- Detta ämne har 111 svar, 20,440 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 11 månader sedan av Turbosubban.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2015 kl. 11:04 #279443karlzzon.Deltagare
Måste ju fråga
8 januari, 2016 kl. 05:50 #279463VinceKeymasterNågra som skall till ss1 på travbana på torsdag och som kan tänka sig att lyxa till det med att kolla det från vip platser framför en 3 rätters? Är lite sugen själv :).
8 januari, 2016 kl. 08:12 #279477FiddeFulingKeymasterNågra som skall till ss1 på travbana på torsdag och som kan tänka sig att lyxa till det med att kolla det från vip platser framför en 3 rätters? Är lite sugen själv :).
Oh.. det late ju inte helt tokigt :rolleyes:
dock..
Price:
SEK 1 490 😮•Daypass
•VIP Seats
•Three-course menu
•Official rally hat of 2016
•Rally MagazineHmm… lite sugen e man endå
8 januari, 2016 kl. 12:07 #279462VinceKeymasterOh.. det late ju inte helt tokigt :rolleyes:
dock..
Price:
SEK 1 490 😮•Daypass
•VIP Seats
•Three-course menu
•Official rally hat of 2016
•Rally MagazineHmm… lite sugen e man endå
Visst är det dyrt men man lever ju bara en gång. Hade vart kul om några vill göra det 🙂 för jag äter inte 3 rätters själv där uppe. Det är förresten 1490 + moms ;).
8 januari, 2016 kl. 12:26 #279478FiddeFulingKeymasterVisst är det dyrt men man lever ju bara en gång. Hade vart kul om några vill göra det 🙂 för jag äter inte 3 rätters själv där uppe. Det är förresten 1490 + moms ;).
är du säker på att det är +moms?
Kan inte läsa mig till det på hemsidan..
Sen skall man ju köra där ifrån, så inget vin till maten heller…om man inte samåker ifrån stugan :rolleyes:
8 januari, 2016 kl. 16:09 #279464VinceKeymasterär du säker på att det är +moms?
Kan inte läsa mig till det på hemsidan..
Sen skall man ju köra där ifrån, så inget vin till maten heller…om man inte samåker ifrån stugan :rolleyes:
Framgår rätt tydligt här tycker jag 😉
http://www.rallysweden.com/sv/upplevelsepaket/vip-karlstad-sss-1/
Klart vi ska till huset först. Jag kan köra nån bil om det skulle vara så inga problem. Vi får höras av och planera lite resan upp med :).
8 januari, 2016 kl. 17:29 #279479FiddeFulingKeymasterHmm knasigt… det stod inte när jag kollade förut.. ah sant 🙂
Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
9 januari, 2016 kl. 23:13 #279446xevzLåter som en kul grej. 🙂
10 januari, 2016 kl. 06:56 #279429AnderssonDeltagareSka vi inte ha ett VIP rum på Collins oxå 😉 jag o Jennie kan väl ställa upp Vince men tycker som sagt det är lite mycket pengar men det kan ju vara sista rallyt oxå.
10 januari, 2016 kl. 16:37 #279465VinceKeymasterLåter som en kul grej. 🙂
Det tycker jag d—0.o—b.
Ska vi inte ha ett VIP rum på Collins oxå 😉 jag o Jennie kan väl ställa upp Vince men tycker som sagt det är lite mycket pengar men det kan ju vara sista rallyt oxå.
Collins hoppar jag över…..ingen bra rally där.
Det är lite det jag har i åtanken med….man vet aldrig hur det blir nästa år.
Sen visst är det mkt pengar. Ni kan fundera på saken men bokning bör man isf göra snart kan jag tänka mig.11 januari, 2016 kl. 18:00 #279488MatteGTDeltagareHej! Jag vet inte vem som bestämmer eller om ni alla bestämmer så jag frågar iaf här.
Jo jag är medlem i klubben och har varit på Svenska tidigare men inte med klubben men i år tänkte jag åka med klubben men sen är det så att en kompis till mig vill gärna se rallyt. Frågan är ju då får man ta med sig en kompis som inte är medlem i klubben? Såg att det är ca 10 st anmälda och det stod någonstans att det finns 20 platser. Förstår att det inte är poppis om det är fullbokat att någon som inte är med i klubben tar upp en plats men nu verkar det ju finnas plats men det kanske brukar fyllas upp? Vi kan vänta med att anmäla oss sista dagen dvs den 17:e om det finns 2 platser över då vill säga om det nu är okey att han får såklart.
Mvh Matte11 januari, 2016 kl. 18:20 #279452Christian SDeltagaredet är inga problem att ta med en kompis, som det verkar just nu kommer jag också att göra det så just nu väntar jag på besked om han får ledigt innan jag skriver upp mig/oss.
11 januari, 2016 kl. 18:33 #279489MatteGTDeltagareOk, ja jag har redan kollat med min polare och han kan ta ledigt för precis som du säger så vill man ju ha allt klart innan man skriver upp sig. Väntar med att skriva upp mig och polaren så alla hinner se min fråga och ev vill tillägga något.
11 januari, 2016 kl. 20:41 #279430AnderssonDeltagareDet är bara att anmäla dig och kompisen ni är välkomna.
11 januari, 2016 kl. 20:53 #279466VinceKeymasterOk, ja jag har redan kollat med min polare och han kan ta ledigt för precis som du säger så vill man ju ha allt klart innan man skriver upp sig. Väntar med att skriva upp mig och polaren så alla hinner se min fråga och ev vill tillägga något.
Det är bara att skriva upp dig o din kompis :). Alla är välkomna d—0.o—b
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.