ställde vi oss och väntade utanför starten på att få tidskortet.
                                  Däcksstrategin för dagen var att sätta de bättre bak och sämre fram, ville ha så mycket fäste bak som möjligt! Sparade det bästa paret till efter servicen.

                                  Sedan bar det iväg!

                                  Första sträckan (SS1) kördes kring Stärkesmark där mina föräldrar har stuga så det var rätt kända vägar. Fick en bild från sträckan!

                                  Wow vilken skillnad mot tidigare tävlingar! Nu går bilen äntligen att köra som en fyrhjulsdriven ska köras 😀 Mycket bättre driv, fick genast förtroende för bilen 🙂

                                  Nackdelen med att åka sist visade sig också, låg ett antal bilar i diket så fick sakta ner ett antal gånger. Detta skulle visa sig vara återkommande på de andra sträckorna också!

                                  SS2 kördes direkt efter, sträckan heter Braxsele och kördes som en del av SM-tävlingen förra året men har inte kört den men är nån gång tidigare.
                                  Även den kändes bra, riktigt roligt!
                                  Funkade även bra med nya kartläsaren Bengt, kul!

                                  Efter SS2 var det service, då monterade vi ljusboxen för att vara säker på att undvika mörkret på SS4!

                                  La på bättre däck fram, ville ha bra förutsättningar för SS4 som var ca 15 km.

                                  Ett problem med kopplingen uppdagade sig mot slutet av SS2, kopplingen ville inte riktigt koppla ur! Efter en sträcka gick det bra men när man stått still på tomgång var det lite klurigt att få i växlarna utan motorstopp… Vi luftade systemet och hoppades på det bästa!

                                  SS3 var Stärkesmark igen men med ett annat avslut!
                                  På sista delen av sträckan blev jag överumplad av ett sprätt och höll på att studsa av vägen (titta på filmen längre ned så ser man det kring mitten av sträckan) 😀
                                  På slutet av sträckan började även bilen gå varm så styrsystemet sänkte laddtrycket.
                                  Gick ute och kollade till bilen, hade väldigt mycket camber vänster bak men utöver det såg det bra ut!
                                  Så länge jag höll varv på motorn höll tempen sig nere (har haft samma problem tidigare år) så var ingen fara, skönt 🙂

                                  Kopplingsproblemet var kvar men hittade en teknik vid starterna som fungerade.

                                  SS4 Sarsjöliden är en underbart rolig sträcka, 15 km och väldigt varierande vägkaraktär 🙂 Fick även tag i några actionbilder från den sträckan!

                                  Ett antal bilar i diket även på denna sträckan, var bitvis rätt ojämn så jag valde att ta det lugnt för att skona bilen. Utöver det gick det bra förutom att bilen mot slutet även här gick lite varm… Blir att kolla loggar och utvärdera varför!
                                  Men utöver det kändes det underbart roligt, äntligen en körbar bil 😀

                                  Med bilen i stort sett hel rullade vi mot Vännäs igen, väldigt nöjda med dagen 🙂

                                  När vi tittade på resultaten visade det sig att det var med all rätt, 5:a totalt efter de 4:a sträckorna! 🙂

                                  Vi tappade mest på SS4 då jag tog det lugnt på slutet och kopplingen började strula mer.
                                  Men mot det bilar jag legat långt efter tidigare var jag nu bara kring 10-15 sekunder efter några av sträckorna (totaltid kring 5:40)! 😀 Äntligen, kändes oerhört roligt 🙂

                                  Mot Mitsubishin som jag evigt kämpar mot var jag totalt 45 sekunder efter och då tappade jag ca 30 sekunder på sista sträckan! Är ändå en bit kvar men betydligt närmare än tidigare tävlingar 🙂

                                  Nedan kommer filmer från bilen på de 3 första sträckorna:

                                  SS1:

                                  https://youtu.be/UEOOpJFf09c

                                  SS2:

                                  https://youtu.be/KIglb7xK5LI

                                  SS3:

                                  https://youtu.be/vMFL5Ly3HT8

                                  Utvärdering av tävlingen då?
                                  Väldigt nöjd med det mesta, även om bilen strulade lite på slutet!
                                  Var väldigt bra att träna innan så man hade tempot i kroppen 🙂
                                  Det roligaste resultatet var att jag höll samma tempo på SS2 som jag knappt har kört, alltså verkar jag lyssna på noterna.

                                  Bilen i sig ska få sig en genomgång inför den 23:e februari då nästa tävling är, ska plocka ner bakvagnen och kolla så inget blev krokigt samt kolla över kopplingen.

                                  Med det checkar jag ut efter en oerhört rolig tävlingshelg och passar på att tacka alla som hjälpt till, det betyder oerhört mycket! 🙂
                                  På återseende!

                                Visar 15 inlägg - 316 till 330 (av 357 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.