Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #29404
    Andersson
    Deltagare

      Hej Subaruvänner!
      Som det ser ut nu så håller vi väl även nästa år på traditionen och besöker Svenska Rallyt 7-10 februari 2013. En häftig upplevelse både för motorintresserade och mindre entusiastiska då allt runt om kring kan va ganska kul det oxå.
      Som vanligt är två hus bokade torsdag till söndag, dvs 3 nätter mitt i rallyskogen ca: 2mil söder om Hagfors i den lilla byn Sörby. Där finns plats för ca 20 personer.
      Vi fixar frukost själv och i skogen brukar jag fixa något viltinspirerat. Kom gärna med förslag på vad ni vill ha, förra året blev det grillspett på rådjur och vildsvin. Vildsvinskebab och vildsvinskorv(hemgjord).
      Kvällsmaten brukar vi äta i den nerlagda byskolan ca: 200m från huset där det även brukar finnas möjliget till att basta för den som vill.

      Så spring till chefen och lämna in semesteransökan så syns vi i rallyskogen 😉

      Sista anmälningsdag till boendet 31/1 efteranmälningar i mån om plats.

      #249681
      Andersson
      Deltagare

        Då börjar det närma sig och som vanligt är två fina hus bokade, renoverade förra året så inga kråkslott.
        Husen är bokade torsdag till söndag dvs. 3 nätter och varje natt kostar 450:- per person. Vi får använda allt utom deras dator och den fasta telefonen. Sängar och täcken finns ganska många men ta med egna lakan.
        Vi brygger kaffe och fixar frukost själva på morgonen.
        På dagen brukar jag fixa vildsvinskebab, grillspett och hemgjord grillkorv eller vad ni vill ha MEN bröd och övriga tillbehör får ni ta med själva.
        På fredag och lördagkvällen brukar vi äta kvällsmat i byskolan 250m från boendet och det går bra att ha med eget dricka dit för den som vill 😉 maten kostar 100:- per kväll.

        Frågor på det?

        Sista anmälningsdag till boendet 31/1 efteranmälningar i mån om plats.

        #249739
        Igge
        Deltagare

          Låter helt klart intressant 🙂

          #249709
          challe
          Deltagare

            Kommer tyvärr inte kunna va med denna gång, är i Italien den veckan

            #249717
            Vince
            Keymaster

              Är inte alls omöjligt att jag kommer i år med…återkommer.

              #249748
              BjorneJ

                Låter som en bra idé jag brukar vara på plats där iallafall. Jag är på

                Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

                #249727
                FiddeFuling
                Keymaster

                  Skall göra mitt bästa för att kunna vara med denna gång.. har länge velat se Svenska rallyt.. så det är la på tiden nu 🙂

                  Mvh
                  \\ Mathias

                  #249740
                  Zlasher
                  Deltagare

                    Jag ska fan också ta och hänga på detta år.=) Länge talat om det men aldrig kommit iväg.

                    #249665
                    andreaswrx
                    Deltagare

                      Ska försöka åka 4 VM tvävlinga nästa år,

                      minns 2005 då var vi mkt folk i skolan

                      #249741
                      Joakimgabrielsson
                      Deltagare

                        Tipset är ju att spara resan och åka på Svenska rallycupen ist. Fräckare bilar och mer action! Och minst dubbelt så stort startfält… och fräsigare subarusar:)

                        #249682
                        Andersson
                        Deltagare

                          Tipset är ju att spara resan och åka på Svenska rallycupen ist. Fräckare bilar och mer action! Och minst dubbelt så stort startfält… och fräsigare subarusar:)

                          Spara? Det hörs att du inte varit med gänget i SSC nån gång. Detta är ju nåt av det bästa som händer under hela året 🙂

                          #249742
                          Joakimgabrielsson
                          Deltagare

                            Det är säkert svintrevligt och roligt… men är rädd för att man får fel bild av rally om detta är den enda tävlingen man besöker. En nationell tävling på grus är fruktansvärt mycket roligare än att gå på VM på snö.

                            #249683
                            Andersson
                            Deltagare

                              Uppar denna lite, efter nyår lägger jag ut lite mer om priser och en anmälningslista. Hoppas även några nya vågar hänga med och se hur trevligt vi brukar ha när subarufamiljen drar ut på äventyr.

                              #249684
                              Andersson
                              Deltagare

                                Då va äntligen inlägg nr:2 uppdaterat med priser.
                                Nedan en anmälningslista som ni fyller i varje persons för och efternamn på som ska med och vilka nätter som ni vill bo där. Anmälningslistan är bindande om inte rallyt ställs in eller liknande. De första 15 är garanterad sängar, därefter kan luftmadrasser behövas.

                                Kopiera och fyll i.
                                1. Christian Andersson tors-söndag
                                2.
                                3.
                                4.
                                5.

                                #249728
                                TypeR
                                Deltagare

                                  Never been but sounds like it could be fun, what’s the score with parking space at the house.
                                  If anyone needs a lift from trosa area ill have space in the R.

                                  What’s the score with passes guys are you buying before or there.

                                  1. Christian Andersson tors-söndag
                                  2. Adam Brown. Tors-söndag
                                  3.
                                  4.
                                  5.

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.