Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #249699
    Andersson
    Deltagare

      Hi Guys can I have some more info on the address were staying at so I can sort route out in my gps d—0.o—b

      Prova med Sörby 170, Lakene. Vet ej än om det blir båda husen då vi inte är så många men det är ett av dom iaf.

      #249733
      TypeR
      Deltagare

        d—0.o—b

        #249734
        TypeR
        Deltagare

          Are you guys meeting up on torsdag day time or are you traveling up after work, taken day of work so will be traveling up mid morning.

          #249722
          Vince
          Keymaster

            Are you guys meeting up on torsdag day time or are you traveling up after work, taken day of work so will be traveling up mid morning.

            I’ll travel to Skövde by train to meet Andersson at approx 12 and continue in his car. If you travel from Trosa I think you could eventually meet us in Karlstad and follow us to the house.
            I don’t know what the plan is but I think maybe some of us will travel down to Karlstad again to see SS1.
            Call us when you’re on your way so can figure out something 🙂

            #249700
            Andersson
            Deltagare

              I’ll travel to Skövde by train to meet Andersson at approx 12 and continue in his car. If you travel from Trosa I think you could eventually meet us in Karlstad and follow us to the house.
              I don’t know what the plan is but I think maybe some of us will travel down to Karlstad again to see SS1.
              Call us when you’re on your way so can figure out something 🙂

              Ja Adam, jag ska hämta Vince ca11.30 i Skövde och det tar nästan 2timmar till Karlstad så vi är där strax innan 2. Frågan är ska vi träffas och äta något där eller har du ätit så vi kör direkt från Karlstad?
              Sen kör vi tillbaka till Karlstad på kvällen när vi installerat oss i huset och några kanske har korkat upp 😉 jag kör iaf så några kan åka med mig.

              #249701
              Andersson
              Deltagare

                Meny:
                Fredag; grillat rådjurslår och vildsvinslår. Köttet är skuret i långsmala bitar lämpliga till korvbröd med tzatsiki eller BBQ sås.

                Lördag; VS kebab, 2,5kg grovmalen färs som jag steker med kebabkrydda. Lämpligt med bröd, sallad dressing mm.

                Har även 32st hemgjorda VS korvar, får se vad det blir på söndagen om det blir nåt rally då eller allt går i Norge men det löser sig nog.

                JAG STÅR FÖR KÖTTET! NI tar med er tillbehör och tallrikar var och en!

                Det som saknas nu är om någon tar med sig ett paket kaffe för det dricker inte jag men nyponsoppa har jag om någon vill ha det.
                Är det någon som har en Byggradio med AUX hade det varit bra.

                #249735
                TypeR
                Deltagare

                  Sounds like a plan will fill up before karlstad at a bilistein on the way, shout if you need some more meat have 45 kg in the freezerd—0.o—b

                  #249702
                  Andersson
                  Deltagare

                    Sounds like a plan will fill up before karlstad at a bilistein on the way, shout if you need some more meat have 45 kg in the freezerd—0.o—b

                    Snällt men kött är det minsta jag behöver,7 rådjur 4 grisar och en älgkalv sista veckan bara så jag har 3 frysar med kött 😉

                    #249736
                    TypeR
                    Deltagare

                      Lol

                      #249703
                      Andersson
                      Deltagare

                        Glömde några bra att veta, ni behöver kontanta pengar till boende och mat.
                        Sen hämtar jag nyrökt vildsvin och rådjur imorgon på rökeriet till pålägg för dom som vill ha det på smörgåsen :p

                        #249668
                        SPiKE
                        Deltagare

                          Meny:
                          Fredag; grillat rådjurslår och vildsvinslår. Köttet är skuret i långsmala bitar lämpliga till korvbröd med tzatsiki eller BBQ sås.

                          Lördag; VS kebab, 2,5kg grovmalen färs som jag steker med kebabkrydda. Lämpligt med bröd, sallad dressing mm.

                          Har även 32st hemgjorda VS korvar, får se vad det blir på söndagen om det blir nåt rally då eller allt går i Norge men det löser sig nog.

                          JAG STÅR FÖR KÖTTET! NI tar med er tillbehör och tallrikar var och en!

                          Det som saknas nu är om någon tar med sig ett paket kaffe för det dricker inte jag men nyponsoppa har jag om någon vill ha det.
                          Är det någon som har en Byggradio med AUX hade det varit bra.

                          Kan man komma upp och bara käka Andersson? 😉

                          #249723
                          Vince
                          Keymaster

                            Glömde några bra att veta, ni behöver kontanta pengar till boende och mat.
                            Sen hämtar jag nyrökt vildsvin och rådjur imorgon på rökeriet till pålägg för dom som vill ha det på smörgåsen :p

                            Du vet hur jag brukar säga Andersson….du är inte riktigt klok fast på ett bra sätt 😉

                            #249715
                            Daniel666
                            Deltagare

                              Låter ju som att maten och sällskapet kommer bli det bästa med helgen 😉
                              Tyvärr blir det inget för mig i år heller. Men jag vet att ni kommer få det grymt trevligt i alla fall…

                              #249704
                              Andersson
                              Deltagare

                                Kan man komma upp och bara käka Andersson? 😉

                                Det går bra jag kan hämta dig på vägen upp det finns plats i bilen, sen kan vi ju ligga sked så det löser sig det med 😉

                                #249705
                                Andersson
                                Deltagare

                                  Du vet hur jag brukar säga Andersson….du är inte riktigt klok fast på ett bra sätt 😉

                                  Ja jag va och hämtade 15kg på väg till jobbet som jag lämnade in förra veckan. 24 bitar VS- och rådjurslår sen en av mina hemgjorda korvar som jag nu provat att röka oxå 😉 Tyvärr tog jag med den till jobbet så halva gick på några minuter och ett halvt VS-lår 🙂 Man undrar om dom inte får nån mat hemma gubbarna :p

                                Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.