Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 664 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Medlemsbetalningar kommer att gås igenom i helgen!!

Janne248
      Deltagare

Inbetalningat tom 2007-04-12 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 9 (vara av 3 på Elmia) nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
        • 1 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

PS! Nu är vi 246 Aktiva medlemmar. DS

Surbarbro
        Deltagare

Det här är ju löjligt!!!!!!

Så få medlemmar,( Som betalar, en löjlig summa som det är. Inte ens halv tank. 635kr idag) och så många bilar man ser på stan.
          Vet de att det finns en klubb??
          Var är visitkorten……….????

Lovar att jag ska lappa många!;)

Kom igen vi måste få med oss fler i denna underbara klubb.
          Det kan inte vara så svårt att få med en var.

KÄMPA KÄMPA!!!!

MVH/ Catrine

syke
          Blockerad

Det här är ju löjligt!!!!!!Så få medlemmar,( Som betalar, en löjlig summa som det är. Inte ens halv tank. 635kr idag) och så många bilar man ser på stan.Vet de att det finns en klubb??Var är visitkorten……….????Lovar att jag ska lappa många!;) Kom igen vi måste få med oss fler i denna underbara klubb.Det kan inte vara så svårt att få med en var.KÄMPA KÄMPA!!!!MVH/ Catrine

Jag tar gärna en uppsättning visitkort.

Men är 235 aktiva medlemmar så fruktansvärt få? Hur många bilar finns det i sverige?

Snowman
            Deltagare

Inbetalningat tom 2007-04-12 är igenomgångna nu.Resultat:

• 9 (vara av 3 på Elmia) nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
              • 1 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!PS! Nu är vi 246 Aktiva medlemmar. DS

Nu har det kommit ett antal “nya medlemmar”-inlägg sen jag sist påpekade att jag inte fått nåt medlemskort, fast jag varit medlem och betalat både 2006 o 2007. Hinner man få sitt kort tills storträffen? Man måste ju lixom ha det då…. Märket för 2007 har jag fått, dock inget för 2006..

/Markus – I väntans tider..

Janne248
              Deltagare

Hinner man få sitt kort tills storträffen? Man måste ju lixom ha det då….

Ingen fara!! Du har det i goooood tid före storträffen!
                Ses där!!

Janne248
                Deltagare

Lite inbetalningar för förnyande av medlesskapet för 2007 sedan Elmia regades idag!

Desen
                  Deltagare

39st kuvert med årsmärken eller medlemskort går på lådan idag. Med i denna omgång är även de som reggades på Elmia.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                    300 st posters av Block 1250kr
                    1st porrfilm 199kr
                    2st öl 28kr
                    Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Blocken
                    Deltagare

39st kuvert med årsmärken eller medlemskort går på lådan idag. Med i denna omgång är även de som reggades på Elmia./Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Hur var klistret i dessa kuvert? Smak? Konsistens?

/OT-chefen

…………………..
                      ThaiPerr!

Desen
                      Deltagare

Jag måste tyvärr meddela Herr Ordis om att min fagra tunga inte ens gjort ett försök till närmande på dessa kuvert.

Och nu tror alla som får sina kort att min lilla söta blondin till sambo har varit o slickat på dem till er….. men tyvärr

inte ens frimärkena är porträtt av knugen som man slickar i nacken, de är själhäftande

Eftersom jag tycker här är alldeles för lite biltema saker i klubben så slog jag på stort och köpte självhäftande kuvert där.

Så modernt allt börjar bli nuförtiden…

/Andreas, Skåne, Kristianstad, som nästan saknar ett bra slick

1st porrfilm 199kr
                        2st öl 28kr

Blocken
                        Deltagare

Jag måste tyvärr meddela Herr Ordis om att min fagra tunga inte ens gjort ett försök till närmande på dessa kuvert.Och nu tror alla som får sina kort att min lilla söta blondin till sambo har varit o slickat på dem till er….. men tyvärrinte ens frimärkena är porträtt av knugen som man slickar i nacken, de är själhäftandeEftersom jag tycker här är alldeles för lite biltema saker i klubben så slog jag på stort och köpte självhäftande kuvert där.Så modernt allt börjar bli nuförtiden… /Andreas, Skåne, Kristianstad, som nästan saknar ett bra slickhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyypiskt 🙁 Läser gärna ditt inlägg tidigare i denna tråd där du exakt beskriver hur ett bra kuvert smakar:

När jag skulle lägga dem i kuvert upptäckte jag att kuverten började ta slut. Detta ledde till att jag satt med kuvert av 3 olika fabrikat.
                          Vilken stor skillnad det är i smak o konsistens på klistret. De lite billigare kuverten smakar knappt något alls och har väldigt lite klister på sig. Lätta att slicka men ingen smaksensation och klistrar dåligt.
                          Medans de lite bättre kuverten hade ett tjockare lager klister och var mer tröga att slicka med en mycket fylligare smak på klistret. Dessa klistrar även igen mycket bättre.
                          Men även bland de två sorter av de lite bättre kuverten var där skillnad i smak på klistret. Svårt att avgöra vilket som var bäst där.
                          Blan de två får det nog avgöras av formen. En av sortena hade en rak klisterremsa medans den andre var som ett V. Tror nog att den raka var bäst.
                          Så i fortsättningen sker nog utskicken i ett bra kuvert med ett gott o fylligt klister med rak “flärp”
                          Bra att vi har ett forum här så vi kan diskutera de viktiga sakerna i livet.

Du är kul du, Desen 😉

/Trädgårdsmästarn

…………………..
                          ThaiPerr!

Janne248
                          Deltagare

Inbetalningat tom 2007-04-20 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 2 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                            • 2 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

PS! Nu är vi 252 Aktiva medlemmar. DS

Desen
                            Deltagare

Inbetalningat tom 2007-04-20 är igenomgångna nu.Resultat:

• 2 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                              • 2 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Kuverten igenklistrade och går på lådan imorgon.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

1st porrfilm 199kr
                              2st öl 28kr

Janne248
                              Deltagare

Vi har som mål att gå igenom betalningarna 2 ggr per månad. När det är klart så skickas medlemskort (alt. årsmärken) ut strax efter av medlemsansvarige. Alla resultat redovisas på forumet i DENNA tråd

Om man tycker man har betalat så kan man kika och läsa i denna tråden när senaste genomgången gjordes innan man skickar mail till klubben.

OzO
                                Deltagare

Och om något är oklart gällande medlemsansökningar så citerar jag hemsidan:

SSI kontrollerar alla inkommande medlemsansökningar en gång varje månad. SSI skickar ut e-post efter varje godkännande, samt efter varje registrerad inbetalning. Ett bevis på medlemskap i form av ett medlemsmärke (och medlemskort om ny medlem) skickas ut kort efter registrerad inbetalning. Notera att det kan ta upp till en månad att bli medlem från ansökan till registrering av inbetalningen.

Så vi jobbar snabbare än vad som sägs på hemsidan just nu… :*

Men detta borde egentligen vara tillräckligt för att “slippa” frågor som “jag betalade igår, var är mitt kort och varför kan jag inte logga in?”.

/G
                                  _____
                                  ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::
                                  Tänk om man hade ensamrätt på att sälja Subaru-clips, då skulle jag vara rikare än Bill Gates idag!

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.