Visar 15 inlägg - 256 till 270 (av 664 totalt)
  • Författare
    simson
    Deltagare

Blev medlem 2008 har aldrig fått något medlemskort
      jag har fått 2009 års märke.

Stenåke(simson+65)Carlsson WRX-01
      (gubbil tycker Oskar 90)(“gubbe är rätt”)
      😀

Viom
      Deltagare

Blev också medlem förra året utan att få något medlemskort eller liknande. Det enda jag fick var ett mail där det stod att jag blivit medlem. I år har jag inte betalat in något då mitt första intryck inte direkt var bra tyvärr =/. Mvh / Henke

Janne248
        Deltagare

Blev också medlem förra året utan att få något medlemskort eller liknande. Det enda jag fick var ett mail där det stod att jag blivit medlem. I år har jag inte betalat in något då mitt första intryck inte direkt var bra tyvärr =/. Mvh / Henke

Medlemskort skall ha skickats, bor du på rätt adress som finns i medlemsregistret? Eller har du flyttat.
          Skickar PM med din adress som vi har för att se om den stämmer.

EDIT: Går inte att skicka PM till dig, skickar email.

Janne248
          Deltagare

Oskar90 och simson, har ni rätt adress i vårt medlemsregister?

Olin
            Deltagare

Även jag har rätt adress…

simson
              Deltagare

Oskar90 och simson, har ni rätt adress i vårt medlemsregister?

Jag har rätt adress på medlemsidan ( under uppgifter )
                om det är ett register ?

down_the_drain
                Deltagare

Har nu kollat med min bank och min överföring är gjord den 26/12,bokförd den 29/12 med meddelande 2009SSI480 som ref.. om detta nu kan hjälpa..

/Peter

Janne248
                  Deltagare

Inbetalningar från 2009-03-19 tom 2009-05-04 är igenomgångna nu.

Medlemskort, 2009-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

Vi är nu 195 medlemmar!

camata
                    Deltagare

Bekräftad för medlemsskap 16 februari, men jag har inte heller sett röken av vare sig medlemsskort eller något annat som det sägs att man ska få skickat till den adressen man skrivit in i sin profil.

SPiKE
                      Deltagare

Det är lite bekymmer med korttillverkningen i nuläget och så kommer det nog tyvärr att vara fram tills årsmötet.
                        Alla betalningar är registrerade och ni är fullvärdiga medlemmar i klubben. Dom som saknar medlemskort och eller årsmärke får det så snart det är möjligt.
                        Jag hoppas att ni kan ha lite överseende med att det kommer dröja ett tag till.

//Henrik

.zip
                        Deltagare

Jag hoppas att ni kan ha lite överseende med att det kommer dröja ett tag till.//Henrik

Hur blir det för folk som saknar medlemskort och vill köra på storträffen?
                          -OBS! Visa upp medlemskort med 2009-märke vid insläppet samt giltig SMA-licens!-

Ingen “big deal” antar jag det bör diskuteras för att slippa krångel och missförstånd.

//.zip

SPiKE
                          Deltagare

Hur blir det för folk som saknar medlemskort och vill köra på storträffen? -OBS! Visa upp medlemskort med 2009-märke vid insläppet samt giltig SMA-licens! -Ingen “big deal” antar jag det bör diskuteras för att slippa krångel och missförstånd.//.zip

Vi kommer att ha dagsfärska medlemslistor på storträffen så dom som saknar kort/märke kommer att få köra.

//Henrik

simson
                            Deltagare

Det är lite bekymmer med korttillverkningen i nuläget och så kommer det nog tyvärr att vara fram tills årsmötet. Alla betalningar är registrerade och ni är fullvärdiga medlemmar i klubben. Dom som saknar medlemskort och eller årsmärke får det så snart det är möjligt. Jag hoppas att ni kan ha lite överseende med att det kommer dröja ett tag till.//Henrik

Låter ju bra att äntligen få sitt medlemskort
                              Member since 19 okt. 2008
                              MVH. Simson
                              😛

b20mannen
                              Deltagare

Lägger ett litet inlägg i den här tråden för att se om det kanske denna gång syns till vänster att man faktiskt är betalande medlem… 😉

OzO
                                Deltagare

Lägger ett litet inlägg i den här tråden för att se om det kanske denna gång syns till vänster att man faktiskt är betalande medlem… 😉

Har du gått in i din profil här på forumet och lagt till ditt medlemsnummer i textboxen? Då borde det dyka upp en länk under ditt namn till vänster här.

/G
                                  _____
                                  ::::: | ~SSI#2-{19oOo99}-One-Owner-Only~ | :::::

Visar 15 inlägg - 256 till 270 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.