Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 664 totalt)
  • Författare
    goldog
    Deltagare

*snyft*

Hade inte pengarna kommit in eftersom jag inte hört något än då? 🙁

Janne248
      Deltagare

Inbetalningat från 2008-03-15 tom 2008-04-04 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 6 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
        • 6 gammla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2008-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

Vi är nu 213 medlemar!

Janne248
        Deltagare

*snyft*Hade inte pengarna kommit in eftersom jag inte hört något än då? 🙁

Men hallå där!! “Sat Apr-05-08 11:33 PM” när du postade, det är inte 23:59:59 på söndag den 6 det inte… 🙂 … skriver jag helgen 5-6/april menar jag HELA helgen inte fram till lunch på lördag! Ta det lite lungt va…?! 🙂 :+

goldog
          Deltagare

x( Skriver du 5-6:e förväntar jag ju mig självklart att kl 00:01 den 5:e få ett positivt svar tillbaks! *hehe*

Thanks, ha de bra på tjänsteresan o dylikt nu! 🙂

Janne248
            Deltagare

Thanks, ha de bra på tjänsteresan o dylikt nu! 🙂

Tack tack! Skall ha det!
              Och du… gå nu in till “Edit profile” och skriv in medlemsnummret du fick per mail så att du visar här på forumet att du är aktiv betalande SSI medlem!

Desen
              Deltagare

Till alla som är mer eller mindre ivriga på att få sina kort och märken kan jag meddela att jag pysslat ihop några kuvert ikväll.

Ber om ursäkt till er som fått vänta någon vecka förlänge. Har varit lite hektiskt och har stått och skruvat rallybil till sent om kvällarna.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2007 1.31.10 GT
                SS 2008 Flat Out!

goldog
                Deltagare

Tack Desen, fick mina grejer idag! :7

Janne248
                  Deltagare

Inbetalningat från 2008-04-05 tom 2008-04-19 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 4 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                    • 1 gammla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 218 medlemar!

Janne248
                    Deltagare

Inbetalningat från 2008-04-20 tom 2008-05-13 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 7 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                      • 2 gammla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 227 medlemar!

Janne248
                      Deltagare

Inbetalningat från 2008-05-14 tom 2008-06-01 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 11 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                        • 3 gammla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 241 medlemar!

Janne248
                        Deltagare

Inbetalningat från EMMABODA är igenomgångna nu.

Resultat:

• 1 ny medlem har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                          • 1 gammal medlem som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 243 medlemar!

Janne248
                          Deltagare

På söndag skall betalningar gås igeom igen!

Vio
                            Deltagare

Min sambo betalade medlemsavgiften den 5:e juni, men han finns ännu inte med i medlemsregistret.. Han har reg-nummer FHU111..

Hur kan detta komma sig?

Janne248
                              Deltagare

Hur kan detta komma sig?

Ja om du läser lite högre upp i denna tråd, min post sedan 2/juni tex så ser du att det står betalningar kontrollerade från “2008-05-14 tom 2008-06-01”.
                                1 juni är FÖRE 5 juni, så därav alla betalningar som är gjorda mellan 2 juni och idag är INTE kontrollerade.

Läser du lite ovan denna post från mig ser du jag skriver att på söndag skall det kontrolleras betalningar. Det betyder att alla som betalat mellan 2 Juni och typ imorgon (så pengarna finns på vårat PG-konto på fredag) kommer att kontrolelras och få sina mail om att medlemsavgiften är betald.

Svårare än så är det inte!

Förstått?

Vio
                                Deltagare

OK..

Då var det bara jag som missuppfattade den där posten om Emmaboda då.. Fattar väl lite trögt pga all stress att få bilen klar till japmeet.. 🙂

Tyckte bara att det gick så fort när jag betalat, så jag blev lite orolig att han klantat sig och betalt till fel PG-konto.. Känner ju min sambo, så det hade tyvärr inte varit någon omöjlighet..

Men då hälsar jag honom detta imorgon och säger till honom att allt ska vara klappat och klart i nästa vecka.. 🙂

Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.