Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 664 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Betalninagran från Emmaboda var bara från de som betalade där på plats! Inget annat!!
      Lugn Lugn! Innan söndag blir måndag nästa gång så skall han ha fått ett mail som bekräftelse på allt! Därefter så skickar Desen ut årsmärken när han har lite tid över!

Janne248
      Deltagare

Inbetalningat från 2008-06-02 tom 2008-07-03 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 9 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
        • 2 gammla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.

Medlemskort, 2008-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

Vi är nu 254 medlemar!

Desen
        Deltagare

En liten bunte kuvert innehållande medlemskort och årsmärken skickades idag.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2006 1.43.13 GT-99
          SS 2007 1.31.10 GT-99
          SS 2008 1.29.65 GT-99

lunkan
          Deltagare

Jag har inte fått nåt årsmärke och jag betalade 08-01-07! ;(

Desen
            Deltagare

Då får vi ta en titt på vad som hänt.

Edit, Lunkan kolla PM

/Andreas, Skåne, Kristianstad

“The speed was good, but the corner was too tight” – J. Kankkunen

SS 2006 1.43.13 GT-99
              SS 2007 1.31.10 GT-99
              SS 2008 1.29.65 GT-99

Janne248
              Deltagare

Betalningar kommer att gås igenom senast 31/8!

Janne248
                Deltagare

Inbetalningat från 2008-07-04 tom 2008-08-29 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 12 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                  • 1 gammla medlem (Maria) som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 267 medlemar!

klew
                  Deltagare

Tja!

Jag har letat runt lite i tråden och verkar som betalningar från slutet på oktober gäller för nästa år också?

Tänkte nämligen jag skulle dyka upp på sturupträffen (Medlem i PSC sedan 5 år tillbaka) men fick veta att jag ska vara med i SSI för att få ta ut min lilla räser på banan, så jag undrar om det jag betalar 26/9 isåfall bara kommer gälla en månad och en träff och sedan är det dags att betala för nästa år en månad senare? Blir lite dyr banträff att teckna medlemsskap + banavgift + den där försäkringssaken 😛

Tacksam för svar 😛

MVH
                    Johan Atterdal, GT-kombi

Janne248
                    Deltagare

Tja!Jag har letat runt lite i tråden och verkar som betalningar från slutet på oktober gäller för nästa år också? Tänkte nämligen jag skulle dyka upp på sturupträffen (Medlem i PSC sedan 5 år tillbaka) men fick veta att jag ska vara med i SSI för att få ta ut min lilla räser på banan, så jag undrar om det jag betalar 26/9 isåfall bara kommer gälla en månad och en träff och sedan är det dags att betala för nästa år en månad senare? Blir lite dyr banträff att teckna medlemsskap + banavgift + den där försäkringssaken :PTacksam för svar :PMVHJohan Atterdal, GT-kombi

Dessvärre (?) så stämmer den research du gjort jätte bra.
                      Försäkringsaken (SMA) gäller ett år (12 månader) så när du tecknar den spelar mindre roll. 300+300:- för att köra en hel dag på bana och samtidigt bli medlem i världens bästa imprezaklubb låter inte så dyrt i mina öron. Tänk på att med medlemskap kan du börja shoppa saker från våra samarbetsparters med rabatt också.

Så här är regeln för årsavgift betalningar: Observera att medlemskapet sträcker sig från 1 jan till 31 dec, dvs per kalenderår. Vi brukar ha ett brytdatum kring 27 Oct, vilket betyder att inbetalningar EFTER detta datum innebär att man får medlemskap året ut plus hela nästa år också. Betalningar INNAN 27 Oct gäller då endast medlemskap 2008.

//Janne – vice ordis

klew
                      Deltagare

Dessvärre (?) så stämmer den research du gjort jätte bra. Försäkringsaken (SMA) gäller ett år (12 månader) så när du tecknar den spelar mindre roll. 300+300:- för att köra en hel dag på bana och samtidigt bli medlem i världens bästa imprezaklubb låter inte så dyrt i mina öron. Tänk på att med medlemskap kan du börja shoppa saker från våra samarbetsparters med rabatt också.Så här är regeln för årsavgift betalningar: Observera att medlemskapet sträcker sig från 1 jan till 31 dec, dvs per kalenderår. Vi brukar ha ett brytdatum kring 27 Oct, vilket betyder att inbetalningar EFTER detta datum innebär att man får medlemskap året ut plus hela nästa år också. Betalningar INNAN 27 Oct gäller då endast medlemskap 2008.//Janne – vice ordis

Näe det är sant, glömde att den där försäkringen gäller ett helt år framåt snarare än fram till jul 😛 kommer nog behöva alla rabatter jag kan komma över, nästa säsong = nya fälgar då mina 225*40 18″ tar i hjulhuset när jag åker 4 pers i bilen och kör på ojämn väg :S

nåja, nu är det färdigspammat i denna tråden, tack så mkt för svar iaf, ser fram mot att bli medlem i världens bästa imprezaklubb efter att ha lagt ner världens bästa peugeotklubb 😉

Janne248
                        Deltagare

Inbetalningat från 2008-08-30 tom 2008-09-08 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 2 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                          • 0 gammla medlemar som vill vara med ytterligare ett år. 🙁

Vi är nu 269 medlemar!

Janne248
                          Deltagare

Nu har medlemsansökningar gåtts igenom. Det är ett tag sedan. Ursäkta för det. Anledningen till varför det dröjt ett tag kan ni läsa om här.

Det börjar bli mycket snorungar (ser ut så) som ansöker med fel reg nummer och obcena val av login. Sådant raderas direkt.

Snart kommer betalningar att gås igenom. Brytdatumet för att bli medlem 2009 har varit. Håll ut lite till!

Janne248
                            Deltagare

Vet du vad som har hänt med mitt medlemsskap? Jag betalade som sagt i somras med jag har bara fått ett mail med medlemsnummer 1313 🙁 Känns ju som man har slängt 300 på ingenting…

Du har fått mailet och ett medlemsnummer = du är medlem = du har inte slängt 300:- på ingenting
                              Du har laggt 300:- på att bli medlem för 2008 i SSI.
                              Du kan logga in på http://www.impreza.nu
                              Du kan lägga upp info om din bil
                              Du kan läsa dokument som man bara kan om man är medlem.
                              Du har tillgång till rabatter hos alla våra sponsorer.
                              Du stödjer SSI fortlevnad med din medlemsavgift.
                              med mera med mera med mera……

Eller tycker du 300:- för en inplastat papperslapp som det står SSI på är bra kurs? :+

Lung i stormen, snart så kommer ditt medlemskort!

Janne248
                              Deltagare

Inbetalningat från 2008-09-09 tom 2008-10-31 är igenomgångna nu.

Resultat:

• 1 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                                • 0 gammla medlemar som vill vara med ytterligare ett år.

Vi är nu 270 medlemar för 2008!

Nästa gång blir nog nästa helg och då är det för 2009 som det gäller…

jontegt-08
                                Deltagare

Hann du med att läsa in min inbetalning nu i helgen, eftersom jag förde över pengar den 4/11 🙂 mvh jonte

Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.