- Detta ämne har 663 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 2 månader sedan av aaviden_sti.
-
FörfattareInlägg
-
26 januari, 2012 kl. 07:00 #187689Impreza99Deltagare
När jag försöker skicka in ansökan om bli medlem står det bara att användarnamnet är upptaget.
4 februari, 2012 kl. 09:36 #187300Janne248DeltagareInbetalningar från 2011-12-10 tom 2012-02-03
** 10 nya medlemmar.
** 17 gamla medlemmar som vill vara med ett år till.
** 1 gamla medlem som betalade på fel sida årsskiftet som vi väntar på 100 till från….Snart kommer våra medlemmsansvariga att skicka ut helt nya fina 2012-års SSC-medlemskort / 2012-års medlemsmärken.
Vi är nu 137 medlemmar!
4 februari, 2012 kl. 21:21 #187677LarskDeltagareFrån mail i august:
PS Skulle någon dessutom vara extra generös och ge ett extra bidrag för att stötta klubben i en svår situation så mottags alla bidrag tacksammat. En sådan gärning kommer ej att gå förbi obemärkt, utan kommer att uppmärksammas när tillfälle finnes.Det var ikke så 😡
Halvår in, og det endda man fik var en kuvert med et mikroskopisk klistermärke 🙁Og naturligvis følelse af at være totalt til grin (vet det är dansk, forlåt, men jeg er besviken)
4 februari, 2012 kl. 21:45 #187301Janne248DeltagareDet var ikke så 😡
Halvår in, og det endda man fik var en kuvert med et mikroskopisk klistermärke 🙁Du betalar inte för klistermärket, utan för medlemskap i klubben, klistermärket skall du klistra på medlemskortet och det hjäler oss i situationer när endast betalande medlemmar skall få tillträder till ett visst evenemang.
Och i e-mailet står det “…när tillfälle finnes..”, det står inte “… senast när du får ditt medlemsmärket…”. Vad hade du väntat dig, presentkort på Shell på 1000:- för att du gav klubben några hundringar extra? När tillfälle finns skall det uppmärksammas, men det kan dröja, kan också bara betyda ett extra tack på nästa storträff eller dyligt, den som hänger med SSC i framtiden får se.
Og naturligvis følelse af at være totalt til grin (vet det är dansk, forlåt, men jeg er besviken)
Å den danskan fårstår jag inte så jag tog hjälp av min vän Mr. Google som talade om att du sa “”And obviously feeling of being totally ridiculous””, och förstår iaf inte vad du menar…
4 februari, 2012 kl. 21:56 #187678LarskDeltagareDu betalar inte för klistermärket, klistermärket skall du klistra på medlemskortet och det hjäler oss i situationer när endast betaland medlemmar skall få tillträder till ett visst evenemang.
Och i e-mailet står det “…när tillfälle finnes..”, vad hade du väntat dig, presentkort på Shell på 1000:- för att du gav klubben några hundringar extra? När tillfälle finns skall det uppmärksammas, men det kan dröja, kan också bara betyde ett extra tack på nästa storträff eller dyligt, den som händer med SSC i framtiden får se.
Å den danskan fårstår jag inte så jag tog hjälp av min vän Mr. Google som talade om att du sa “”And obviously feeling of being totally ridiculous””, och förstår iaf inte vad du menar…
Og nu met dette er jeg bare dubbelt besviken 🙁
Jeg väntede mig en mail eller nogenting typ: “… tack at du uppskatter föreningens arbejde … bla .. bla… ” Endast nogen form af svar for min indsats. Men det var för mycket at vänta, ser jeg nu.
Og om jeg får översätte: The joke’s on me apparently.
For at citera:”några hundringar” er inget når man tiggar. Så det var för litet?
Nu er jeg båda kränkt og besviken.
4 februari, 2012 kl. 22:30 #187302Janne248DeltagareSom jag skrev …. i e-mailet står det “…när tillfälle finnes..”, det står inte “… senast när du får ditt medlemsmärket”. Det finns ingen TID utsatt när vi skall uppmärksamam detta. Ge dig till tåls! Har du ingen tålamod?
4 februari, 2012 kl. 22:43 #187679LarskDeltagareSom jag skrev …. i e-mailet står det “…när tillfälle finnes..”, det står inte “… senast när du får ditt medlemsmärket”. Det finns ingen TID utsatt när vi skall uppmärksamam detta. Ge dig till tåls! Har du ingen tålamod?
