Visar 15 inlägg - 346 till 360 (av 395 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #193798
    Yonaz
    Deltagare

      Mysigt… Ok om jag bokar av mitt rum på Mosshult och sover i din bil under SS?!

      #194013
      Ubbe
      Deltagare

        [font color=”red” size=”2″]500hk på hjulen
        730Nm på hjulen

        Grattis…. Satan i gatan 😮

        Det är ju mer än dubbelt upp mot orginaleffekt! Jag kan inte ens föreställa mig hur in i h-vete fort det måste gå.

        Kommer vi äntligen få se en newage köra brallorna av varenda GT på Emmaboda? :+

        //Ubbe – Har försökt, men misslyckats!

        #193984
        STIred
        Deltagare

          Tack så mycket grabbar. 🙂

          Jonas, det är klart du får det kompis, inga problems 😉 :7

          Pannan:bilen laddade på rättsåbra från strax över 3k rpm och uppåt så det är ju inte så jättesent tror det var ~1bar vid 3500varv om jag inte minns helt fel. Men turbon känns ju rätt bra ändå när den kickar in ordentligt :7

          Ubbe: vi får se, till det krävs ju en förare som kan köra bil med 😀 Men jag ska göra mitt bästa iaf ;). Lär ju bli grymt skoj köra den i vilket fall som helst.

          /r

          #193771
          Kvarnis
          Deltagare

            Det är ju tur att jag inte kommer ner med några flaskor, kunnde bli jobbit att köra dan efter då ;), iofs så hade vi rätt roligt sist lr hur Mats :+

            Den får helt enkelt ge f-n i soppan i din och spike, ev andra bilar som tankt sprit i tanken 😀

            Då borde ju sätta en hyfsad tid, annars kan du ju ta med Stormare som CO driver kanske 😀

            #193985
            STIred
            Deltagare

              Det är ju tur att jag inte kommer ner med några flaskor, kunnde bli jobbit att köra dan efter då ;), iofs så hade vi rätt roligt sist lr hur Mats :+

              He he du borde fan komma ner med vodkan och redbullflaket 😉 Lite sprit har väl aldrig skadat 😀

              /r

              #193785
              griml0ck
              Deltagare

                Det är ju tur att jag inte kommer ner med några flaskor, kunnde bli jobbit att köra dan efter då ;), iofs så hade vi rätt roligt sist lr hur Mats :+

                He he du borde fan komma ner med vodkan och redbullflaket 😉 Lite sprit har väl aldrig skadat 😀 /r

                Agreed! Var länge sedan man såg dig kvarnis! Tar du dig till stockholm så får du skjuts sen 🙂

                #193711
                LegacyLarsa
                Keymaster

                  Supertrevligt Raul! 🙂 En riktig dahlbäckskiller!

                  Kommer inte tyvärr inte ner till emmaboda, men hoppas du dyker upp på någon banträff med monstret!

                  /Larsa

                  #194030
                  SPiKE
                  Deltagare

                    :7 :7 :7 Underbara siffror :7 :7 :7

                    Skönt att du äntligen fått snurr på grejorna.

                    Det ska bli riktigt kul att se den live i Emmaboda.

                    //H

                    #194048
                    challe
                    Deltagare

                      Jätte grattis till dej raulpojken, skönt att det blev som det va tänkt till slut 🙂 :* :*

                      /C – åker gärna med en tur när kokarmonstret kommit hem… :9

                      #193772
                      Kvarnis
                      Deltagare

                        Det är ju tur att jag inte kommer ner med några flaskor, kunnde bli jobbit att köra dan efter då ;), iofs så hade vi rätt roligt sist lr hur Mats :+

                        He he du borde fan komma ner med vodkan och redbullflaket 😉 Lite sprit har väl aldrig skadat 😀 /r

                        Agreed! Var länge sedan man såg dig kvarnis! Tar du dig till stockholm så får du skjuts sen 🙂

                        HADE nästan tänkt det, men leder ett projket tillsamns med ABB som ska genöfras V.838 och checkas utt just den helgen 🙁 så jag passar på att bo på jobbet den helgen.

                        Passa drivaxlarna bara kokarn 😀

                        #193986
                        STIred
                        Deltagare

                          Larsa, Spike, Carl, tack så mycket :). Ser riktigt fram emot ss faktiskt, var ett tag sen man fått “använda” bilen. Banträffar blir det med bara allt håller ihop 😀

                          Carl, får väl ta en liten sväng till helgen kanske?

                          /r

                          #193733
                          simo
                          Deltagare

                            Gött att grejerna äntligen funkar som de ska! 🙂

                            /U

                            #193726
                            Janne248
                            Deltagare

                              Gött gött att allt är som det skall, synd jag inte åkjer ned till Emmaboda denna gång för att se den RÖDA, men säger som Larsa, kanske får man se den på någon banträff nästa år? Sopa banan med STACC på Gotland Maj 2009 kanske? De klagar ju att det är lite Imprezor hela tiden….

                              #194043
                              MariaimprezaGT
                              Deltagare

                                hmmm hmmm hmmmm :7 :+

                                :9

                                *LÖÖÖVVVVVVVV*

                                Tack 😉

                                Maria

                                Skylifting is teh #### 😉

                                #193987
                                STIred
                                Deltagare

                                  Gött att grejerna äntligen funkar som de ska! :)/U

                                  Gött gött att allt är som det skall, synd jag inte åkjer ned till Emmaboda denna gång för att se den RÖDA, men säger som Larsa, kanske får man se den på någon banträff nästa år? Sopa banan med STACC på Gotland Maj 2009 kanske? De klagar ju att det är lite Imprezor hela tiden….

                                  Jepp känns riktigt skönt att det ser ut o ha gått bättre den här gången. Är precis hemkommen efter att ha hämtat bilen, och på nåt sätt så känns det hela mycket bättre nu. Även Jimmy och Jocce på JRM var mer nöjda med bilen denna gången. 🙂

                                  Nu är det bara se fram emot emmaboda om några veckor 🙂 Gotland ring 2009 hade inte varit alls fel heller. Vi får se hur allt funkar tills dess.

                                  Maria: det var så lite så.

                                  /r

                                Visar 15 inlägg - 346 till 360 (av 395 totalt)
                                • Ämnet ”Projekt röda STIn goes CDB” är stängt för nya svar.