- Detta ämne har 164 svar, 39,398 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av adrenalin.
-
FörfattareInlägg
-
24 januari, 2013 kl. 14:18 #251875fjarDeltagare
Najs!! 😀
Ska du vika upp inre skärmen sen?
japp men ska kapas mer men det sitter förstärkningar så det va därför jag började med en liten bit först 🙂 det gjorde dock ont i hjärtat när jag började kapa 😛 men skitsamma tröttnar man så blir de o köpa ett coupe kitt av abw design senare när man har råd 😛
24 januari, 2013 kl. 14:34 #251946TomKDeltagarejapp men ska kapas mer men det sitter förstärkningar så det va därför jag började med en liten bit först 🙂 det gjorde dock ont i hjärtat när jag började kapa 😛 men skitsamma tröttnar man så blir de o köpa ett coupe kitt av abw design senare när man har råd 😛
Det kommer blir fett!
24 januari, 2013 kl. 18:08 #251876fjarDeltagaretack hoppas på det 🙂
24 januari, 2013 kl. 20:58 #251877fjarDeltagareFreakin awesome!
tackar 🙂
24 januari, 2013 kl. 22:20 #251878fjarDeltagareDu har sannerligen mycket jobb framför dig om den där ens ska bli i närheten av “swedens finest”, hade jag varit i dina kläder och betalat 30k (som du skrev en gång) för en sådan “lack” där det inte ens lackas bakom lysen/stötfångare så hade jag hängt mig.
Om du gör hela bilen plåtren och börjar om från början nu när du ska lacka återigen (?!) så bättrar du på dina chanser att få kalla den fin iaf…
ja det är skitlack o det ska ändras och det är inte vi som betalat de va försäkringsjobb tro mig ångrar det som fan men ja ska ju bli lackerare så perfekt läxa hela bilen ska lackas om o allt ska väck… när det skal lackas som sagt projektet har bara börjat oscar lugn så ska du få se när allt är färdigt 🙂 🙂
25 januari, 2013 kl. 06:39 #251982esstiDeltagareDu har sannerligen mycket jobb framför dig om den där ens ska bli i närheten av “swedens finest”, hade jag varit i dina kläder och betalat 30k (som du skrev en gång) för en sådan “lack” där det inte ens lackas bakom lysen/stötfångare så hade jag hängt mig.
Om du gör hela bilen plåtren och börjar om från början nu när du ska lacka återigen (?!) så bättrar du på dina chanser att få kalla den fin iaf…
Någon som är lite avundsjuk?, Fjar har antagligen redan berättat varför lacken är som den är och det finns väl en anledning till att han lackar om den igen. Jag tror att det kommer bli grymt. Sen om det blir som rubriken lyder är ju svårt att avgöra då alla har olika smak!;-) Kör hårt nu så den blir klar till i sommar 🙂
25 januari, 2013 kl. 06:45 #251988JoakimgabrielssonDeltagareSer fram emot fler bilder!! Avundsjuk på din utbildning.
25 januari, 2013 kl. 11:43 #251879fjarDeltagareNågon som är lite avundsjuk?, Fjar har antagligen redan berättat varför lacken är som den är och det finns väl en anledning till att han lackar om den igen. Jag tror att det kommer bli grymt. Sen om det blir som rubriken lyder är ju svårt att avgöra då alla har olika smak!;-) Kör hårt nu så den blir klar till i sommar 🙂
tack emil ja tyvär finns det en hel del sånna människor istället för att stötta en så gör dom saken bara värre genom o skylla men sånt skit bryr ja inte mig om 🙂 för jag vet att inte vem som helst skulle våga ta o kapa i sin bil och inte vem som helst som skulle klara o göra de jobbet heller så jag är stolt att jag vågar o grymt ska det bli när allt är klart 🙂
25 januari, 2013 kl. 11:44 #251880fjarDeltagareSer fram emot fler bilder!! Avundsjuk på din utbildning.
tack du 🙂 ja det är ingen dålig utbildning man fick kämpa på för o komma in men det är lätt värt 🙂
25 januari, 2013 kl. 11:54 #251881fjarDeltagareidag har det inte hänt så jätte mycket då vi slutade tidigt men har hunnit kapa lite mer vill helst ta det lite lugnt med första sidan sen blir det lite enklare med dom andra sidorna men som sagt bak är riktigt jobbigt tyckte jag. jag satt o tänkte fan har ja gjort ja hade lite ångest men idag när man såg lite bilder o så då tänkte jag det är värt o det blir ju snyggt i slutändan:)
lite besök det här är en s14 som ska va med i swedish powerdrift
den har fått en liten smäll i baken som ska fixas 🙂 o så imprezan i bakgrunden
o så en suddig iphone bild på hur mycket jag har kapat idag
25 januari, 2013 kl. 12:13 #251882fjarDeltagareAvundsjuk? Är du dum i huvudet? Vad har jag att vara avundsjuk på egentligen?
Blir säkert bra denna gången fjar, om du gör allt så seriöst som du säger att du ska göra det…
vad är meningen om ja inte gör det seriöst klart de ska bli seriöst tror du man är så dum o lackar om nu ännu en gång o ja ska göra de själv det är klart det blir seriöst har varit med o lackat en ustsällningsbil till elmia så om du ska dit kolla på en grön 945 så får du se hur serilst det är så seriöst ska det bli
25 januari, 2013 kl. 12:35 #251883fjarDeltagareJag tror dig, och då kommer det vara roligt att följa tråden.
Fast du skrev ju förra året att den gröna lacken var så seriös den kunde bli så jag är inte helt övertygad än.. 😉 Men motbevisa mig gärna! 🙂
ja håller med men det är så vi fick bilen vi blev glada att de gick så fort för de såg riktigt grymt ut men med tiden så har man börjat märka o sen så har jag ju börjat min utbildning så då blir man lite petig sen började jag inse att det är verkligen skit menska försöka göra de så seriöst som det går men motorrummet ska inte lackas nu det får bli när motorbygget börjar
25 januari, 2013 kl. 14:12 #251959GystompaDeltagare“Swedens finest stanced gc8” kommer inte bli så svårt att uppnå med det här bygget 🙂
Känns lite som att Subarumickes gamla bil tar den titeln 😉
Att titulera sin bil som finast osv osv ska man nog passa sig för, finns alltid nån som det spårat ur värre för än en själv.
Däremot ska det bli skoj o se hur det här blir. =)
Men det verkar ju finnas hyggligt med jobb. Jag hade nog lackat bilen i dess org blåa färg den ska ha, om du inte tänkt riva ut allt o lacka Hela bilen. För det där såg ju för tääskigt ut de 😉25 januari, 2013 kl. 15:10 #251983esstiDeltagareAvundsjuk? Är du dum i huvudet? Vad har jag att vara avundsjuk på egentligen?
Blir säkert bra denna gången fjar, om du gör allt så seriöst som du säger att du ska göra det…
Ja? Varför skulle ja va det? går du på dagis?. Det vet jag faktiskt inte men du verkar va duktig på att gnälla.
25 januari, 2013 kl. 15:29 #251884fjarDeltagareJa? Varför skulle ja va det? går du på dagis?. Det vet jag faktiskt inte men du verkar va duktig på att gnälla.
emil haters gonna hate 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.