Visar 15 inlägg - 496 till 510 (av 664 totalt)
  • Författare
    FeA
    Deltagare

Tjäna!

Hur ser jag om jag har betalat avgiften för 2013?

Är rätt säker på att jag har det, men det står 2012 på kortet jag har.

Antingen så har jag inte fått det lilla klistermärket för 2013, eller så har det kommit bort i posten.

kamikaze
      Deltagare

Inbetalningar från 2013-04-27 tom 2013-06-03 genomgångna:

** 5 nya medlemmar.
        ** 1 gammal medlem som vill vara med ett år till.

Imorgon kommer vi att skicka ut helt nya fina 2013-års SSC-medlemskort / 2013-års medlemsmärken.

Vi är nu 122 aktiva medlemmar

Om det är någon som har flyttat det senaste året så får ni skicka iväg ett PM så vi kan uppdatera adressen

kamikaze
        Deltagare

Tjäna!

Hur ser jag om jag har betalat avgiften för 2013?

Är rätt säker på att jag har det, men det står 2012 på kortet jag har.

Antingen så har jag inte fått det lilla klistermärket för 2013, eller så har det kommit bort i posten.

Du har betalt medlemsavgiften för 2013 den 15/11 -12 har du inget årsmärke så hojta till så löser vi la det 🙂

james
          Deltagare

Hej
            jag blev aktiv medlem igen på träffen i Ljungbyhed(missade inbetalningen i början av året), finns det någon möjlighet att jag kan få 2013-års SSC-medlemskort / 2013-års medlemsmärken ?

Med vänlig hälsning

Janne248
            Deltagare

Hej
              jag blev aktiv medlem igen på träffen i Ljungbyhed(missade inbetalningen i början av året), finns det någon möjlighet att jag kan få 2013-års SSC-medlemskort / 2013-års medlemsmärken ?

Med vänlig hälsning

Självklart skall du få det.
              Det var fler som blev medlem på plats i helgen och till någon sa jag iaf att medlemsmärke kommer, men lugna er någon vecka så styrelsen hinner avsluta pappersarbetet efter träffen samt att medlemshanterarna får börja sitt arbete.

james
              Deltagare

Låter kanon 🙂
                ha en fortsatt trevlig dag!

kamikaze
                Deltagare

Medlemmar som betalade medlemsavgiften i samband med storträffen är nu genomgångna och i morgon skickar vi iväg brev med 2013 årsmärke

Vi är nu 124 aktiva medlemmar

challe
                  Deltagare

Inbetalningar från 2013-06-03 tom 2013-07-02 genomgångna:

** 3 nya medlemmar.

Imorgon kommer vi att skicka ut helt nya fina 2013-års SSC-medlemskort / 2013-års medlemsmärken.

Vi är nu 127 aktiva medlemmar

Om det är någon som har flyttat det senaste året så får ni skicka iväg ett PM så vi kan uppdatera adressen

challe
                    Deltagare

Inbetalningar från 2013-07-02 tom 2013-08-21 genomgångna:

** 5 nya medlemmar.

Vi är nu 132 aktiva medlemmar

challe
                      Deltagare

Nu har den 1 oktober passerats och det går nu att betala in
                        medlemsavgiften för nästa år 2014, som är 300kr

Period för betalning av medlemsavgift för gamla medlemmar är 1 okt till
                        31 december. En förseningsavgift om 100 kr tillkommer vid betalning
                        efter 31 december. Medlemsavgiften betalas till klubbens Bankgiro 746-
                        0256. OBS ange medlemsnummer samt årtalet inbetalningen avser på
                        inbetalningskortet. Ange dessutom medlemmens namn.

OBS anges inte ditt medlemsnummer tolkas insättningen som gåva till SSC
                        och återbetalas ej. Ingen information kommer att skickas när sådana
                        inbetalningar sker. Läs mer i stadgorna för SSC i §15 och §16.

Efter det att inbetalningen har registrerats av våran medlemsansvarig
                        eller kassör kommer ni att få hemskickat e-post med
                        medlemsstatusinformation som en bekräftelse på att eran inbetalning har
                        tagits emot!

Arbetet i klubben sker ideellt och registreringar av betalningar sker
                        cirka en gång per månad, ni kan följa arbetet på forumet i denna
                        diskussionstråd. http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?t=85014

Så kom igen nu och betala i tid för att slippa bli av med en extra 100
                        lapp, och samtidigt göra det lättare för styrelsen att se vilken budget
                        som finns att arbeta med för att kunna planera in årets träffar och
                        aktiviteter.

challe
                        Deltagare

Inbetalningar från 2013-08-21 tom 2013-10-05 genomgångna:

** 4 nya medlemmar.

Vi är nu 136 aktiva medlemmar

fraggler
                          Deltagare

Ska sälja subarun så jag undrar hur går man ur klubben? Hittar bara hur man går med i klubben.

Christian S
                            Deltagare

Ska sälja subarun så jag undrar hur går man ur klubben? Hittar bara hur man går med i klubben.

det är gör svårt, man skiter bara i att betala medlemsavgiftend—0.o—b

.zip
                              Deltagare

Som Christian skrev så är det så enkelt att du skiter i att betala medlemskapet för nästa år.
                                Att vara registrerad på forumet är gratis, så kontot här kan du ha kvar. Det enda som händer är att du får en påminnelse via mail att det är dags att betala för nästa års medlemskap, men det mailet är isf bara att kasta i sopkorgen om du inte vill vara med.

kamikaze
                                Deltagare

Inbetalningar från 2013-10-05 tom 2013-10-31 genomgångna:

* 3 nya medlemmar.
                                  * 26 gamla medlemmmar som vill va ett år till.
                                  * 15 medlemmar som jobbar för klubben och har gratis medlemskap.

Imorgon kommer vi att skicka ut helt nya fina 2014-års SSC-medlemskort / 2014-års medlemsmärken.

Vi är nu 44 aktiva medlemmar

Visar 15 inlägg - 496 till 510 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.