Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 112 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #279410
    Surbarbro
    Deltagare

      Några som skall till ss1 på travbana på torsdag och som kan tänka sig att lyxa till det med att kolla det från vip platser framför en 3 rätters? Är lite sugen själv :).

      Jag är på! Kan köra. Det ska bli så kul att se er alla igen.

      #279411
      Surbarbro
      Deltagare

        Kul, Mikke.
        Jag köper din Bävermössa. Är som sagt fortfarande spekulant.:)

        #279467
        Vince
        Keymaster

          Jag är på! Kan köra. Det ska bli så kul att se er alla igen.

          Ska vi inte ha ett VIP rum på Collins oxå 😉 jag o Jennie kan väl ställa upp Vince men tycker som sagt det är lite mycket pengar men det kan ju vara sista rallyt oxå.

          Låter som en kul grej. 🙂

          Oh.. det late ju inte helt tokigt :rolleyes:

          dock..
          Price:
          SEK 1 490 😮

          •Daypass
          •VIP Seats
          •Three-course menu
          •Official rally hat of 2016
          •Rally Magazine

          Hmm… lite sugen e man endå

          VIP biljetter för SS1 och SS17 är fullbokade 🙁 så det får bli en annan gång kanske d—0.o—b.

          Andersson: jag har inte kollat VIP för Collins så “hoppet” 😀 finns kvar om du är sugen. (4500 + moms är det där :p)

          #279412
          Surbarbro
          Deltagare

            Visste, inte att det fanns vid Collins. Undrar var?

            #279431
            Andersson
            Deltagare

              Det va ju dom vita tälten med tv, altan och servitris på andra sidan vid hoppet och man får skjuts ut 😉

              #279413
              Surbarbro
              Deltagare

                Ok!
                Vad vill ni andra?
                Har varit vid Collins tidigare, och det har ju inte varit optimalt.
                Hur som helst, Rallyblå pulka, klar.
                Har dåligt med björkved. Annan. Klar.
                Bil. Klar.
                Humör. Klar
                Kläder. Klar
                Längtar. Klar

                #279450
                Christian S
                Deltagare

                  det är inga problem att ta med en kompis, som det verkar just nu kommer jag också att göra det så just nu väntar jag på besked om han får ledigt innan jag skriver upp mig/oss.

                  jag skrev upp mig nu dåck är kompisen jätte förkyld och har inte kunnat kolla om han kan vara ledig, förhoppningsvis är han tillbaka i början på nästa vecka så är det ok om jag skriver upp han då om han ska med? tänket iom att andesson skrev att sista anmälningsdagen är 17/1 vilket är nu på söndag.

                  #279490
                  MatteGT
                  Deltagare

                    TACK för alla svar ang min fråga! Nu har även jag och kompisen anmält oss :-)d—0.o—b

                    #279432
                    Andersson
                    Deltagare

                      Jag håller anmälan öppen idag oxå!

                      #279433
                      Andersson
                      Deltagare

                        Ser ut att bli bästa uppslutningen på många år, härligt med några nya även i år som vågar hänga med 😉

                        Några önskemål ang. maten i skogen?

                        #279484
                        Grovsnus
                        Deltagare

                          Har ännu inte ätit något du lagat som inte varit gott 🙂 Så för min del har du fria händer
                          (blev enklare nu va 😉 )

                          SSC #1596
                          Oyp_Oyp

                          #279468
                          Vince
                          Keymaster

                            Ser ut att bli bästa uppslutningen på många år, härligt med några nya även i år som vågar hänga med 😉

                            Några önskemål ang. maten i skogen?

                            Som Mats skrev så blir det bra oavsett vad du gör så vet vi att det blir gott d—0.o—b.
                            Kanske bör man dock poängtera att man bör ha med sig alla tillbehör själv (bröd, sallad, såser och dylikt). Några mellanmålskorvar är också bra att ha ;).

                            #279434
                            Andersson
                            Deltagare

                              Som Mats skrev så blir det bra oavsett vad du gör så vet vi att det blir gott d—0.o—b.
                              Kanske bör man dock poängtera att man bör ha med sig alla tillbehör själv (bröd, sallad, såser och dylikt). Några mellanmålskorvar är också bra att ha ;).

                              Fasen…korv sa du jag har 12kg färs i frysen jag ska göra det på, kanske hinner det med 😉

                              Grillskivor på VS och rådjur(potatissallad), färs till kebab(pitabröd) och grytbitar o rådjursfilé till grillspett(korvbröd) har jag annars klart. Sås till kebab och tzatziki till grillspetten fixar jag där uppe.

                              #279469
                              Vince
                              Keymaster

                                Fasen…korv sa du jag har 12kg färs i frysen jag ska göra det på, kanske hinner det med 😉

                                Grillskivor på VS och rådjur(potatissallad), färs till kebab(pitabröd) och grytbitar o rådjursfilé till grillspett(korvbröd) har jag annars klart. Sås till kebab och tzatziki till grillspetten fixar jag där uppe.

                                Allt låter mycket gott 🙂

                                Du behöver dock inte göra några korvar. Jag tycker att det du gör är redan mer än tillräckligt d—0.o—b

                                #279453
                                Christian S
                                Deltagare

                                  håller med, allt låter jätte gott och dom som vill ha korv eller nått annat mellanmål får ta med det själva.

                                Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 112 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.