Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 658 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #187390
    Lefty
    Deltagare

      Fick mitt igår – stort tack!

      #187140
      Blocken
      Deltagare

        Karl Andersson#540

        Desen – skicka igen, tack.

        /Block

        …………………..
        Thai-Perr

        #187459
        Desen
        Deltagare

          Janne skickar du mig en korrekt adress och bockar av honom i listan?

          /Andreas, Skåne, Kristianstad

          http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
          300 st posters av Block 1250kr
          1st porrfilm 199kr
          2st öl 28kr
          Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

          #187460
          Desen
          Deltagare

            Ber om ursäkt för att du inte fått ditt kort.Men eftersom medlemshantering tidigare varit helt manuell och pendlat runt mellan styrelsemedlemarna så kan det hända att något utskick missats.

            Vad är det du saknar? Mdlemskort eller bara årsmärke?

            Jag kommer att se till att du får utskickat det du skall ha.

            Jag håller just nu på med utskick av årmärken o medlemskort för 2007, så om du betalar din medlemsavgift så lovar jag att skicka ett sånt till dig med.

            /Andreas, Skåne, Kristianstad

            http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
            300 st posters av Block 1250kr
            1st porrfilm 199kr
            2st öl 28kr
            Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

            #187120
            OzO
            Deltagare

              PM med adress skickat!

              /G ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

              #187461
              Desen
              Deltagare

                Efter en stunds pysslande igår är nu 25st kuvert ned medlemskort o årsmärken nu klara för att skickas.

                När jag skulle lägga dem i kuvert upptäckte jag att kuverten började ta slut. Detta ledde till att jag satt med kuvert av 3 olika fabrikat.
                Vilken stor skillnad det är i smak o konsistens på klistret. De lite billigare kuverten smakar knappt något alls och har väldigt lite klister på sig. Lätta att slicka men ingen smaksensation och klistrar dåligt.
                Medans de lite bättre kuverten hade ett tjockare lager klister och var mer tröga att slicka med en mycket fylligare smak på klistret. Dessa klistrar även igen mycket bättre.
                Men även bland de två sorter av de lite bättre kuverten var där skillnad i smak på klistret. Svårt att avgöra vilket som var bäst där.
                Blan de två får det nog avgöras av formen. En av sortena hade en rak klisterremsa medans den andre var som ett V. Tror nog att den raka var bäst.
                Så i fortsättningen sker nog utskicken i ett bra kuvert med ett gott o fylligt klister med rak “flärp”
                Bra att vi har ett forum här så vi kan diskutera de viktiga sakerna i livet.

                Är det nu någon mer som inte fått medlemskort eller årsmärke för 2006?
                Förutom medlem nr, 540, 519, 660, de är på väg.

                /Andreas, Skåne, Kristianstad

                http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                300 st posters av Block 1250kr
                1st porrfilm 199kr
                2st öl 28kr
                Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

                #187121
                OzO
                Deltagare

                  *asg* 😀 *asg*

                  /G ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

                  #187141
                  Blocken
                  Deltagare

                    De lite billigare kuverten smakar knappt något alls och har väldigt lite klister på sig. Lätta att slicka men ingen smaksensation och klistrar dåligt.Medans de lite bättre kuverten hade ett tjockare lager klister och var mer tröga att slicka med en mycket fylligare smak på klistret. Dessa klistrar även igen mycket bättre.Men även bland de två sorter av de lite bättre kuverten var där skillnad i smak på klistret. Svårt att avgöra vilket som var bäst där. Blan de två får det nog avgöras av formen. En av sortena hade en rak klisterremsa medans den andre var som ett V. Tror nog att den raka var bäst.Så i fortsättningen sker nog utskicken i ett bra kuvert med ett gott o fylligt klister med rak “flärp”Bra att vi har ett forum här så vi kan diskutera de viktiga sakerna i livet.

                    ASGARV!! 😀 😀 🙂

                    …………………..
                    Thai-Perr

                    #187159
                    Janne248
                    Deltagare

                      Janne skickar du mig en korrekt adress och bockar av honom i listan?/

                      Tja! Janne har varit i Indonesien och inte hänt med i svängarna. Finns det något som skall göras i formav adresser så maila/PM mig!!

                      #187114
                      syke
                      Deltagare

                        …. en klistrig historia…

                        Är det nu någon mer som inte fått medlemskort eller årsmärke för 2006?Förutom medlem nr, 540, 519, 660, de är på väg.

                        HAHAHAHA!

                        Vill meddela att jag nu fått två årsmärken för 2006! Det är vad jag kallar kompensation! 🙂

                        #187160
                        Janne248
                        Deltagare

                          Inbetalningat tom 2007-01-05 igenomgångna nu.

                          Resultat:
                          10 nya medlemar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                          34 gamla medlemar som vill vara med ytterligare ett år.

                          Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

                          #187462
                          Desen
                          Deltagare

                            För att summera 2006 så har jag sedan jag blev medemsansvarig skickat ut 115 kuvert till våra kära medlemmar.

                            Jag hoppas att allt gammalt ska vara ikapp nu och att medlemshanteringen ska flyta bra under 2007.

                            /Andreas, Skåne, Kristianstad

                            http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                            300 st posters av Block 1250kr
                            1st porrfilm 199kr
                            2st öl 28kr
                            Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

                            #187142
                            Blocken
                            Deltagare

                              För att summera 2006 så har jag sedan jag blev medemsansvarig skickat ut 115 kuvert till våra kära medlemmar.Jag hoppas att allt gammalt ska vara ikapp nu och att medlemshanteringen ska flyta bra under 2007./Andreas

                              Snyggt jobbat!

                              http://www.planetsmilies.com/smilies/sign/sign0098.gif

                              /B

                              …………………..
                              Thai-Perr

                              #187161
                              Janne248
                              Deltagare

                                Inbetalningat tom 2007-01-12 igenomgångna nu.

                                Resultat:
                                4 nya medlemar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                                12 gamla medlemar som vill vara med ytterligare ett år.

                                Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

                                #187463
                                Desen
                                Deltagare

                                  Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

                                  Jag har klippt klistrat laminerat och trollat ihop kuvrten som kommer att nå fram i början av veckan.

                                  Om ni som får de nya utskicken läst min post om kuvertens klister kommer nog att bli förvånade när de ser att jag ny helt oväntat gått över till kuvert som är självklistrande. Hel nyinköpta på Biltema i Kristianstad.

                                  Ja prova själva att slicka 50 kuvert. Man blir ganska törstig, det går åt många öl och jag vill ju slippa stämma klubben för de alkoholskador som kan uppkomma i samband med denna kuvertslickning.

                                  /Andreas, Skåne, Kristianstad

                                  http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                                  300 st posters av Block 1250kr
                                  1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr
                                  Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 658 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.