Visar 5 inlägg - 91 till 95 (av 95 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #249747
    Joakimgabrielsson
    Deltagare
      #249707
      Andersson
      Deltagare

        Lite om svenska och om subaruklubben i denna artikel: http://blogg.kristianstadsbladet.se/motorbloggen/2013/02/09/forsta-wrc-avakningen-pa-massor-av-ar-biffen-var-inte-imponerad-solberg-vann-och-storm-var-tarogd/

        Klart att man fixar att släppa fram honom när man kör Forester, han körde ju själv legacy kombi 😉 körde ner rutan och sa att han oxå skulle gå med i klubben men då visste jag inte det va han. Skönt att vi har en så underbar tjej som Catrine oxå som vet hur man fickparkerar en subba 🙂

        #249708
        Andersson
        Deltagare

          Tack ALLA för fyra härliga dagar och med 171mil till bakom ratten va det skönt att komma hem till sängen.
          Tack Catrine o Nisse för konjaksflaskan och Vince för konjaksosten, ska njuta av den i veckan kan ju va kul att ha nåt annat än kött på smörgåsen nån gång 😉
          Kul att ni tyckte om maten, rådjur och vildsvin är ju aldrig fel….eller va det kanske häst 😉

          #249680
          Surbarbro
          Deltagare

            Tack ALLA för fyra härliga dagar och med 171mil till bakom ratten va det skönt att komma hem till sängen.
            Tack Catrine o Nisse för konjaksflaskan och Vince för konjaksosten, ska njuta av den i veckan kan ju va kul att ha nåt annat än kött på smörgåsen nån gång 😉
            Kul att ni tyckte om maten, rådjur och vildsvin är ju aldrig fel….eller va det kanske häst 😉

            Häst är inte så illa heller.Fast det kan ju vara bra att veta det.

            Jag hissade ner fönstret och jag gav herren i Subban ett visitkort.

            Och Ubbe, vi har fått 35 cm snö sen vi kom hem. Så var våren är, så känns den långt bort. Fast vi har ju is att köra på här. Det är också urkul.
            Härligt om ni kommer båda två.

            #249738
            TypeR
            Deltagare

              Who got some decent pics, put a link up if you don’t mind, need to grab a bad ass cam for next yeard—0.o—b

            Visar 5 inlägg - 91 till 95 (av 95 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.