Visar 15 inlägg - 271 till 285 (av 664 totalt)
  • Författare
    b20mannen
    Deltagare

Lägger ett litet inlägg i den här tråden för att se om det kanske denna gång syns till vänster att man faktiskt är betalande medlem… 😉

Har du gått in i din profil här på forumet och lagt till ditt medlemsnummer i textboxen? Då borde det dyka upp en länk under ditt namn till vänster här.
      /G

Hm? Har inget minne av att jag nånsin gjort så tidigare, men har nog för mig att numret har stått där ändå?

Jag satt säkert tio minuter och tänkte och flinade innan jag till sist kunde låta bli att skriva in 555. 😀

Zetterlund
      Deltagare

Funderar och funderar … Det har nu gått 38 dagar sedan inbetalning av medlemsavgift och jag har inte sett något bekräftelse brev att den är mottagen. Har våran medlemshanterare mycket att göra kanske?

Meddelandet var iaf detta på inbetalningen. ” Medlem 2009, Håkan Zetterlund, RBR463 ”

Så jag tar och väntar en stund till och bevakar e-posten.. 😉

Janne248
        Deltagare

Funderar och funderar … Det har nu gått 38 dagar sedan inbetalning av medlemsavgift och jag har inte sett något bekräftelse brev att den är mottagen. Har våran medlemshanterare mycket att göra kanske?Meddelandet var iaf detta på inbetalningen. ” Medlem 2009, Håkan Zetterlund, RBR463 “Så jag tar och väntar en stund till och bevakar e-posten.. 😉

Hallo! Vi gick igenom betalningar sist 4/maj, det är nu juni. Vi säger att vi går igenom en gång i månaden (kalender månad, ej var 30:de dag) så det är ännu halva månaden att gå igenom på.
          Det är ju så att betalar du precis dagen efter vi gått igenom och vi går igenom i början på månaden månad ett, och i slutet på månaden månad två kan du få vänta två månader. Så 38 dagar är inte speciellt länge….. Men ta det coolt och njut av … eh… regnet ;( … vi skall snart gå igenom igen. Jag tror det blir imorgon kväll.

Zetterlund
          Deltagare

Funderar och funderar … Det har nu gått 38 dagar sedan inbetalning av medlemsavgift och jag har inte sett något bekräftelse brev att den är mottagen. Har våran medlemshanterare mycket att göra kanske?Meddelandet var iaf detta på inbetalningen. ” Medlem 2009, Håkan Zetterlund, RBR463 “Så jag tar och väntar en stund till och bevakar e-posten.. 😉

Hallo! Vi gick igenom betalningar sist 4/maj, det är nu juni. Vi säger att vi går igenom en gång i månaden (kalender månad, ej var 30:de dag) så det är ännu halva månaden att gå igenom på.Det är ju så att betalar du precis dagen efter vi gått igenom och vi går igenom i början på månaden månad ett, och i slutet på månaden månad två kan du få vänta två månader. Så 38 dagar är inte speciellt länge….. Men ta det coolt och njut av … eh… regnet ;( … vi skall snart gå igenom igen. Jag tror det blir imorgon kväll.

Jaha, då förstår jag varför jag har fått väntat lite.. Alla har sina egna idéer på medlemshantering :* Då ska jag ta och stressa ner lite i tillvaron och försöka njuta av regnet 😀 för det sliter mindre på däcken när man ska åka brett 😉

Janne248
            Deltagare

Inbetalningar från 2009-05-05 tom 2009-06-15 är igenomgångna nu.

Tyvärr pga flytten av hemsidan så fungerar inte medlemshanteringen som den skall så INGA email med bekräftelse har kunnats skickas ut.
              Så fort våra eminenta webmasters fixat problem skall det ske… dock är jag bortrest 2009-06-18–06-30 så… fixar de inte snabb dröjer det ett tag. Tyvärr.

Det var c:a 11 nya och 3 gamla som pyntat.

klew
              Deltagare

Har fortfarande inte fått mitt medlemskort, varit medlem sedan februari. Loggade in på medlemssidorna o såg att där står Grymängsvägen istället för Grymängsgatan, tycker dock att posten borde klura ut det där själva. Tyvärr kunde jag inte ändra det själv för den säger att jag inte fyllt i alla obligatoriska fält. Så om nån kan skicka ut ett medlemskort till mig samt ändra adressen åt mig blir jag jätteglad 🙂

—————————————–
                Silverfärgad Impreza GT kombi -00.
                http://www.garaget.org/?car=108359
                Medlem no. 1371 – Johan Atterdal
                —————————————–

Janne248
                Deltagare

Efter storträffen sa kommer alla fa sitt som de skall ha! Hall ut 2 veckor till!

elver
                  Deltagare

Ajajojoj, jag verkar inte ha betalat medlemsavg. i år. Inte har jag nån bra ursäkt heller 😮
                    Satt in pluring inkl. slarvtillägg nu!

Janne248
                    Deltagare

Inbetalningar från 2009-05-16 tom 2009-05-30 är igenomgångna nu.

Medlemskort, 2009-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

Vi är nu 214 medlemmar!

kamikaze
                      Deltagare

Nu i kväll har jag o brorsan suttit och gått igenom dom inbetalningar som inte har kommit iväg till medlemmar samt dom som betalade medlemsavgiften på storträffen.

Resultat:

Medlemskort, Årsmärke och SSI emblem till 44 st

Årsmärke till 28 st

/ Tobias och Carl med lätt skrivkramp och törstiga, Skåål 🙂

Pedersen
                        Deltagare

Skönt att det äntligen blir ordning på grejjorna.
                          Bra jobbat!

Skål? 😉

b20mannen
                          Deltagare

Underbart! Tack.

Det är bara en grej jag undrar. Jag vill ha ett lika stort medlemskort som SubaruMicke. Kan man få det? 😀

kamikaze
                            Deltagare

Absolut

Bara du lovar att ha det väl synligt i framrutan när du kör :+

Crippe
                              Deltagare

Tjenare!

tänkte kolla om min betalning kommit fram?

skrev medlem 2009 christer pettersson olj948

Janne248
                                Deltagare

Tjenare!tänkte kolla om min betalning kommit fram?skrev medlem 2009 christer pettersson olj948

Nu under semestern har vi ej kontrollerat så mycket betalningar, … tyvärr….
                                  Ser nog att nästa race blir under veckan 3-9 aug som det kommaer att kontrolleras betalingar så ….
                                  ALLA ni som väntar, håll ut tills dess!

Visar 15 inlägg - 271 till 285 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.