Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 664 totalt)
  • Författare
    OzO
    Deltagare

Försökte betala in medlemsavgiften via nätet, men det funkar inte att skriva: “2007 JOHAN HÖGGREN RXL691” som OCR.Räcker det med bara 2007? Ser ni vem som betalat in ändå?Hur har ni andra gjort? 🙂 Tack på förhand./ Johan

Skriv RXL691 – 2007 så borde vi kunna tyda inbetalningen.

/G
      _____
      ::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::

Blocken
      Deltagare

Försökte betala in medlemsavgiften via nätet, men det funkar inte att skriva: “2007 JOHAN HÖGGREN RXL691” som OCR.Räcker det med bara 2007? Ser ni vem som betalat in ändå?Hur har ni andra gjort? 🙂 Tack på förhand./ Johan

I OCR-fältet går bara att skriva OCR-nummer… prova i meddelandefältet vettja 🙂

/A

…………………..
        ThaiPerr!

johanh
        Deltagare

I OCR-fältet går bara att skriva OCR-nummer… prova i meddelandefältet vettja :)/A…………………..ThaiPerr!

Åh så trög jag är kom jag på 😀

Man får ju ändra en liten plutt över fältet för att skifta mellan OCR och Meddelande. För van att betala räkningar antar jag 🙂

Så nu var det betalat, tack för snabba svar iaf.

/ Johan

mikke
          Deltagare

Var bara med den/dom sista månaderna i 2005, så det ingick i 2006 så att säga. Hm ja du, känndes väl inte som jag behövde det för hade inte några planer för träffars osv, däremot i år.

sry mitt fel att inte säga till från början 🙁

Niklas
            Deltagare

Hmm, man kanske skulle betala årsavgiften snart… 😛

Eller så betalar jag dubbelt nästa år. 😛

/N – som har fullt upp med dekalbeställningar och never-ending-gruppköp som tar min tid

Blocken
              Deltagare

Hmm, man kanske skulle betala årsavgiften snart… :PEller så betalar jag dubbelt nästa år. :P/N – som har fullt upp med dekalbeställningar och never-ending-gruppköp som tar min tid

Passa på och betala nu, så inte ditt galleri försvinner… 🙂

/AB

…………………..
                ThaiPerr!

Niklas
                Deltagare

Glömde det igen… 😛

Janne248
                  Deltagare

Inbetalningat tom 2007-03-02 igenomgångna nu.

Resultat:

• 16 nya medlemmar har betalat årsavgiften. Välkommen till klubben!!
                    • 22 gamla medlemmar som vill vara med ytterligare ett år.
                    • 117 gamla medlemmar (från 2005 eller tidigare) som ej betalat före 28/2 som blir utan galleri.

Medlemskort, 2007-års-märken, etc… skickas snart ut av vår medlemsansvarige!

PS! Nu är vi 211 Aktiva medlemmar. DS

johanh
                    Deltagare

Klantade mig ju givetvis när jag valde region. Tog öst men skulle varit syd, kan det fixas?

/ Johan

Janne248
                      Deltagare

Klantade mig ju givetvis när jag valde region. Tog öst men skulle varit syd, kan det fixas?/ Johan

Japp, du har medlemsnummer?

PS Kanske skall du fixa så medlemsnummret syns här på forumet. DS

johanh
                        Deltagare

Klantade mig ju givetvis när jag valde region. Tog öst men skulle varit syd, kan det fixas?/ Johan

Japp, du har medlemsnummer? PS Kanske skall du fixa så medlemsnummret syns här på forumet. DS

Bra tips hehe, fixat det nu. Medlemsnummret är 1147.
                          Tackar!

/ Johan

FeA
                          Deltagare

Jag måste ha kört för fort någonstans någon gång så att mitt medlemskort blåst ut genom rutan/takluckan, för jag kan inte hitta det..! :+

Det har i vilket fall hängt med ett tag, så skulle man kanske kunna få/köpa/hyra ett nytt? 🙂

Årsmärket fick jag förra veckan iaf!

Janne248
                            Deltagare

Fixat, MEN det står SKÅNE där. Ej ändrat i drop-down-menyn ännu enligt de nya uppdelningarna. Göran?!

Surbarbro
                              Deltagare

HIHI!!

Har inte fått något medlemskort sen 2005.
                                Fast jag har fått vara med på träffarna iallafall.

TACK…. GRABBAR!….

🙂 🙂 🙂 🙂

Behöver jag ha två medlemskap?
                                Menar när jag nu har två “GUMMOR”

Ingen kunde svara vettigt på det i söndags.

Försökte att lägga till en bil på forumet, men det lyckades jag inte med.
                                Måste nog gå på kurs.
                                Bl.a. med att lägga in bilder.
                                Skämmigt!!!;(

MVH/ Catrine

Janne248
                                Deltagare

HIHI!!Har inte fått något medlemskort sen 2005.

Medlemsansvarige meddelad, du får snart ditt kort!

Fast jag har fått vara med på träffarna iallafall.TACK…. GRABBAR!….:-) 🙂 🙂 🙂

Så lite så!!

Behöver jag ha två medlemskap?

Nej, behövs inte, men….

Menar när jag nu har två “GUMMOR”

…. du kan bara lägga till ett regnummer i medlemslistan.

Försökte att lägga till en bil på forumet, men det lyckades jag inte med.

Förstår ej vad du menar med forumet, det finns inte några bilar här eller reg.nummer.

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.