Visar 15 inlägg - 316 till 330 (av 664 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Jag och brorsan har i kväll knåpat ihop kuvert med medlemskort och årsmärke
      Postar dom i morgon

Janne248
      Deltagare

Inbetalningar från 2010-04-21 tom 2010-07-05 är igenomgångna nu.

** 7 nya medlemmar
        ** 4 gamla medlemmar som vill vara med ett år till (året klubben firar 10 år!! !!!! )

Vi är nu 197 medlemar!

Grusdraparn
        Deltagare

Jag mitt mähä insåg ju inte förrän i förrgår att årets avgift inte var inbetald så jag skickade in den då. Förstår att det kan bli väl sent för er att hinna se den innan 10-årsträffen, ska jag på nått sätt ta med en verifiering på insättningen?

/Klas

kamikaze
          Deltagare

Jag och Carl har knåpat ihop ett gäng kuvert som kommer att hamna på lådan ikväll 🙂

Lt Dan
            Deltagare

Ungefär samma lika här. Blev osäker ifall jag betalat för 2010 så jag pyntade in nån dag innan storträffen för att vara säker 🙂

Pohlmann
              Deltagare

hej.
                jag sökte till SSI klubben i början av juli. fick ett mail tillbaka den 8e juli om att min ansökan var godkänd. Samma dag betala jag in 300:- till postgirot som stog med. där man skulle skriva år å reg nr o.s.v. jag skrev in de, Mitt reg nr r Xtt348. men sen efter det så har jag inte sett nå medlems kort dyka upp i min låda.. vart har de tagit vägen?

Janne248
                Deltagare

Pohlmann, flyttade ditt inlägg till rätt tråd!

Samt här i denna tråd finner du svaret på din fråga (om du läser lite i tråden vill säga)
                  Läser du lite ser du att gick vi igenom betalningar i början på juli (8:de), på hemsidan (där du ansöker om medlemskap) står det att vi går igenom betalningar en gång per månad (vilket betyder om du har otur kan du få vänta upp till två månader).

Så ingen panik! Allt är enligt normala rutiner!

Janne248
                  Deltagare

Inbetalningar från 2010-07-08 tom 2010-08-17 är igenomgångna nu.

** 7 nya medlemmar.
                    ** 3 gamla medlemmar som vill vara med ett år till.

Vi är nu 207 medlemar!

challe
                    Deltagare

Ikväll har jag o tobias fixat ett gäng kuvert med medlemskort och årsmärke som kommer läggas på låda imorrn

tendency
                      Deltagare

Är det 1 Okt som är brytpunkten för när man kan betala årsavgiften för nästa år?

Janne248
                        Deltagare

Är det 1 Okt som är brytpunkten för när man kan betala årsavgiften för nästa år?

Vi brukar ha ett brytdatum kring 27 Oct, vilket betyder att inbetalningar EFTER detta datum innebär att man får medlemskap året ut plus hela nästa år också. Betalningar INNAN 27 Oct gäller då endast medlemskap 2010.

Janne248
                          Deltagare

Inbetalningar från 2010-08-18 tom 2010-08-14 är igenomgångna nu.

** 5 nya medlemmar.
                            ** 2 gamla medlemmar som vill vara med ett år till.

Vi är nu 214 medlemar!

Janne248
                            Deltagare

Inbetalningar från 2010-09-14 tom 2010-12-03 är igenomgångna nu.

** 7 nya medlemmar.
                              ** 29 gamla medlemmar som vill vara med ett år till.

Snart kommer våra medlemmsansvariga att skicka ut helt nya fina 2011-års SSC-medlemskort 🙂

kamikaze
                              Deltagare

Då har vi fixat lite medlemskort igen 🙂

Nya frächa SSC kort åker iväg imorgon, vi skriver bara medlemsnummer på korten så vill man ha dit namnet får man fixa det själv.

En uppmaning till alla medlemmar är att logga in på eran medlemssida och kolla så addressen är aktuell då det är den som vi skickar korten till

tendency
                                Deltagare

Då har vi fixat lite medlemskort igen 🙂

Nya frächa SSC kort åker iväg imorgon

Oh, vilket flashigt kort jag hade i lådan idag. Riktigt stiligt måste jag säga! 🙂

Visar 15 inlägg - 316 till 330 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.