Jeg ser endast at du skrivar at ‘några hundringär’ ikke er nogenting du är tacksom för. Även om du har skrivat ‘tiggarbrev’ for at få ekstra pengar.
I din optik får jeg bare väre tacksom för at få giva dig pengar! Även om det bare er ‘några hundringar’ jeg har betalet. 🙁
Bare godt jeg ikke gav mera. då hade jeg varet din bitch. Arogans er det endda ord jeg kan komme på?4 februari, 2012 kl. 23:00 #187303Janne248DeltagareKlargörande: Alla i Styrelsen (Inkl. jag) är jätte glada för alla extra pengar som rammlat in då det hjälper till att säkra SSC’s fortlevnad. Många bäckar små …. gör mycket för SSC.
ALLA som är medlemmar i SSC borde vara glada (inkl. dig) att några få av våra medlemmar givit “några hundringar” extra, för alla som är medlem borde bry sig om klubben fortlevnad. Och några hundringar är just vad det är för var och en, när de flesta medlemmar har en hobbybil som kostar hundratusentals kronor. Det är småpotatis i jämförelse vad vi lägger på våra bilar per år i form av underhåll, R-däck, drivmedel etc etcSedan håller jag forfarande på, att i det av dig så kallade tiggarbrevet, inte står
någon sista datum när styrelsen skall uppmärksamma de som hjälpt klubben med extra bidrag. Men tro mig det kommer att ske!Jag kommer ej att kommentera detta vidare i denna tråd. Funderingar får ni ta via PM.
4 februari, 2012 kl. 23:03 #187680LarskDeltagareKlargörande: Alla i Styrelsen (Inkl. jag) är jätte glada för alla extra pengar som rammlat in då det hjälper till att säkra SSC’s fortlevnad.
ALLA som är medlemmar i SSC borde vara glada (inkl. dig) att några få av våra medlemmar givit “några hundringar” extra, för alla som är medlem borde bry sig om klubben fortlevnad. Och några hundringar är just vad det är för var och en, när de flesta medlemmar har en hobbybil som kostar hundratusentals kronor. Det är småpotatis i jämförelse vad vi lägger på våra bilar per år i form av underhåll, R-däck, drivmedel etc etcSedan håller jag forfarande på, att i det av dig så kallade tiggarbrevet, inte står
någon sista datum när styrelsen skall uppmärksamma de som hjälpt klubben med extra bidrag. Men tro mig det kommer att ske!Jag kommer ej att kommentera detta vidare i denna tråd. Funderingar får ni ta via PM.
“Några Hundringär” er dine ord, ikke mina. Jeg undrade endast varfor jeg ingat respons fick. Du har, helt selv, gjort nar av min extra betaling.
5 februari, 2012 kl. 01:14 #187538.zipDeltagarePrecis som Janne skrev så är klubben väldigt tacksamma för “alla” bidrag som kommer in, speciellt då klubben INTE badar i pengar. Hemsidan och forumet är inte riktigt klar ännu vilket vi jobbar febrilt för, men i slutändan så kommer det bli lite förändringar för de som inte betalar ett öre, till de som betalar extra.
Alla som jobbar med klubben gör det volontär på egen fritid och allt detta gör vi för att klubben ska leva vidare och att alla medlemmar ska ha någonstans att vända sig till och umgås.
Och sedan så går det inte att klanka ner hela klubben då det oftast bara är en individ som har koll på vilka pengar som kommer från vart 🙂
Nog om detta. Du kommer absolut inte bli bortglömd och vi tackar för alla extra bidrag för att driva klubben vidare.
7 februari, 2012 kl. 14:27 #187728jamesDeltagareTjena
Fick mitt medlemskort idag i brevlådan. (tackar & bugar)
Dock såg jag att det stog 2011 på det .
tänkte mest kolla med er så allt stämmer med det eller om det är något som ska kompletteras.Mvh James
7 februari, 2012 kl. 19:55 #187563kamikazeDeltagareOm du kollar på framsidan längst ner i vänsterhörnet så finns det förhoppningsvis en liten klisterlapp som det står 2012 på 🙂
19 februari, 2012 kl. 18:37 #187656dj_pelleDeltagareKan ngn vänlig själ ge mig konto nr/pg nr så jag kan betala in medlemsavgift för 2012.. + “några hundringar” extra 😉
jag har missat detta och är djupt besviken på mig själv…
21 februari, 2012 kl. 21:05 #187304Janne248DeltagareKolla PM.
23 februari, 2012 kl. 13:14 #187657dj_pelleDeltagarenu har jag betalat! känner en varm skön känsla i kroppen igen.. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.