Visar 15 inlägg - 511 till 525 (av 664 totalt)
  • Författare
    kamikaze
    Deltagare

Inbetalningar från 2013-10-31 tom 2013-12-04 genomgångna:

* 2 nya medlemmar.
      * 13 gamla medlemmar som vill va med ett år till.

Imorgon kommer vi att skicka ut helt nya fina 2014-års SSC-medlemskort / 2014-års medlemsmärken.

Vi är nu 59 aktiva medlemmar

OBS
      Period för betalning av medlemsavgift för gamla medlemmar är 1 okt till 31 december. Betalas avgiften senare så tillkommer en avgift om 100 kr.

Om det är någon som har flyttat det senaste året så får ni skicka iväg ett PM så vi kan uppdatera adressen

challe
      Deltagare

Jahopp då va det bara en vecka kvar på detta år och det innebär ju att medlemsavgiften kommer att höjas med en hundring (100 kr) för dom medlemmar som betalar sin medlemsavgift efter den 31 Dec.

Detta gäller endast gamla medlemmar som betalar för ett nytt medlemsår. Nya medlemmar betalar 300kr som vanligt.

Igge
        Deltagare

Skickade iväg en betalning nu 🙂

Ber om ursäkt för att vara lite sen 😛

Mvh Erik Nilsson #1577

Fladric
          Deltagare

Jag ska vara med nästa år också men är sämst och har glömt att betala! 🙂
            Är i Joesjö och kör skoter och kan inte betala så jag får skylla mig själv! 😉

.zip
            Deltagare

3 dagar kvar att förnya era medlemskap, sedan blir det en förseningsavgift på 100:-. Skynda fynda, det är trots allt ~7 liter bensin ni går miste om bara för ett enkelt slarv 🙂

kamikaze
              Deltagare

Inbetalningar från 2013-12-04 tom 2014-01-02 genomgångna:

* 2 nya medlemmar.
                * 17 gamla medlemmar som vill va med ett år till.

Imorgon kommer vi att skicka ut helt nya fina 2014-års SSC-medlemskort / 2014-års medlemsmärken.

Vi är nu 78 aktiva medlemmar

Om det är någon som har flyttat det senaste året så får ni skicka iväg ett PM så vi kan uppdatera adressen

Igge
                Deltagare

Fick årsmärket idag 🙂
                  Tackar!

challe
                  Deltagare

Varsågod d—0.o—b

james
                    Deltagare

Fick mitt märke nu också 🙂
                      dock så kan jag inte hitta mitt subaruclubkort ifrån flytten, finns det någon möjlighet att få ett nytt kort om jag inte lyckas hitta det ?

Med vänlig hälsning

Janne248
                      Deltagare

Fick mitt märke nu också 🙂
                        dock så kan jag inte hitta mitt subaruclubkort ifrån flytten, finns det någon möjlighet att få ett nytt kort om jag inte lyckas hitta det ?

Med vänlig hälsning

Om du läser på sidan; http://www.subaruclub.se/medlemmar

Så kan du se det står:
                        Om du har tappat bort ditt medlemskort eller om hunden har käkat upp det, hör av er till medlemskort@subaruclub.se och be om ett nytt. Avgift för borttappat kort är för närvarande 50 :-
                        För frågor rörande medlemskortet var vänlig skicka ett mail till medlemskort@subaruclub.se

james
                        Deltagare

gick tyvärr inte att maila den adressen.

Igge
                          Deltagare

Vad står det i inlägget ovan? 😛

Jommie
                            Deltagare

Provade maila, och det stämmer, går ej maila. Värker vara viderebefordringen till Tobias mailadress hos comhem som inte fungerar.

Igge
                              Deltagare

gick tyvärr inte att maila den adressen.

Då är det en annan femma 🙂

Markus
                                Deltagare

Saxat från Comhem.se:

2014-01-24 23:20 – Avbrott bredband Göteborgsområdet
                                  Vi har för närvarande avbrott på bredbandstjänsten i hela Göteborgsområdet.
                                  Felavhjälpning pågår och vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan medföra.

Jag får en kopia på breven så det är inte funktionen som krånglar.

Visar 15 inlägg - 511 till 525 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.