- Detta ämne har 164 svar, 39,398 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av adrenalin.
-
FörfattareInlägg
-
25 januari, 2013 kl. 15:31 #251885fjarDeltagare
Känns lite som att Subarumickes gamla bil tar den titeln 😉
Att titulera sin bil som finast osv osv ska man nog passa sig för, finns alltid nån som det spårat ur värre för än en själv.
Däremot ska det bli skoj o se hur det här blir. =)
Men det verkar ju finnas hyggligt med jobb. Jag hade nog lackat bilen i dess org blåa färg den ska ha, om du inte tänkt riva ut allt o lacka Hela bilen. För det där såg ju för tääskigt ut de 😉ja har gjort en sådan lack på en bil som ska stå på elmia o då plockades inte inredningen ska ta några kort o visa o det blev riktigt bra om du ska till elmia så kan du se den fixar bilder på måndag så får ni se lite vem som har rätt o fel så det kan visst bli riktigt jävla bra om man byter färg inredningen måste inte ut så länge du tar bort alla lister o plocket ner allt så blir det jävligt bra jag tänker inte riva inredningen o massa för det behövs verklingen inte det räcker med att plocka ner dörrar front sidokjolar o det viktigaste alla lister o ev dörrsidorna enligt mig så kommer det bli Sveriges fetaste sen vad andra tycker bryr inte ja mig om för det viktigaste är vad jag tycker o sen om några andra tycker det o håller med så är det ju bara bonus för alla har ju olika smaker sen får vi se när den är klar man ska inte prata för mycket 🙂
25 januari, 2013 kl. 15:50 #251839TurbovinDeltagareMen du lackar väl ändå in i dörrgångar nu och plockar loss sidokjolar m.m? Jag bryr mig inte så mycket om hur det ser ut innanför mattor osv men det är ju galet störande om man ser den gamla färgen när man öppnar dörrar, bagagelucka å huv. Färgen i motorrummet är väl ändå bara nån slags grundfärg?
Jaja det blir nog kanon iaf 🙂
25 januari, 2013 kl. 17:09 #251886fjarDeltagareMen du lackar väl ändå in i dörrgångar nu och plockar loss sidokjolar m.m? Jag bryr mig inte så mycket om hur det ser ut innanför mattor osv men det är ju galet störande om man ser den gamla färgen när man öppnar dörrar, bagagelucka å huv. Färgen i motorrummet är väl ändå bara nån slags grundfärg?
Jaja det blir nog kanon iaf 🙂
självklart de ska bli så 🙂
25 januari, 2013 kl. 19:34 #251836.zipDeltagareTråd städad.
Använd anmälningsikonen “lilla utropstecknet” nästa gång om ni vill rapportera något.
Och häll inte bensin i elden om ni inte kan kontrollera branden, bara ett tips.7 februari, 2013 kl. 20:08 #251887fjarDeltagareidag kom däcken äntligen 🙂
7 februari, 2013 kl. 21:03 #251947TomKDeltagareTrevligt!
Hur går det med breddningen?7 februari, 2013 kl. 22:09 #251888fjarDeltagareTrevligt!
Hur går det med breddningen?tack det har stått stilla då ja fixat en polares tjejs bil men nu ska det börjas för fullt 🙂
8 februari, 2013 kl. 12:42 #251889fjarDeltagareidag har det hänt lite grejer med synd bara att man slutade tidigt så man inte kunde fortsätta men här kommer lite bilder
värmt och böjt inre skalet på måndag blir det o slipa plåtrent o limma med karosserilim
sen har jag börjat med andra sidan kapat ut ytterskalet
sen har jag testat fälgarna på det skulle kunna funka utan breddning med men det skulle bli lite tajt
8 februari, 2013 kl. 20:44 #251966TypeRDeltagareHave you cut enough away, normally it’s 60mm up form original arch, maybe it’s the angle of the picture but it looks. Lot smaller
9 februari, 2013 kl. 00:10 #251890fjarDeltagareHave you cut enough away, normally it’s 60mm up form original arch, maybe it’s the angle of the picture but it looks. Lot smaller
i havent done anything in the front jet its only the rear but i just wanted to see how they look on the car 🙂
9 februari, 2013 kl. 19:43 #251891fjarDeltagarei veckan har jag vunnit lite pengar också skönt blir nog en resa o resten går till bilen 🙂
9 februari, 2013 kl. 20:18 #251960kleinisDeltagarei veckan har jag vunnit lite pengar också skönt blir nog en resa o resten går till bilen 🙂
skicka in motorn till AG:s o skit i resan säger väll jag då 🙂
9 februari, 2013 kl. 20:29 #251892fjarDeltagareskicka in motorn till AG:s o skit i resan säger väll jag då 🙂
dubbelpost
9 februari, 2013 kl. 20:31 #251893fjarDeltagarehällre jrm än ags om man får säga så 😛 nja måste köpa en annan block för den blocken håller inte för effekten jag vill ha sen vill ja nog ha 2.1 eller 2.5 o litar mer på jrm när det gäller subaru faktist så får se om det blir motor men är sugen faktist 🙂
9 februari, 2013 kl. 20:36 #251948TomKDeltagarehällre jrm än ags om man får säga så 😛 nja måste köpa en annan block för den blocken håller inte för effekten jag vill ha sen vill ja nog ha 2.1 eller 2.5 o litar mer på jrm när det gäller subaru faktist så får se om det blir motor men är sugen faktist 🙂
Enginetuner 2,35l !! 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.