Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 664 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Inbetalningat tom 2007-05-04 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 5 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
      • 5 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

PS! Nu är vi 262 Aktiva medlemmar. DS

Funderingar:

• Varför kan inte gamla medlemar skriva medlemsnummer i ref.text till betalningen?!?
      • Varför betalar folk in ojämna summor pengar som redan är medlem för 2007 och inte skriver vad pengarna är till?
      Desen
      Deltagare

10 kuvert med medlemskort/årsmärke är nu klara och klistrade. De går på lådan imorgon.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
        300 st posters av Block 1250kr
        1st porrfilm 199kr
        2st öl 28kr
        Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Palm
        Deltagare

Antingen är jag blind eller så står inte PG-kontonr någonstanns på webben? Tänkte betala in och återuppväcka mitt medlemskap men kan någon vänlig själ skriva numret jag ska betala till snälla? eller skicka PM!

/Andreas

Desen
          Deltagare

Kanske inte blind, men kanske dags att boka ett besök hos optikern 😉

http://www.impreza.nu/ssi2/club/medlems_ansokning.php?reg=2

1st porrfilm 199kr
            2st öl 28kr

Palm
            Deltagare

Kanske inte blind, men kanske dags att boka ett besök hos optikern 😉 http://www.impreza.nu/ssi2/club/medlems_ansokning.php?reg=2/Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Både rätt och fel, optikern har jag funderat på att gå till ett tag och ang pg nummret så knappade jag aldrig in ansökninggrejerna eftersom jag har ett gammalt medlemmskap och det står ju faktist på första sidan där att man bara behöver betala in inte skicka ansökan igen 😉

Men tack, nu ska det betalas omgående :*

Janne248
              Deltagare

Inbetalningat tom 2007-05-15 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 4 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                • 3 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

PS! Nu är vi 269 Aktiva medlemmar. DS

Blocken
                Deltagare

Inbetalningat tom 2007-05-15 är igenomgångna nu.Resultat:

• 4 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                  • 3 gamla medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!PS! Nu är vi 269 Aktiva medlemmar. DS

Gott Janne & Desen – tack vare er har vi blivit fler medlemmar nu när det funkar så smidigt 🙂 Keep up the good work!

/Blocken

…………………..
                  ThaiPerr!

Janne248
                  Deltagare

Inbetalningat tom 2007-05-15 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 1 ny medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                    • 1 gammal medlem som vill vara med ytterligare ett år.

PS! Nu är vi 271 Aktiva medlemmar. DS
                    PS2! Nu blir det ingen mer genomgång INNAN storträffen. DS2

Palm
                    Deltagare

Om man inte hinner få märket osv innan mantorp hoppas jag det duger att man har med sig en utskrift på inbetalt belopp till klubben?

/Andreas

Janne248
                      Deltagare

Om man inte hinner få märket osv innan mantorp hoppas jag det duger att man har med sig en utskrift på inbetalt belopp till klubben?/Andreas

Det duger! Vi komer även ha listor på vilka som pyntat och inte med oss.

Janne248
                        Deltagare

Inbetalningat från STORTRÄFFEN 2007 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 1 ny medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                          • 3 gamla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

PS! Nu är vi 276 Aktiva medlemmar. DS

b20mannen
                          Deltagare

Varför blir man tilldelad ett jätteenkelt lösenord som man sen inte får ändra?

Janne248
                            Deltagare

Varför blir man tilldelad ett jätteenkelt lösenord som man sen inte får ändra?

Du blir inte tilldelad något lösenord, utan du själv valde detta när du blev medlem i klubben första gången, vilket jag tror var 2005. PM’a eller emaila mig om du vill ändra.

lillrakan
                              Deltagare

HAr varit medlem sen 2006 men har aldrig fått något medlems kort eller något annat.
                                De enda jag har fått är 2007 års märket.
                                Skulle vara trevligt o kunna visa upp att man e medlem.

Mvh Erik Johansson#996

Desen
                                Deltagare

Naturligtvis ska det ordnas ett medlemskort till dig.
                                  Fixar det vid nästa utskick.

1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr

Visar 15 inlägg - 151 till 165 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.