Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 664 totalt)
  • Författare
    Blocken
    Deltagare

Försökte att lägga till en bil på forumet, men det lyckades jag inte med.

Förstår ej vad du menar med forumet, det finns inte några bilar här eller reg.nummer.

…ska’re stå “bilD?”

/Ett svenskläraret

…………………..
      ThaiPerr!

Tallen
      Deltagare

Jag har lyckats betala medlemsavgiften 1? månad för tidigt dvs. ibörjan, eller om det var slutet? av september-06, pga allmän sinnesförvirring. (mao som vanligt)(skriver med frågetecken för jag är inte helt säker). Måste jag betala in på nytt? Undrar därför jag inte fått nått medlemsmärke för -07. Mitt namn är Daniel Tallberg med medlemsnr. 747.
        Vill säga att jag tycker ni gör ett riktigt bra jobb med detta då det verkar ha styrts upp och funkar bra numera! Tack till medlemsansvarige Desen och Janne mfl som sköter detta!

/Tallen-som vet hur drygt detta är…

Desen
        Deltagare

Har du betalat in avgiften för 2007 förtidigt så har den förmodligen inte kollats för utskicken för 2007. Men har du tidigare betalat för 2006 och sedan gjort inbetalningen för 2007 förtidigt så ska vi naturligtvis skicka dig ett årsmärke.

Kommer du ihåg mer exakt när du betalade?

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
          300 st posters av Block 1250kr
          1st porrfilm 199kr
          2st öl 28kr
          Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Tallen
          Deltagare

Nej, tyvärr jag har för mig att det var nån gång under september-06.
            Men är inte säker, demensen har satt in tidigt i mitt fall…
            Tack för att du tar tag i detta!

/D

Desen
            Deltagare

Hittade din betalning, årsmärke kommer på posten om några dagar.

Janne bockar du av Tallen som aktiv 2007?

1st porrfilm 199kr
              2st öl 28kr

Staffe
              Deltagare

Hittade din betalning, årsmärke kommer på posten om några dagar.Janne bockar du av Tallen som aktiv 2007?

Har du hittat min också Desen,pröjsade för 1-2 veckor sen!!

—————————————
                Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
                BugEye STI-02

Tallen
                Deltagare

Hittade din betalning, årsmärke kommer på posten om några dagar.Janne bockar du av Tallen som aktiv 2007?/Andreas, Skåne, Kristianstadhttp://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG300 st posters av Block 1250kr1st porrfilm 199kr2st öl 28krAtt anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Tackar! 🙂

/D

Desen
                  Deltagare

Har du hittat min också Desen,pröjsade för 1-2 veckor sen!!

Ditt medlemsmärke kommer så fort din kokare har genomgått en godkänd besiktining hos SBP :+ 😛

Skämt o sido, har du betalat in nu så kommer ditt märke såsmåningom. betalningarna gås igenom kontinuerligt och skickas ut efterhand.

1st porrfilm 199kr
                    2st öl 28kr

Janne248
                    Deltagare

Janne bockar du av Tallen som aktiv 2007?/Andreas, Skåne, Kristianstad

Tallen var den FÖRSTA att betala för 2007!! Skickade mail till dig 1/nov/2006 om det (inkl alla andra som vid den tidpunkten betalat för 2007).

PS Du har mailet nu igen i din mailbox, kolla av att du inte missat fler! DS

//J

Blocken
                      Deltagare

Tallen var den FÖRSTA att betala för 2007!! Skickade mail till dig 1/nov/2006 om det (inkl alla andra som vid den tidpunkten betalat för 2007).PS Du har mailet nu igen i din mailbox, kolla av att du inte missat fler! DS//J

Tallen – du är tamejtusan värd en SWRT-kalender! Välkommen till montern på Elmia 🙂

/Blokkk

…………………..
                        ThaiPerr!

Tallen
                        Deltagare

Min mail har varit felaktig, jag har mailat webmaster om det och han har precis ordnat så min nya mailadress är aktuell för ssi. Tack för snabb service Göran! Så Janne det vore väldigt snällt om du ville skicka det igen till min nya adress som är daniel@amadama.se Tack även för rapp service från dig Janne! Ni är ju bara superbra allihop! 🙂

/D-tacksam.

Tallen
                          Deltagare

Tallen var den FÖRSTA att betala för 2007!! Skickade mail till dig 1/nov/2006 om det (inkl alla andra som vid den tidpunkten betalat för 2007).PS Du har mailet nu igen i din mailbox, kolla av att du inte missat fler! DS//J

Tallen – du är tamejtusan värd en SWRT-kalender! Välkommen till montern på Elmia :)/Blokkk…………………..ThaiPerr!

Tack! Jag kommer med största sannolikhet ner till mässan! SWRT-kalender är mums! :7

/Tallwall

Janne248
                            Deltagare

Så Janne det vore väldigt snällt om du ville skicka det igen till min nya adress som är daniel@amadama.se

I meddelandet ovan menade jag att jag skickade en kopia til Desen på emailet som jag skickade till han 1/nov/2006 över de som betalat medlemsavgift för 2007 för att visa att jag INTE missade din betalning då!

Ett automatiskt mail gick då (1/11) till din (felaktiga) mail address som bekräftade att du betalat för 2007 och åter igen kan komma in på medlemssidorna, samt vilket login och password du har. Har du glömt dessa? Annars är det inte mycket mening med det emailet mer.

//Janne

Tallen
                              Deltagare

Janne —> Jo, jag har såklart glömt dessa. Tack på förhand!

/D

Desen
                                Deltagare

Tallen Årsmärke har blivit utskickat till dig. Du borde fått det. Om du inte fått det så får jag skicka ut ett nytt. Men jag får be Janne om lov först.

/Andreas, Skåne, Kristianstad, som nu vet sin plats

1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr

Visar 15 inlägg - 106 till 120 (av 664 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.